wat heb je voor beesten? konijnen? gerbils? paarden? honden? katten? zebra's? olifanten? giraffes? krokodillen? haaien? dolfijnen?quote:
Wat is er mis met spiegel foto's? Hoe moet je anders mikken?quote:
wij hebben er 2quote:
Supervetquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:09 schreef tubacloud het volgende:
[..]
wij hebben er 2hyperactieve beesten
Omdat vaak alleen breezers dat doenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:09 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wat is er mis met spiegel foto's? Hoe moet je anders mikken?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:13 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Supervetik heb ze 1x gezien en meteen was mijn humeur +10.
quote:
Je moet gewoon een foto hebben die iemand anders heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:09 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wat is er mis met spiegel foto's? Hoe moet je anders mikken?
Breezers maken het een felle flits zodat je hun hoofd niet ziet + ze maken bijna altijd in de badkamer.quote:
Dat is voor mensen met vriendenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:25 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Je moet gewoon een foto hebben die iemand anders heeft gemaakt.
hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:32 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Breezers maken het een felle flits zodat je hun hoofd niet ziet + ze maken bijna altijd in de badkamer.
Daarnaast gooien ze een heleboel edits er overheen wat ik niet doe![]()
Kreeg net weer een krabbel van dat 14 jarige figuur, dus ik terug krabbelen o god hebben we haar ook weer.. Begon ze te zeuren dat ik niet lief was en bla bla bla. NOU EN?!
Gaat ze ook nog mn msn vragenKon toch de verleiding om weer iemand te hebben om te irriteren niet weerstaan dus heb maar gegeven
20.. Maar op de 1 of andere manier krijg ik constant van die kut koters achter me aanquote:
Ligt aan je gedrag.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:38 schreef xyzyx het volgende:
[..]
20.. Maar op de 1 of andere manier krijg ik constant van die kut koters achter me aan
Hoezo?quote:
Omdat je gedrag schijnbaar dat soort mensen aantrekt. Daar hoeft je niet eens voor te flirten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:43 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik loop niet te flirten met ze of wat dan ook.. en over het algemeen gedraag ik me normaal.
Dus daarom trek ik oudere jongens aanquote:
Vrouwen worden sowieso eerder volwassen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:45 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Dus daarom trek ik oudere jongens aan.
Waarschijnlijk zie je er jonger uit. Of ben je gewoon kinderachtigquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:38 schreef xyzyx het volgende:
[..]
20.. Maar op de 1 of andere manier krijg ik constant van die kut koters achter me aan
Of het is gewoon de auto en t zijn kansloze kleuters die iemand willen die een auto heeft?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat je gedrag schijnbaar dat soort mensen aantrekt. Daar hoeft je niet eens voor te flirten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |