Heb je m?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jep, over een kwartier ga ik mn iphone ophalen
Ja, maar x3ro, ik kocht de cube Ltd teamquote:
De team nog welquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:33 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ja, maar x3ro, ik kocht de cube Ltd team
Dunnoquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:42 schreef remmertjuh het volgende:
lulz, waar is het brommertopic gebleven
Hij bevalt erg goedquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:45 schreef x3ro het volgende:
[..]
De team nog welBevalt ie?
[..]
DunnoMijn 70cc snorzenith is overigens bijna klaar
Nog de olie en benzine leidingen fixen en hij's fertig
De iPhone 4?quote:
Noooowaaaaay!quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Hoe warm wordt het vandaag?
quote:Breda Gilze Rijen - zwaar bewolkt 2010-07-30 09:30:00 - 19°C
In de loop van de middag 23 °C.
Hullo.quote:
Nudist wordenquote:
echt welquote:
joden uitroeien jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hullo.
Ik ben gevraagd om ergens te komen roeien.
Hier schijnt de zon ook gewoonquote:
Van je moeder?quote:
wat heb je voor beesten? konijnen? gerbils? paarden? honden? katten? zebra's? olifanten? giraffes? krokodillen? haaien? dolfijnen?quote:
Wat is er mis met spiegel foto's? Hoe moet je anders mikken?quote:
wij hebben er 2quote:
Supervetquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:09 schreef tubacloud het volgende:
[..]
wij hebben er 2hyperactieve beesten
Omdat vaak alleen breezers dat doenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:09 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wat is er mis met spiegel foto's? Hoe moet je anders mikken?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:13 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Supervetik heb ze 1x gezien en meteen was mijn humeur +10.
quote:
Je moet gewoon een foto hebben die iemand anders heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:09 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wat is er mis met spiegel foto's? Hoe moet je anders mikken?
Breezers maken het een felle flits zodat je hun hoofd niet ziet + ze maken bijna altijd in de badkamer.quote:
Dat is voor mensen met vriendenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:25 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Je moet gewoon een foto hebben die iemand anders heeft gemaakt.
hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:32 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Breezers maken het een felle flits zodat je hun hoofd niet ziet + ze maken bijna altijd in de badkamer.
Daarnaast gooien ze een heleboel edits er overheen wat ik niet doe![]()
Kreeg net weer een krabbel van dat 14 jarige figuur, dus ik terug krabbelen o god hebben we haar ook weer.. Begon ze te zeuren dat ik niet lief was en bla bla bla. NOU EN?!
Gaat ze ook nog mn msn vragenKon toch de verleiding om weer iemand te hebben om te irriteren niet weerstaan dus heb maar gegeven
20.. Maar op de 1 of andere manier krijg ik constant van die kut koters achter me aanquote:
Ligt aan je gedrag.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:38 schreef xyzyx het volgende:
[..]
20.. Maar op de 1 of andere manier krijg ik constant van die kut koters achter me aan
Hoezo?quote:
Omdat je gedrag schijnbaar dat soort mensen aantrekt. Daar hoeft je niet eens voor te flirten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:43 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik loop niet te flirten met ze of wat dan ook.. en over het algemeen gedraag ik me normaal.
Dus daarom trek ik oudere jongens aanquote:
Vrouwen worden sowieso eerder volwassen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:45 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Dus daarom trek ik oudere jongens aan.
Waarschijnlijk zie je er jonger uit. Of ben je gewoon kinderachtigquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:38 schreef xyzyx het volgende:
[..]
20.. Maar op de 1 of andere manier krijg ik constant van die kut koters achter me aan
Of het is gewoon de auto en t zijn kansloze kleuters die iemand willen die een auto heeft?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat je gedrag schijnbaar dat soort mensen aantrekt. Daar hoeft je niet eens voor te flirten.
Dat zal het zijn jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:55 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Of het is gewoon de auto en t zijn kansloze kleuters die iemand willen die een auto heeft?
jawelll ik ben er!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:57 schreef tubacloud het volgende:
Oh wacht, het is hier sowieso al niet heel levendig
Je bent gek.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:59 schreef tubacloud het volgende:
Ik ga dalijk 40 km fietsen, naar mijn opa en oma
Nee, want nieuwe fietsquote:
quote:
Iedereen schat 16/17.. Moet ook bijna altijd id laten zien als ik peuken haal.. terwijl ik als ik wiet haal (voor vrienden) dan hoef ik hem bijna nooit te laten zien..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:52 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zie je er jonger uit. Of ben je gewoon kinderachtig
Ohja wacht, jij hebt zo'n fancy shmancy crossbike.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:00 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Nee, want nieuwe fiets
Vind het helemaal niet erg om te fietsen met dat ding
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ohja wacht, jij hebt zo'n fancy shmancy crossbike.
Dat is best wel vet.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik trek in leeftijd een gevarieerd publiek aan.
Alhoewel het publiek de laatste paar weken allemaal minstens getint is.
Waar?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:03 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Is het ook, morgen mtb'en door de bossen
Maashorst, heb je veel zandverstuivingen enzoquote:
Die leipe mocro flavourquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik trek in leeftijd een gevarieerd publiek aan.
Alhoewel het publiek de laatste paar weken allemaal minstens getint is.
Wanneer niet helemaal dood, morgen ook bikenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:03 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Is het ook, morgen mtb'en door de bossen
Netjes, kun je mooi autowheelies maken op je snorfietsquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:45 schreef x3ro het volgende:
[..]
De team nog welBevalt ie?
[..]
DunnoMijn 70cc snorzenith is overigens bijna klaar
Nog de olie en benzine leidingen fixen en hij's fertig
quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd mn bril kwijt als hij op m'n neus staat etc.
Lekker handig.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat gaat ie denk ik ook wel doenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:24 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Netjes, kun je mooi autowheelies maken op je snorfiets
Strak bezigquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat gemiddeldequote:
Had 'ie hem niet gehackt?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat gaat ie denk ik ook wel doenMensen kijken me sowieso stom aan wanneer ze horen wat dr onder die snorfiets zit
[..]
Strak bezigMaddoxX was laatst bijna een half uur opzoek naar z'n gsm die meneer gewoon in zn hand had
Ja je moet iets doen in de vakantie he..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat gemiddelde_!)_!)_!)_!_!_!_)!_!)_!
Wtf, zoveel?quote:
Het altijd van die stomme dingen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat gaat ie denk ik ook wel doenMensen kijken me sowieso stom aan wanneer ze horen wat dr onder die snorfiets zit
[..]
Strak bezigMaddoxX was laatst bijna een half uur opzoek naar z'n gsm die meneer gewoon in zn hand had
Oké.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:35 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ja je moet iets doen in de vakantie he..
Naast het kapotmaken van die jessi wijf met maten en trollen op een antirokers forum
Oh em gee. You so cool.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:35 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ja je moet iets doen in de vakantie he..
Naast het kapotmaken van die jessi wijf met maten en trollen op een antirokers forum
Ik ook, incluis mezelf. Ofja speelDE.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:37 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik ken serieus best veel mensen die wowen.
WoWquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ook, incluis mezelf. Ofja speelDE.
Goede argumenten ook verder.quote:
Met 20 miljoen nerds over een kut wereld lopen om kut questjes te doen of dat BG shit te doen of om 20 miljoen keer de zelfde raid te doenquote:
Heb je geen poppetjes met level 80?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ook, incluis mezelf. Ofja speelDE.
Ik pak jequote:
Jawel. Ik had een warrior 80. En speelde, uhm, best veelquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Heb je geen poppetjes met level 80?
Of ben je speciaal voor die upgrade weer even gaan spelen.
Haha, best awesome.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jawel. Ik had een warrior 80. En speelde, uhm, best veel. Nee, die laatste nieuwe uitbreiding heb ik nog gespeeld. Half jaartje ofzo.
Geen ICC lopen doen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jawel. Ik had een warrior 80. En speelde, uhm, best veel. Nee, die laatste nieuwe uitbreiding heb ik nog gespeeld. Half jaartje ofzo.
Waarom wil je aapvis pakken?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:43 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik pak je(Jaaaaaaa, wanneer het winter is wordt dat soms wel eens gespeeld ja
)
Naja, als je er eenmaal mee bezig bent is het best tof, alleen je moet wel je grenzen gaan trekkenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:44 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Haha, best awesome.
Nog steeds proberen een aantal maten me er toe tot te dwingen, maar ik houd voet bij stuk!
Op m'n eigen account niet meer nee. Heb het wel eens voor een vriend nog gedaan.quote:
Wow jwzquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Waarom wil je aapvis pakken?![]()
Voor een vriend nog wel?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Op m'n eigen account niet meer nee. Heb het wel eens voor een vriend nog gedaan.
Omdat ik het nog wel tof vond, maar geen zin had om m'n eigen account weer te activeren, gear te halen etc. etc.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:49 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wow jwz
[..]
Voor een vriend nog wel?Beetje de tacs uitzoeken en het op zijn char doen
Why?
Dus.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:49 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wow jwz
[..]
Voor een vriend nog wel?Beetje de tacs uitzoeken en het op zijn char doen
Why?
Als je nou eens opflikkert met je kutdrogredenen en eens met argumenten komt, dan is het MISSCHIEN nog serieus te nemen.quote:
QFTquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je nou eens opflikkert met je kutdrogredenen en eens met argumenten komt, dan is het MISSCHIEN nog serieus te nemen.
MMORPG's zijn voor mensen die problemen in het dagelijkse leven hebben, ongeacht of ze goed of slecht zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je nou eens opflikkert met je kutdrogredenen en eens met argumenten komt, dan is het MISSCHIEN nog serieus te nemen.
Sorry ik zal geen baggerposts meer plaatsenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:02 schreef xyzyx het volgende:
[..]
MMORPG's zijn voor mensen die problemen in het dagelijkse leven hebben, ongeacht of ze goed of slecht zijn.
Weer een oneliner, weer geen argument.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:02 schreef xyzyx het volgende:
[..]
MMORPG's zijn voor mensen die problemen in het dagelijkse leven hebben, ongeacht of ze goed of slecht zijn.
Loze beloftes.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:02 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Sorry ik zal geen baggerposts meer plaatsen
Jeffrey! Jeffrey!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ga fietsen jijquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dus.
Laten we het maar over mountainbikes hebben.![]()
Daar kan ik iets meer mee.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Weer een oneliner, weer geen argument.
[..]
Loze beloftes.
Cool, ik heb problemen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:02 schreef xyzyx het volgende:
[..]
En nu mag je deze wan-conclusie onderbouwen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:02 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Zegt iemand die 14 jarige aantrekt als 20 jarigequote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:02 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja maar maar maar Inge.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:05 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zegt iemand die 14 jarige aantrekt als 20 jarige
Ik speel wow en mijn laatste 3 vriendinnen waren tussen de 19 en 22
Smakelijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:06 schreef x3ro het volgende:
Tijd om ff te gaan lunchen![]()
![]()
Ga straks nog wel verder met loos geblaat![]()
![]()
Is intussen 20quote:
9/10 van de mensen die ik ken en een mmorpg spelen zijn er aan verslaafd en gebruiken het om weg te lopen van het dagelijkse leven. Dat zijn mijn ervaringen iedergeval.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
En nu mag je deze wan-conclusie onderbouwen.
Oh wouw.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jeffrey! Jeffrey!
[..]
Ga fietsen jij![]()
Vet fucked, gisteren zijn ze dr achter gekomen dat ik een ontsteking in mn polsgewricht heb, en buiten dat t pijn doet met elke beweging(zelfs typen) vraag ik me af of t fietsen dan nog wel fijn is![]()
Volgens arts was de kans dat het erger werd net zo groot als die dat het doet verdwijnen. Maar dat kan 2 dagen duren.. dat kan 6 maanden duren. Wordt 't erger, moeten ze ook nog in mn pols gaan snijden![]()
![]()
Die jij kent ja, maar is dat representatief voor alle WoW-ers?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:08 schreef xyzyx het volgende:
[..]
9/10 van de mensen die ik ken en een mmorpg spelen zijn er aan verslaafd en gebruiken het om weg te lopen van het dagelijkse leven. Dat zijn mijn ervaringen iedergeval.
Overigens zullen op FOK! de uitzonderingen wel rondlopen want die mensen zitten alleen op game forums
Dan ken jij de verkeerde mensen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:08 schreef xyzyx het volgende:
[..]
9/10 van de mensen die ik ken en een mmorpg spelen zijn er aan verslaafd en gebruiken het om weg te lopen van het dagelijkse leven. Dat zijn mijn ervaringen iedergeval.
Overigens zullen op FOK! de uitzonderingen wel rondlopen want die mensen zitten alleen op game forums
Mensen die mmorpg's spelen ipv MW2 of BFBC2quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:08 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mensen die 14 zijn en alles beter denken te wetenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:10 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Mensen die mmorpg's spelen ipv MW2 of BFBC2__!
Waarom denk jij altijd dat jouw ervaring of mening feiten zijn?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:08 schreef xyzyx het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mensen die 14 zijn en alles beter denken te weten_!
Omdat ik een mongool ben en die hebben de hersens van een kind van 5.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom denk jij altijd dat jouw ervaring of mening feiten zijn?Dat denken alleen kinderen van 5.
Nee, maar waarschijnlijk wel voor een groot deelquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die jij kent ja, maar is dat representatief voor alle WoW-ers?
Bullshit. WoW bestaat al vijf jaar, als jij die vijf jaar een uur/twee uur per dag speelt kun je gerust een leven hebben en toch goed zijn in het spel.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee, maar waarschijnlijk wel voor een groot deelAls je een hoog lvl hebt dan moet je daar weet ik niet hoeveel uur instoppen en je kan mij niet wijs maken dat je daarnaast nog een fatsoenlijk leven kan lijden..
Ja in JOUW OMGEVING. Dat wil niet zeggen dat het op IEDEREEN van toepassing is. Alhoewel jij dat wel blijkt te denken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:15 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Omdat ik een mongool ben en die hebben de hersens van een kind van 5.
En als ik zeg dat dat mijn ervaringen zijn zijn het wel degelijk feiten.
Bron.quote:Onderzoekspsycholoog Dr. Orzack stelt dat bij gemiddeld 10% van de spelers van World of Warcraft een gameverslaving optreedt,
Klopt maar het overgrote deel zit er wel langer als 1-2 uur per dag achter.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bullshit. WoW bestaat al vijf jaar, als jij die vijf jaar een uur/twee uur per dag speelt kun je gerust een leven hebben en toch goed zijn in het spel.
Volgens mij heb je het tegen dovemansoren.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja in JOUW OMGEVING. Dat wil niet zeggen dat het op IEDEREEN van toepassing is. Alhoewel jij dat wel blijkt te denken.
Bron?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:20 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Klopt maar het overgrote deel zit er wel langer als 1-2 uur per dag achter.
Ik zeg er toch ook bij dat het mijn ervaringen zijn?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja in JOUW OMGEVING. Dat wil niet zeggen dat het op IEDEREEN van toepassing is. Alhoewel jij dat wel blijkt te denken.
Ja, bij hem praat je sowieso tegen een muur, want alles want hij vindt of denkt of heeft meegemaakt is feitelijk en alles wat wij zeggen, denken en meemaken zijn aannames.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het tegen dovemansoren.
Alsof dat leuk is, langer dan één weekquote:
Hij is nog erger dan mij.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, bij hem praat je sowieso tegen een muur, want alles want hij vindt of denkt of heeft meegemaakt is feitelijk en alles wat wij zeggen, denken en meemaken zijn aannames.
Ja, maar je insinueert iets anders.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:21 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik zeg er toch ook bij dat het mijn ervaringen zijn?
Dat zegt ook niets.. Hoeveel mensen spelen een paar maandjes en kappen dan weer..?quote:
Jazeker.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alsof dat leuk is, langer dan één week.
Ik ben veel te moe om dit nog te gaan volgen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, bij hem praat je sowieso tegen een muur, want alles want hij vindt of denkt of heeft meegemaakt is feitelijk en alles wat wij zeggen, denken en meemaken zijn aannames.
Dat is bij ieder spel.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:23 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat zegt ook niets.. Hoeveel mensen spelen een paar maandjes en kappen dan weer..?
Er zijn ook maar 2 regels in het levenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwa, een week was overdrevenquote:
Fag.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:24 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Er zijn ook maar 2 regels in het leven
1. Ik heb altijd gelijk.
2. Heb ik dat niet treed regel 1 in werking.
Ja daarom.. En ik baseerde het op de mensen met een hoog lvl..quote:
Nee, we moeten de hele dag werken GODVERDOMMEquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
MOGEN MENSEN VERDOMME GEEN HOBBIES HEBBEN?!
Van mij wel.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Kutzooi. Ik mag om 20 uur lekker gaan vakkenvullen en ik voel me baggaah.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, we moeten de hele dag werken GODVERDOMME
Tuurlijk wel, als je t maar voor fun speelt en niet om weg te lopen voor je problemenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik moet aankomenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:28 schreef Schieganger het volgende:
Iets langer dan drie weken bezig en ik blijf afvallen. Eindelijk iets gevonden dat werkt
*doet vrolijk dansje*
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:28 schreef Zeroku het volgende:
Ik mag om 6 uur gaan werken en vandaag begint de bouwvak, dus het zal wel weer fucking druk worden.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee, maar waarschijnlijk wel voor een groot deelAls je een hoog lvl hebt dan moet je daar weet ik niet hoeveel uur instoppen en je kan mij niet wijs maken dat je daarnaast nog een fatsoenlijk leven kan lijden..
Zeg aapvis wil jij een 14 jarig best knap en welgevormd blond meisje als vriendin?quote:
Charlotte?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:32 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Zeg aapvis wil jij een 14 jarig best knap en welgevormd blond meisje als vriendin?
JA!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:32 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Zeg aapvis wil jij een 14 jarig best knap en welgevormd blond meisje als vriendin?
Nee, die is te oud voor hemquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:32 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Is het een boer?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:39 schreef xyzyx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet echt duidelijk maar toch
Nee, woont in de stad maar zit wel op paardrijden dus tis geen tutjequote:
Okayquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:40 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee, woont in de stad maar zit wel op paardrijden dus tis geen tutje
Rotkop.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:39 schreef xyzyx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nicole.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:39 schreef xyzyx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pm me je msn dan geef ik haar msn wel als ze mij heeft toegevoegd op msnquote:
Haha okayquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:44 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Pm me je msn dan geef ik haar msn wel als ze mij heeft toegevoegd op msn![]()
quote:
Valt best mee.. Ik had haar wel gedaan als ze geen 14 was.quote:
Dat jij nou WoW speelt...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Ze ziet eruit alsof ze permanent kijkt alsof ze stront onder haar neus gedrukt krijgt. Leuke meid hoor.
T stinkt daar wel naar stront omdat dat vlak bij de stal isquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Ze ziet eruit alsof ze permanent kijkt alsof ze stront onder haar neus gedrukt krijgt. Leuke meid hoor.
Heb je me niet geaccepteerd dan?quote:
Msn heeft gewoon aids.quote:
Ja inderdaad, heb nog steeds nietsquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:52 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Msn heeft gewoon aids.
Kreeg vanochtend ook uitnodiging van iemand op mn telefoon maar zag op de computer t er niet tussen staan..
xyzyx zei dat iedereen die mmorpg's speelt geen leven heeft, en toen zei jij dat je geen leven hadquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik speel geen WoW. Waar haal je dat in godsnaam vandaan?
Nee, ik zei "Cool, ik heb problemen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:54 schreef Aapvis het volgende:
[..]
xyzyx zei dat iedereen die mmorpg's speelt geen leven heeft, en toen zei jij dat je geen leven had
Kijk waarmee ze worden opgegroeid.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik zei "Cool, ik heb problemen."
Echt, wat is de jeugd toch dom de laatste jaren.
Typisch.. Ik pm je mijn mail wel ff, kijken of hij t wel doet als jij toevoegt.quote:
Terwijl vandaag die telefoon uitgeleverd word en ik hem dus niet vandaag krijg.. conclusie: voor niets vroeg opgestaan tijdens de pre-orders.quote:Beste klant,
Aanstaande maandag ontvang je een e-mail waarmee je je direct je keuze kan aangeven voor de zwarte (indien je dat wilt). We hebben het op deze manier gedaan omdat we dat makkelijker vonden voor klanten. Je behoud je plek op de lijst.
Mvg Josef
Had gewoon copy pastedquote:
Pauper programma ookquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:03 schreef Aapvis het volgende:
[..]
windows live service doet het weer is niet
Daarom iChatquote:
Pm die msn van die meid eensquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:06 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Daarom iChatalleen bijna niemand gebruikt het
Die heb ik nog niet want ze zou mij toevoegen maar die zal ook wel msn problemen gehad hebben?quote:
Msn playersquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:11 schreef x3ro het volgende:
[..]
Msn players
En dan mekkeren over mensen die wow spelen
Het is altijd vreed om die mensen HELEMAAL af te zeikenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:10 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet want ze zou mij toevoegen maar die zal ook wel msn problemen gehad hebben?Ze zat wel te zeuren of ik ooit op msn was..
En sowieso is ze nu naar de stad.. Miss kom ik haar zo nog tegen want ga zo even mijn frustraties botvieren op een t-mobile medewerker
quote:
Zeker van die kansloze t-mobile medewerkers die totaal geen kennis van zaken hebben.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:13 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Het is altijd vreed om die mensen HELEMAAL af te zeiken
Het is ook wreed om normaal Nederlands te kunnen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:13 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Het is altijd vreed om die mensen HELEMAAL af te zeiken
Ben je het niet eens zat om de grammar nazi uit te hangen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is ook wreed om normaal Nederlands te kunnen.
Nee.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ben je het niet eens zat om de grammar nazi uit te hangen?
Omgquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:35 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
http://www.fmylife.com/intimacy/11719192
HAHAHAHAHAHA
FML is awesomequote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:35 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
http://www.fmylife.com/intimacy/11719192
HAHAHAHAHAHA
Okay.quote:
Jaquote:
Bek dicht.quote:
Ik leef nog.quote:
quote:
Lekker danquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:24 schreef x3ro het volgende:
Ik ben op sterven na doodMAAARRRRRRRRR 37 minuten nog tot t weekend
Van msn player naar fok player?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:25 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Gelukkig want ik moet je nog eens in de stad tegenkomen
Ze zijn leukquote:
Ik wil je wel gezeldschap houden hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:48 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Ze zijn leuk. Vandaag heb ik er wel weer eentje gezien, daarom mis ik ze nu weer
.
Na één minuut al een topickill noemenquote:
Topickill.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Na één minuut al een topickill noemen__!!
Ik heb altijd topickills, het was een voorspellingquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Na één minuut al een topickill noemen__!!
Ik heb wel gezelschap, van mn vrienden uit Oosterhoutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |