Zolang als zij wilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ligt een beetje aan haar he.
Als ze pas 4 jaar is zou ik nog maar even wachten.
Welke van de 2 ben jij?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:34 schreef Fanta-stick het volgende:
Wachten tot je haar mag neuken natuurlijk. Ik vind dat een jongen moet wachten maar ik vind ook dat een meisje haar jongen niet 6 maanden droog mag laten staan...
Mits ze een jaar of 12 is natuurlijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Welke van de 2 ben jij?
Als je vriendin na een half jaar nog geen seks met je wil is er iets mis
De minderjarigen grap was al gemaaktquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:36 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Mits ze een jaar of 12 is natuurlijk
2 weken maximaalquote:Hoe lang wachten op je vriendin die maagd is?
Gelijk op het eerste afspraakje in de biosquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:39 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik ben een meisje ... maarre ik ben benieuwd wat de jongens er van vinden...
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:38 schreef Benzodiazepine het volgende:
Tot ze er klaar voor is natuurlijk, geil mannetje
Mehehequote:
lkkr old-fashion ben jijquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:40 schreef Nuchterheid het volgende:
Ik vind trouwens dat de vrouw in een relatie er alles aan moet doen om haar man te plezieren. Wil hij seks? Dan heeft zij zich daar (als maagd of geen maagd) maar bij neer te leggen
Ik loop in de nieuwste, hippe en meest dure kleding, dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt?quote:
Je manier van denken over vrouwen anno 2010 hebben vrouwen ook hun eigen mening en eigen behoeftes gaat niet over kleding...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:44 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik loop in de nieuwste, hippe en meest dure kleding, dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt?
.. je kan zelf toch wel bedenken wat jongens daarvan vinden he? ik bedoel; wat jongens er van vinden op het internetquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:39 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik ben een meisje ... maarre ik ben benieuwd wat de jongens er van vinden...
Hebben vrouwen een eigen mening?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je manier van denken over vrouwen anno 2010 hebben vrouwen ook hun eigen mening en eigen behoeftes gaat niet over kleding...
Jongens(meisjes ook) op internet durven vaak meer te vragen en te zeggen. Jongens in real life zeggen altijd ja ik wacht wel op der blabla maar ondertussen weet ik niet wat hun mening nou eigenlijk is.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:46 schreef SannekePanneke het volgende:
[..]
.. je kan zelf toch wel bedenken wat jongens daarvan vinden he? ik bedoel; wat jongens er van vinden op het internet
Maar wij hebben daar toch geen collectieve mening over? Ik persoonlijk heb wel 's anderhalve maand "gewacht" (voor zover je het wachten kan noemen, het duurde gewoon anderhalve maand voor we gingen liggen seksen) en ik ken ook iemand die na 2 weken bij zijn toenmalige vriendin is weggegaan omdat ze niets wou doen in bed. Ligt aan de persoon, niet het geslacht.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jongens(meisjes ook) op internet durven vaak meer te vragen en te zeggen. Jongens in real life zeggen altijd ja ik wacht wel op der blabla maar ondertussen weet ik niet wat hun mening nou eigenlijk is.
Hoe lang een jongen op een meisje moet wachten voordat ie er genoeg van heeftquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:48 schreef Benzodiazepine het volgende:
Wat wil je nou weten eigenlijk? Hoe lang je vriend op jou moet wachten (wat de meeste mensen een normale 'wachttijd' vinden), hoe lang jij op je vriendin moet wachten of hoe lang je vriendin op jou moet wachten?
Tot ze er klaar voor is en als hem dat te lang duurt kan hij beter een ander zoekenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hoe lang een jongen op een meisje moet wachten voordat ie er genoeg van heeft
Wat is een Sjors?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:54 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik snap het niet hoe bedoel je wachten?
Heet ze soms Sjors?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Zhe-AnGel is Fok!'s Koningin der Cryptische Posts.
Je verwacht een serieuze discussie over seks op dit tijdstip?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:56 schreef Fanta-stick het volgende:
Je hoeft geen conclusies te trekken dat deze vraag betrekking heeft op mijn seks/liefdesleven het is gewoon een vraag en ik ben geinterreseerd wat verschillende mensen hier zoal zeggen...
Neuh dat ook niet maar ook niet van die domme antwoorden dat kun jezelf ook toch wel bedenken. Nou dan start ik er toch geen topic over!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:58 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Je verwacht een serieuze discussie over seks op dit tijdstip?
"dan niet." .. volgens mij ben je inderdaad niet ouder dan 16quote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Neuh dat ook niet maar ook niet van die domme antwoorden dat kun jezelf ook toch wel bedenken. Nou dan start ik er toch geen topic over!
Niets volwasseners dan anderen onvolwassen noemenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:26 schreef SannekePanneke het volgende:
[..]
"dan niet." .. volgens mij ben je inderdaad niet ouder dan 16
Mooi gesproken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:40 schreef 08gnoT. het volgende:
Als een vent me gaat zitten pushen, is hij me niet waard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |