Zolang als zij wilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ligt een beetje aan haar he.
Als ze pas 4 jaar is zou ik nog maar even wachten.
Welke van de 2 ben jij?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:34 schreef Fanta-stick het volgende:
Wachten tot je haar mag neuken natuurlijk. Ik vind dat een jongen moet wachten maar ik vind ook dat een meisje haar jongen niet 6 maanden droog mag laten staan...
Mits ze een jaar of 12 is natuurlijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Welke van de 2 ben jij?
Als je vriendin na een half jaar nog geen seks met je wil is er iets mis
De minderjarigen grap was al gemaaktquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:36 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Mits ze een jaar of 12 is natuurlijk
2 weken maximaalquote:Hoe lang wachten op je vriendin die maagd is?
Gelijk op het eerste afspraakje in de biosquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:39 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik ben een meisje ... maarre ik ben benieuwd wat de jongens er van vinden...
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:38 schreef Benzodiazepine het volgende:
Tot ze er klaar voor is natuurlijk, geil mannetje
Mehehequote:
lkkr old-fashion ben jijquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:40 schreef Nuchterheid het volgende:
Ik vind trouwens dat de vrouw in een relatie er alles aan moet doen om haar man te plezieren. Wil hij seks? Dan heeft zij zich daar (als maagd of geen maagd) maar bij neer te leggen
Ik loop in de nieuwste, hippe en meest dure kleding, dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt?quote:
Je manier van denken over vrouwen anno 2010 hebben vrouwen ook hun eigen mening en eigen behoeftes gaat niet over kleding...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:44 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik loop in de nieuwste, hippe en meest dure kleding, dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |