Straks is ze lesbischquote:
Een muis die van een poes houdt, het moet niet gekker worden.quote:
heb ook geen brood bijquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
oh dit klinkt zo fout![]()
Muisjes kun je ook met brood lokken, oh hell ze eten zelfs papier
te hopenquote:
sorry, zal weer rustig wordenquote:
nog 5 uur dan vakantiequote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:14 schreef charmed_angel het volgende:
mag ik al aftellen???
Nog 3 uur en dan weekend
godver, houd je mondquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een muis die van een poes houdt, het moet niet gekker worden.
dikke kop ≠ six packquote:
jij bent degene die het kan stoppenquote:
Maar eigenlijk heb ik iets met pinguinsquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een muis die van een poes houdt, het moet niet gekker worden.
Kweezie, wat voor mailtje moet/wil/ga je sturen dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:28 schreef crv het volgende:
[..]
jij bent degene die het kan stoppen
is maar 1 mailtje voor nodig
jij ook ?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar eigenlijk heb ik iets met pinguins
zeg nooit nooitquote:
hehe, ach jahquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:28 schreef crv het volgende:
[..]
jij bent degene die het kan stoppen
is maar 1 mailtje voor nodig
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar eigenlijk heb ik iets met pinguins
Het bed is er groot genoeg voor, maar ik denk dat mijn vrouw niet echt gecharmeerd is van het feit dat ze de dekens nog meer moet delen nog met iemand andersquote:
Sorriequote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is een bezette pinguin. Don't remind me
haha, zo erg jah ?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het bed is er groot genoeg voor, maar ik denk dat mijn vrouw niet echt gecharmeerd is van het feit dat ze de dekens nog meer moet delen nog met iemand anders
Laat staan d'r man
Nee, eigenlijk niet.quote:
Ja en dan al die haren in bed. Ik heb nogal wat last van vachtverlies op het momentquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het bed is er groot genoeg voor, maar ik denk dat mijn vrouw niet echt gecharmeerd is van het feit dat ze de dekens nog meer moet delen nog met iemand anders
Laat staan d'r man
Dat heb jaren geleden al gehadquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja en dan al die haren in bed. Ik heb nogal wat last van vachtverlies op het moment
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb jaren geleden al gehadmaar die oorlog heb ik verloren. Nou ja, niet een gestreden, ik kan iig geen kam vergeten op reis of zo
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
Iteejer, Breuls, Danny en Glowmouse...
pff, is dat jij het zegt, wist het nog eens nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
Iteejer, Breuls, Danny en Glowmouse...
Netjes feliciterenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:47 schreef crv het volgende:
[..]
@ day for whatever
vind dat zo'n commercieel gezeik.
is enkel in het leven geroepen om verkopen van goederen (bloemen, geschenkbonnen, drank, whatever gegevn wordt) te stimuleren
Nou en, ik wacht nog op alle meuk die m'n collega's mij komen brengenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:47 schreef crv het volgende:
[..]
@ day for whatever
vind dat zo'n commercieel gezeik.
is enkel in het leven geroepen om verkopen van goederen (bloemen, geschenkbonnen, drank, whatever gegevn wordt) te stimuleren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |