Duwt een boterham in je strotquote:
Is het nu crv of heidiquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet niet wat crv aan heeft vandaag
Hoe ging het in het ov gisteren? Nog gekeken of ik ergens een verdwaalde pinguin zag maarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 07:58 schreef Pheno het volgende:
Zo, eerste preview kan door de spellcheck, zelf maar een header gephotoshopt, er is toch nog geen shopper wakker
Tijd nuttig besteden
En nu maar eens douchen.
Dat is wel zo, ik zie alles momenteel TE negatief in, ben te bang enzo. Maar ja, hopelijk komt daar snel verandering in.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 07:54 schreef crv het volgende:
[..]
Hoi Bos![]()
Kop op jong, whatever shit happened yesterday, does not happen today
Het is bijna weekend Probeer daar energy uit te halen
crv=Heidi, toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Is het nu crv of heidi
nu moet je me niet in verwarring brengen
hij is opgevangen door Artisquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe ging het in het ov gisteren? Nog gekeken of ik ergens een verdwaalde pinguin zag maar
Hij ist so geil, und so tollquote:
oh god, jij bent echt aan vakantie toequote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hij ist so geil, und so toll
es ist die crv aus schweiz
en aan een opfris cursus Duitsquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
oh god, jij bent echt aan vakantie toe
Hallo Poesje van mequote:
quote:
quote:
Zoals Bos al meldde, opfriscursus duits zou niet misstaanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hij ist so geil, und so toll
es ist die crv aus schweiz
en er moet nog een lidwoord voor Schweiz (wat dus ook met hoofdletter S geschreven dient te worden.)quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:15 schreef crv het volgende:
[..]
Zoals Bos al meldde, opfriscursus duits zou niet misstaan![]()
Los van dat HIJ geen duits is is het mannelijk en DIE crv maak je vrouwelijk nog weer afgezien van ES wat onzijdig is![]()
Dacht dat mijn duits ruk was , maar dat is echt vakantieduits
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |