Dat snap ik, maar hoe vervangt dat smsen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ping_%28netwerk%29
Ping maakt gebruik van de internet verbinding. Bij veel abbos zit onbeperkt internet. Dus pingen kost je niks.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar hoe vervangt dat smsen?
De ontvanger krijgt eenzelfde melding als dat je een smst ontvangt. het is dus gewoon smsen maar dan gratis (in NL)quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Pingen is een breezermanier van smsjes sturen waarbij gebruik wordt gemaakt van het internet en je geen smsjes uit je bundel kwijtraakt voor het sturen van die onzin. Kan alleen naar andere mensen met zo'n stomme applicatie.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Kwestie van tijd totdat iedereen een smartphone heeft met ping applicatie.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Pingen is een breezermanier van smsjes sturen waarbij gebruik wordt gemaakt van het internet en je geen smsjes uit je bundel kwijtraakt voor het sturen van die onzin. Kan alleen naar andere mensen met zo'n stomme applicatie.
Het is gewoon pauper en beperkt.
Gemiddelde van 137msquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:52 schreef Patrickovik het volgende:
[ afbeelding ]
OT: Pingen is voor paupers!
maar door die pipo's worden de data abbonementen wel weer duurder..quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:51 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ping maakt gebruik van de internet verbinding. Bij veel abbos zit onbeperkt internet. Dus pingen kost je niks.
Edit: op die wiki pagina gaat het niet over het alternatief voor sms.
Ik heb het zelf ook gehad, hoor. Eén dag. Toen was ik er al dusdanig zat van dat het er weer af ging.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:53 schreef Thieske het volgende:
[..]
Kwestie van tijd totdat iedereen een smartphone heeft met ping applicatie.
My point being.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:53 schreef Ascendancy het volgende:
Als je toch gratis internet hebt, dan mail je toch gewoon?
Dat kan naar iedere telefoon die ook internet heeft, en niet alleen Blackberry's dan?
Wtf
Dat sowieso. Met naaktfoto's.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:53 schreef Ascendancy het volgende:
Dat kan naar iedere telefoon die ook internet heeft, en niet alleen Blackberry's dan?
Wtf
Dat zegt meer over de mensen met wie jij om gaat.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb het zelf ook gehad, hoor. Eén dag. Toen was ik er al dusdanig zat van dat het er weer af ging.
Probleem met dat het gratis is ook dat elke infantiele mongool de godganse dag allerhande onzinnige troep gaat lopen pingen. "ik loop nu naar de stad!". Who fucking cares?
Dus jij smst nooit en doet alles via mail?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:53 schreef Ascendancy het volgende:
Wtf
Ping is onhandig met die verlepte codes... Gtalk op je Android telefoonquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:53 schreef Thieske het volgende:
[..]
Kwestie van tijd totdat iedereen een smartphone heeft met ping applicatie.
nja, tegenwoordig is er zoiets als whatsApp, dat een applicatie voor op oa de Iphone en de BB. Dan kun je naar meerdere soorten telefoons gratis 'smsen'quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:53 schreef Ascendancy het volgende:
Wtf
Dag troll.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:41 schreef Skv het volgende:
Voorbeeld van zo'n mongool: chineese bb 9700 pingen
Meer van dat breinloze graftuig.. Aan de kwaliteit van de OP's is de treurigheid van de gebruiker wel af te lezen:
Wie doet hier aan pingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |