quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:45 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Pingen met je pc is toch kijken of iemand wel thuis is of niet?
^quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:46 schreef SannekePanneke het volgende:
ik snap je probleem niet echt.
ik heb een BB en dus pin vrienden die ook een BB hebben. Vrienden die geen BB hebben sms ik.
.. waarom zou je geen gebruik maken van een handige applicatie die gratis op een telefoon zit?
Wat ben jij een mongool zeg. Als je haar argument niet valide vind.quote:
ik snap je probleem echt niet hoor.. leg eens uit wat je er dan zoquote:
Want een computer kan alleen maar aan staan als er daadwerkelijk iemand thuis is? En tegenwoordig ping je eerder de router dan de pc.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:45 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Pingen met je pc is toch kijken of iemand wel thuis is of niet?
Bandjesquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:48 schreef Thieske het volgende:
TS gebruikt zeker ook nog bandjes en diskettes?
Dat snap ik, maar hoe vervangt dat smsen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ping_%28netwerk%29
Ping maakt gebruik van de internet verbinding. Bij veel abbos zit onbeperkt internet. Dus pingen kost je niks.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar hoe vervangt dat smsen?
De ontvanger krijgt eenzelfde melding als dat je een smst ontvangt. het is dus gewoon smsen maar dan gratis (in NL)quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Pingen is een breezermanier van smsjes sturen waarbij gebruik wordt gemaakt van het internet en je geen smsjes uit je bundel kwijtraakt voor het sturen van die onzin. Kan alleen naar andere mensen met zo'n stomme applicatie.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |