abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84739649
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 16:16 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

:')
Nee serieus!! Zoiets zeg je toch omdat jij die "klik" niet met iemand voelt? Dan ligt het toch "aan jou"? :9
Sarcasme. Herken het.
  zondag 1 augustus 2010 @ 16:26:50 #282
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_84739801
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 16:21 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee serieus!! Zoiets zeg je toch omdat jij die "klik" niet met iemand voelt? Dan ligt het toch "aan jou"? :9
Vanuit dat perspectief bekijkend, kan ik niet anders dan je gelijk te geven.
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
  Moderator zondag 1 augustus 2010 @ 16:27:29 #283
42184 crew  DaMart
pi_84739815
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 16:10 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Nog zo'n dooddoener _O-
Als je dooddoeners en andere clichés wilt vermijden, dan moet je vooral onderstaand profiel op RP niet lezen :P.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 1 augustus 2010 @ 16:30:15 #284
97868 Krullehoofd
pi_84739887
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 16:27 schreef DaMart het volgende:

[..]

Als je dooddoeners en andere clichés wilt vermijden, dan moet je vooral onderstaand profiel op RP niet lezen :P.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig kan ik niet meer op RP _O-
pi_84740565
Iemand zin om deze tekst als profiel te beoordelen? Ik probeer een beetje origineel te zijn.

Als het niks is, kraak het gerust af

quote:
Welkom op m'n profiel. Ik heb het opgesierd met wat recente vakantie foto's.
Deze zijn genomen op Rhodos, Griekenland.

Het was weer zeer gezellig en relaxed: kortom erg veel lol gehad
Dit keer was ik met een goede vriend maar misschien ga ik volgende keer wel met jou?
Nou wie weet wat er van komt! Stuur gerust een berichtje!

Of loop ik iets te hard van stapel?
Gewoon een dagje uit in Nederland is ook prima, ik vind de meeste dingen wel leuk om te doen
Dus doe gewoon een suggestie, dan komen we er vast wel uit.

Over mezelf:
28 jaar, IT-er (en niet het type IT-er dat 's avonds alleen maar met computers bezig is, don't worry)
rustige persoonlijkheid, niet religieus.
Brede interesses: sport, actualiteiten, geschiedenis, techniek etc etc
woon in Enschede, geboren in de Achterhoek

Hou niet zo van: mensen met korte lontjes en zeurkousen

٩๏̯͡๏)۶
pi_84740631
Ik heb sinds een paar dagen mijn account op RP ook maar weer eens actief gemaakt :D .

Nog even advies nodig voor die eeuwige stomme werkvraag :P ;ik zit in de ziektewet vanwege psychische problemen. Nu heb ik bij 'werk' ingevuld van "vertel ik later". In mijn profieltekst komt er ook niks van carriere of ambitie mbt werk naar voren, dus ik denk dat mannen die daar erg op uit zijn me gelijk al wel over slaan :P . Is het iets wat je wel zou willen weten? Als je op zoek bent ? Of diegene een baan heeft of niet? En of hij/zij in de ziektewet zit? Of zou je dat niks uitmaken?
pi_84740680
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 16:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Iemand zin om deze tekst als profiel te beoordelen? Ik probeer een beetje origineel te zijn.

[..]

Goedgekeurd :Y vind het wel het reageren waard..
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
  zondag 1 augustus 2010 @ 16:56:33 #288
210501 right_turn
It's my turn
pi_84740694
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 16:54 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen mijn account op RP ook maar weer eens actief gemaakt :D .

Nog even advies nodig voor die eeuwige stomme werkvraag :P ;ik zit in de ziektewet vanwege psychische problemen. Nu heb ik bij 'werk' ingevuld van "vertel ik later". In mijn profieltekst komt er ook niks van carriere of ambitie mbt werk naar voren, dus ik denk dat mannen die daar erg op uit zijn me gelijk al wel over slaan :P . Is het iets wat je wel zou willen weten? Als je op zoek bent ? Of diegene een baan heeft of niet? En of hij/zij in de ziektewet zit? Of zou je dat niks uitmaken?
Zet er iets onzinnigs neer... trapezewerkster of zo :)
Acht Cola, Acht Bier!
pi_84740718
quote:

Ik zal wel een oppervlakkige lul zijn maar ik zou het willen weten. Dat hoeft niet in font size 200 op je profiel gelijk.
pi_84740865
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 16:05 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja Ruudt, leer ervan jongen :P
Hij heeft gelijk, sorry. :@
pi_84741006
quote:

Welkom op m'n profiel. Ik heb het opgesierd met wat recente vakantie foto's.
Deze zijn genomen op Rhodos, Griekenland.
Klinkt een beetje alsof je een spreekbeurt gaat houden :@ . Misschien iets doen met wat uitroeptekens? Een smilie erbij?
quote:
Het was weer zeer gezellig en relaxed: kortom erg veel lol gehad
Weer gezellig? Dit was dus niet je eerste reis? Je bent dus blijkbaar reislustig ingesteld? Misschien dat je daar iets meer over kan vertellen?
quote:
Dit keer was ik met een goede vriend maar misschien ga ik volgende keer wel met jou?
Nou wie weet wat er van komt!
Wie weet wat waar van komt? Van het samen op vakantie gaan? Zoals het er nu staat wil je eerst samen met een vrouw op vakantie en daarna pas eens gaan daten en kennismaken ;) .
quote:
Stuur gerust een berichtje!

Of loop ik iets te hard van stapel?
Afgaande op vorige stukje: JA!!!
quote:
Gewoon een dagje uit in Nederland is ook prima, ik vind de meeste dingen wel leuk om te doen
Dus doe gewoon een suggestie, dan komen we er vast wel uit.
Ok , je wil echt gelijk een reis maken???
quote:
Over mezelf:
28 jaar, IT-er (en niet het type IT-er dat 's avonds alleen maar met computers bezig is, don't worry)
rustige persoonlijkheid, niet religieus.
Ik zou wat meer kwaliteiten van jezelf benoemen. Je noemt nu 2 feiten (je leeftijd en je functie) vervolgens 1 karaktereigenschap van je (dat je rustig bent) en vervolgens nog iets wat je niet bent. Daar is erg weinig uit op te maken. Dit is altijd lastig, maar vraag anders eens aan je vrienden of familie hoe ze jou zouden beschrijven? Ben je aardig, behulpzaam, romantisch, kan je goed luisteren, serieus of meer speels? Etc.
quote:
Brede interesses: sport, actualiteiten, geschiedenis, techniek etc etc
Etc etc is echt een enorme dooddoener in een advertentie. Haal dat aub weg en vul het OF in met je interesses of laat het leeg.
quote:
woon in Enschede, geboren in de Achterhoek

Hou niet zo van: mensen met korte lontjes en zeurkousen
Ik denk dat niemand daarvan houdt ;) . Wellicht kun je beter een karaktereigenschap noemen waar je wel op valt. Wat je wel echt zoekt in iemand. Wil je samen lol maken? Of is samen praten voor jou heel belangrijk? Of zoek je intimiteit? Of een maatje... etc.

Meer heb ik er niet over te zeuren ;)
pi_84741057
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 16:56 schreef right_turn het volgende:

[..]

Zet er iets onzinnigs neer... trapezewerkster of zo :)
Wahahaha _O- nee wat dat betreft ben ik wel blij met die "vertel ik je later" optie.
pi_84741091
quote:

Hangt volledig van de persoon af. Vaak kunnen mensen er niks aan doen en persoonlijk vind ik het prettig als dat wel snel bekend wordt gemaakt tijdens een chat of msn gesprek ofzo. Stel dat je iemand treft die het wel erg vind, hoef je er geen energie meer in te steken.

En als iemand het niet erg vind, kan hij/zij altijd nog kijken of het wat wordt. Maar dat laat ik niet direct afhangen van iemand z'n werkstatus...
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_84741160
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 16:12 schreef MMUFC het volgende:
Het gaat goed met mijn battle-dates vandaag.. :')
Ging de eerste off line op het moment dat de battle date start, de tweede keer dat ik op een battle date reageer.. de battle date is al 5 minuten bezig en zijn heeft nog niets gezegd..
Paiq :')
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_84741185
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:10 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Paiq :')
hihi
Lambo of Rekt
pi_84741187
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:08 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Hangt volledig van de persoon af. Vaak kunnen mensen er niks aan doen en persoonlijk vind ik het prettig als dat wel snel bekend wordt gemaakt tijdens een chat of msn gesprek ofzo. Stel dat je iemand treft die het wel erg vind, hoef je er geen energie meer in te steken.

En als iemand het niet erg vind, kan hij/zij altijd nog kijken of het wat wordt. Maar dat laat ik niet direct afhangen van iemand z'n werkstatus...
Dat ben ik het helemaal mee eens! Ik zou het dan ook zeker vertellen op een date of in een mail oid (heb dit tot nu toe ook gedaan en dat werd altijd goed ontvangen).

Maar ik ben bang dat ik mezelf gelijk buitenspel zou zetten als ik in mijn profieltekst al gelijk vertel hoe en wat.
pi_84741224
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:10 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Daar ben ik het helemaal mee eens! Ik zou het dan ook zeker vertellen op een date of in een mail oid (heb dit tot nu toe ook gedaan en dat werd altijd goed ontvangen).

Maar ik ben bang dat ik mezelf gelijk buitenspel zou zetten als ik in mijn profieltekst al gelijk vertel hoe en wat.
Ik zou ook gaan voor de optie ´´vertel ik later´´
pi_84741236
quote:

[..]

Daar ben ik het helemaal mee eens! Ik zou het dan ook zeker vertellen op een date of in een mail oid (heb dit tot nu toe ook gedaan en dat werd altijd goed ontvangen).

Ja in de profieltekst is inderdaad niet goed.... dan krijg je vaak wel een stempel van mensen...
Dit account is niet meer in gebruik.
  zondag 1 augustus 2010 @ 17:14:06 #299
97868 Krullehoofd
pi_84741281
quote:

[..]

Zoals al vaker hier is gezegd. De RP vrouwen kijken voornamelijk naar je foto en dan heel misschien naar de rest van je profiel.
pi_84741298
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:14 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Zoals al vaker hier is gezegd. De RP vrouwen kijken voornamelijk naar je foto en dan heel misschien naar de rest van je profiel.
Ik doe als man echt hetzelfde hoor.
  zondag 1 augustus 2010 @ 17:15:54 #301
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_84741333
quote:

[..]

Dat ben ik het helemaal mee eens! Ik zou het dan ook zeker vertellen op een date of in een mail oid (heb dit tot nu toe ook gedaan en dat werd altijd goed ontvangen).

Daarvoor moeten we de rest van het profiel beoordelen. :)
SPOILER
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')