abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 juli 2010 @ 16:49:13 #201
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_84706435
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 16:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Idd. Als ik een nieuw iemand op MSN heb, dan word ik echt élke dag gestoord. En dat hoeft voor mij gewoon niet.
Dat heb ik ook. Wat uiteindelijk ook resulteert in gesprekken die nergens over gaan :r Ik spreek diegene dan liever een dag of 3 niet, dan elke dag een waardeloos gesprek :')
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_84706991
Als ik niet offline sta, sta ik wel op bezet. Dan kan ik 'ongestoord' met één iemand praten die niet in de spagaat schiet als ik niet binnen tien seconden antwoord.
Tap tap tap
pi_84709642
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 17:05 schreef CherryLips het volgende:
Als ik niet offline sta, sta ik wel op bezet. Dan kan ik 'ongestoord' met één iemand praten die niet in de spagaat schiet als ik niet binnen tien seconden antwoord.
Ik sta meestal op online, maar als ik wel online wil, maar zelf wil uitmaken met wie ik praat zet ik hem op afwezig(kan je "legaal" mensen negeren die tegen je aan gaan praten) en wil ik alleen maar heel ff kijken of ik nieuwe mail heb zet ik m op offline weergeven..
  zaterdag 31 juli 2010 @ 18:50:56 #204
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_84710362
Als m'n pc aan staat sta ik op online op MSN. Kans dat ik aangesproken word op MSN is toch nihil. :')
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_84712453
Ik heb 'm standaard op 'offline' status staan. Denkt iedereen dat ik offline ben.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 31 juli 2010 @ 20:07:00 #206
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_84713231
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 18:50 schreef JoeBravo het volgende:
Als m'n pc aan staat sta ik op online op MSN. Kans dat ik aangesproken word op MSN is toch nihil. :')

Ach jochie toch.
Prrrrr
  zaterdag 31 juli 2010 @ 20:52:29 #207
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_84714984
Ik sta altijd online en de PC draait altijd wel dus niemand gelooft het nog :')
  zaterdag 31 juli 2010 @ 21:01:36 #208
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_84715336
'Foto op verzoek'
Berichtje gestuurd met natuurlijk een vriendelijk verzoek om een foto.
Krijg je alleen een 'geen interesse'-berichtje terug.
Jaja, als je niet eens de moeite wilt nemen om een berichtje terug te sturen, zet het er dan niet bij. 8)7
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_84715464
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 21:01 schreef ManAtWork het volgende:
'Foto op verzoek'
Berichtje gestuurd met natuurlijk een vriendelijk verzoek om een foto.
Krijg je alleen een 'geen interesse'-berichtje terug.
Jaja, als je niet eens de moeite wilt nemen om een berichtje terug te sturen, zet het er dan niet bij. 8)7
Je wilt liever dat ze een foto stuurt, zodat jij vervolgens weer een bericht stuurt, terwijl zij toch niks van je wil weten.
Dan kan ze het toch maar beter meteen laten weten.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 21:11:35 #210
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_84715735
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 21:04 schreef Superlam het volgende:

[..]

Je wilt liever dat ze een foto stuurt, zodat jij vervolgens weer een bericht stuurt, terwijl zij toch niks van je wil weten.
Dan kan ze het toch maar beter meteen laten weten.
Lijkt me toch dat ze minimaal een berichtje terug kan sturen met wat inhoud.
Eerst vragen om een berichtje (in plaats van hartje) en dan zelf niet de moeite willen nemen.
Je hebt gelijk, op zo'n manier zakt de interesse hard.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 21:32:26 #211
239372 MalleJongen
rekt t niet dan scheurt t wel
pi_84716573
Ligt het nou aan mij, of kan je vanavond met zoveel vrouwen chatten?
Voor het eerst dat ik dat zie.
Niet dat de vrouwen reageren of je direkt afwijzen, zal de mentaliteit wel zijn. :')
I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 21:42:07 #212
239372 MalleJongen
pi_84717030
Waarschuwing, niet gaan kijken NL68508320 _O-
I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
  Moderator zaterdag 31 juli 2010 @ 21:50:25 #213
42184 crew  DaMart
pi_84717325
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 21:42 schreef MalleJongen het volgende:
Waarom lees ik in dat soort berichten altijd:'je moet hier echt even kijken!' ;(.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_84717579
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 21:42 schreef MalleJongen het volgende:
Sommige verbouwingen lukken nu eenmaal beter als andere
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 22:26:11 #215
239372 MalleJongen
pi_84719005
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 21:56 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Sommige verbouwingen lukken nu eenmaal beter als andere
Daar heeft een plastisch chirurg wel een flink aantal behandelingen voor nodig. ):O
pi_84724426
4 Maanden geleden iemand leren kennen via Parship (niet betalend lid uiteraard, je kunt je e-mailadres kwijt bij 'muzieksmaak'), niet met de intentie om direct een relatie te beginnen. Maar het klikte, en er volgde aardig wat dates. Rustig aan gedaan, en sinds vrijdag mag ik haar de mijne noemen *;. Beetje vreemd alleen om het aan je omgeving te vertellen dat we elkaar op deze manier hebben ontmoet ... (19 & 21 jaar)... Iemand tips hiervoor? Of gewoon simpelweg schijt aan hebben c_/?
  zondag 1 augustus 2010 @ 00:49:21 #217
210501 right_turn
It's my turn
pi_84724595
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 00:44 schreef Hank- het volgende:
4 Maanden geleden iemand leren kennen via Parship (niet betalend lid uiteraard, je kunt je e-mailadres kwijt bij 'muzieksmaak'), niet met de intentie om direct een relatie te beginnen. Maar het klikte, en er volgde aardig wat dates. Rustig aan gedaan, en sinds vrijdag mag ik haar de mijne noemen *;. Beetje vreemd alleen om het aan je omgeving te vertellen dat we elkaar op deze manier hebben ontmoet ... (19 & 21 jaar)... Iemand tips hiervoor? Of gewoon simpelweg schijt aan hebben c_/?
Ik vind het juist super om mijn vriendin via het internet ontmoet te hebben (Paiq)... en ik laat het iedereen ook graag weten :)
Acht Cola, Acht Bier!
  zondag 1 augustus 2010 @ 03:13:34 #218
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_84727828
quote:
niks mis mee om je vriend(in) via het internet te ontmoeten! ~~ Youre soulmate can be anywere... ~~
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_84729791
quote:
Niks om geven. Je omgeving komt daar (als het serieus is) toch wel achter, en heeft er ook een eigen oordeel over wat je toch niet kan veranderen.
pi_84730076
quote:
'Parship' klinkt wel fout trouwens. Voor een 19/21 jarige kun je dan beter zeggen dat je elkaar via paiq hebt ontmoet. 'leuke chatsite waar je fotootje langzaam zichtbaar wordt'. Da's wat luchtiger.

Of gewoon simpelweg schijt aan hebben ja ;)
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 1 augustus 2010 @ 11:50:21 #221
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_84731555
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 10:23 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Of gewoon simpelweg schijt aan hebben ja ;)
Wat mij betreft dat dus ^O^
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
pi_84732034
Hmz.. gister te horen gekregen dat een 2e date er voor de komende weken even niet inzit :( hopelijk blijft het bij uitstel en wordt het geen afstel..
pi_84732164
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:10 schreef MMUFC het volgende:
Hmz.. gister te horen gekregen dat een 2e date er voor de komende weken even niet inzit :( hopelijk blijft het bij uitstel en wordt het geen afstel..
Hoe dat zo? Wat voor reden werd er gegeven?
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_84732215
quote:
simpelweg schijt aan hebben.
pi_84732476
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:15 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Hoe dat zo? Wat voor reden werd er gegeven?
Haar nichtje(die ze volgens mij meer als vriendin beschouwt) gaat voor 3 maanden naar Afrika, en daardoor heeft ze het druk..
pi_84732609
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:26 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Haar nichtje(die ze volgens mij meer als vriendin beschouwt) gaat voor 3 maanden naar Afrika, en daardoor heeft ze het druk..
slecht excuus :{w
pi_84732755
Ach we zien wel.. even afwachten of het uit of afstel is..

Overigens reageerde ik net op een battledate op paiq.. en op het moment dat de battledate van start gaat, gaat de dame die hem start offline om voor het einde van de battledate niet meer terug te komen.. :')
pi_84732873
quote:

[..]

En daardoor heeft ze de komende twee weken tijd geen enkele gelegenheid om af te spreken? Hmm. Was ze na afloop van de eerste date wel enthousiast?
"The problem with common sense is that most people are morons."
  zondag 1 augustus 2010 @ 12:41:35 #229
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_84732892
quote:

[..]

Bullshit, zelfde als 'we zien elkaar wel weer hè !'
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
  zondag 1 augustus 2010 @ 12:47:29 #230
141482 Q.
JurassiQ
pi_84733051
quote:

[..]

Wat een bullshit. Als je echt wil maak je wel tijd.
For great justice!
pi_84733131
Inderdaad....

Niet om negatief te doen.... maar tis echt een excuus in de trant van; ik hoef je niet meer te zien...
pi_84733206
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:41 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

En daardoor heeft ze de komende twee weken tijd geen enkele gelegenheid om af te spreken? Hmm. Was ze na afloop van de eerste date wel enthousiast?
Ze vertelde het via een sms-je, en ik heb haar daarna nog niet gesproken. En ja ze was wel enthousiast, ze zei dat ze het erg leuk vond en ze zei tot de volgende keer.. en in de laatste weken was ze regelmatig de eerste die een sms-je stuurde.
En ik had twee weken geleden voorgesteld om weer een keer af te spreken, en daar reageerde ze ook heel positief op en eerdere deze week zei ze nog dat ze aanstaande dinsdag weet of ze over ander halve week af kon spreken..
Dus hopelijk spreek ik haar vandaag nog.. maar wil ook weer niet te veel pushen..
pi_84733251
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:53 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Ze vertelde het via een sms-je, en ik heb haar daarna nog niet gesproken. En ja ze was wel enthousiast, ze zei dat ze het erg leuk vond en ze zei tot de volgende keer.. en in de laatste weken was ze regelmatig de eerste die een sms-je stuurde.
En ik had twee weken geleden voorgesteld om weer een keer af te spreken, en daar reageerde ze ook heel positief op en eerdere deze week zei ze nog dat ze aanstaande dinsdag weet of ze over ander halve week af kon spreken..
Dus hopelijk spreek ik haar vandaag nog.. maar wil ook weer niet te veel pushen..
Dat dikgedrukte heb ik ook vaak genoeg gehoord, om vervolgens nooit meer iets van ze te horen....
Proberen ze het lief te brengen om je niet meer te hoeven zien, heb zelf liever dat ze gewoon eerlijk zeggen wat ze er van vonden.... ben geen teer zieltje ofzo :')
pi_84733432
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:55 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Dat dikgedrukte heb ik ook vaak genoeg gehoord, om vervolgens nooit meer iets van ze te horen....
Proberen ze het lief te brengen om je niet meer te hoeven zien, heb zelf liever dat ze gewoon eerlijk zeggen wat ze er van vonden.... ben geen teer zieltje ofzo :')
Nee okee.. maar waarom stuurt ze dan nog vaak sms-jes.. en waarom zegt ze in eerste instantie dat ze het leuk vind om weer een keer af te spreken..
pi_84733577
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 13:02 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Nee okee.. maar waarom stuurt ze dan nog vaak sms-jes.. en waarom zegt ze in eerste instantie dat ze het leuk vind om weer een keer af te spreken..
Dat zeg ik net.... is gewoon een manier om niet te hoeven zeggen dat het niet voor herhaling vatbaar is...
En ja, zoals gezegd, het is een beetje slap excuus. Als ze het echt zo leuk vond, kan ze echt wel een avondje vrij maken hoor....

Maar goed, 1 tip, laat zelf even niks van je horen.... anders krijg je weer dat ze je claimerig etc gaat vinden... :X
Haar even het initiatief laten nemen...
pi_84734610
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 13:02 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Sommige vrouwen vinden het moeilijk om je direct af te wijzen en doen het stapsgewijs..
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_84734854
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 13:41 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Sommige vrouwen vinden het moeilijk om je direct af te wijzen en doen het stapsgewijs..
Daar moeten die vrouwen maar eens snel vanaf stappen, wat een onzin is dat zeg!

M'n ex heeft er 3 maanden over gedaan om al haar spullen hier op te halen, had ze tegen m'n moeder gezegd dat ze dat deed omdat anders de klap voor mij te groot was. _O-
pi_84734914
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 13:47 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Daar moeten die vrouwen maar eens snel vanaf stappen, wat een onzin is dat zeg!

M'n ex heeft er 3 maanden over gedaan om al haar spullen hier op te halen, had ze tegen m'n moeder gezegd dat ze dat deed omdat anders de klap voor mij te groot was. _O-
3 maanden :o.. Voor haar dus ;)
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
  zondag 1 augustus 2010 @ 13:51:13 #239
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84734956
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 13:41 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Deed ik ook wel eens. Soms denk je dat ze het niet aankunnen, dan bouw je langzaam je enthousiasme wat af. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_84734972
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 13:49 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

3 maanden :o.. Voor haar dus ;)
Leek er wel op idd en het dan af proberen te schuiven uit schaamte ofzo. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')