Haha, dat zeggen ze allemaal. Ik heb die smsjes van die Sarah geloof ik wel eens hier gepost die meteen losging nadat ik zei dat ze te serieus/zwaar op de hand voor me was.quote:
Duidelijke frustratie.. arm kind, heb je haar niet getroost?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, dat zeggen ze allemaal. Ik heb die smsjes van die Sarah geloof ik wel eens hier gepost die meteen losging nadat ik zei dat ze te serieus/zwaar op de hand voor me was.
"ACH WAT WEET JIJ DAAR NOU VAN, JE KENT ME NIET, MAARGOED DAN VIND JE ME TOCH NIET LEUK!!'
En?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:27 schreef skippy22 het volgende:
Ik heb een berichtje
Zag dat jij ook uit ... kwam.
Jammer van je foto's dat die zo belicht is.
Maar denk niet dat ik joun type ben. Je valt vast op. Lang, slank en blond.
.hyves.nl staat wel foto van mij.
Groetjes
"Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij!"quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, dat zeggen ze allemaal. Ik heb die smsjes van die Sarah geloof ik wel eens hier gepost die meteen losging nadat ik zei dat ze te serieus/zwaar op de hand voor me was.
"ACH WAT WEET JIJ DAAR NOU VAN, JE KENT ME NIET, MAARGOED DAN VIND JE ME TOCH NIET LEUK!!'
Degene die dat schreef is waarschijnlijk ook niet al te snugger. Als je op voorhand al met zo'n onzeker bericht aan komt zetten dan kun je het bij de meesten wel schudden. Hou je alleen de echte zielepoten over.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:27 schreef skippy22 het volgende:
Ik heb een berichtje
Zag dat jij ook uit ... kwam.
Jammer van je foto's dat die zo belicht is.
Maar denk niet dat ik joun type ben. Je valt vast op. Lang, slank en blond.
.hyves.nl staat wel foto van mij.
Groetjes
quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:12 schreef MalleJongen het volgende:
Ik ben ook niet leuk, blijkbaar. Heb al aardig wat berichtjes verstuurd, maar reageren, ho maar.
En die pakketten met eisen, je maakt eerder kennis met Beatrix, dan met een van die vrouwen op RP.
Ben er wel even klaar mee
Als ik zo die verhalen hier eens lees, dan kan je wel eens gelijk hebben.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:42 schreef xenobinol het volgende:
[..]
![]()
Ik heb niet het idee dat dat op andere datingsites anders is
Inderdaad.... helemaal als er staat: ik reageer altijdquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:46 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Als ik zo die verhalen hier eens lees, dan kan je wel eens gelijk hebben.
Zelfs een "geen interesse" berichtje is al te veel om te versturen, wat ben je dan voor trut.
Nou, dan ben ik blijkbaar een trutquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:46 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Als ik zo die verhalen hier eens lees, dan kan je wel eens gelijk hebben.
Zelfs een "geen interesse" berichtje is al te veel om te versturen, wat ben je dan voor trut.
Kan me wel voorstellen dat jij aardig wat reacties krijgtquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik blijkbaar een trut, want ik ga echt niet op alle berichtjes die ik krijg reageren. Geen reactie staat gelijk aan geen interesse. Maar om nou deze hele discussie weer van voren af aan te gaan voeren...
quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat jij aardig wat reacties krijgt
Wat? Ze ziet er toch leuk uit?quote:
Oh hoi trutquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik blijkbaar een trut, want ik ga echt niet op alle berichtjes die ik krijg reageren. Geen reactie staat gelijk aan geen interesse. Maar om nou deze hele discussie weer van voren af aan te gaan voeren...
Ja Ruudt, leer ervan jongenquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat? Ze ziet er toch leuk uit?
Dat heet gewoon attent zijn
quote:
Zij ook!quote:haha leuk profiel, en ondeugendkoppie, mijn complimenten.
Grappige woordkeus trouwens 'uitgewoond'![]()
Nog zo'n dooddoenerquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:13 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
"Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij!"
En toch is het wel waarquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:10 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Nog zo'n dooddoener![]()
Als je dat niet begrijpt, dan heb je echt een plaat voor je kop !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |