AV verdwijnt. WTF?! Mooie move voor Domien, maar het wekt bij mij niet heel erg veel enthousiasme op. Voor Ekdom trouwens super! Mooi tijdstip ook.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:40 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Kogel door de kerk?
en:
[..]
Dat programma naampje '@work' is niet echt bijster orgineel...
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:45 schreef icanhascheezburger het volgende:
[..]
Kijken op eigen risico voor de komende 14 dagen.
En dan toch weer klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
grrrr.
Begin septemberquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:48 schreef icanhascheezburger het volgende:
Vanaf wanneer gaat die nieuwe programmering in??
Heb hier wel hele hoge luchtvochtigheid, dus de gevoelstemperatuur zit tussen de 40-45 en dat is toch wel warmquote:
Maar Stenders is er nu mee opgehouden wat komt daar nu dan..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Begin september. Hetgeen wat bekend is gemaakt stemt mij nog niet heel enthousiast. De move van Ekdom naar de middag spreekt mij nog het meest aan.
quote:@domien: Er wordt heel druk gedaan om onbevestigde (!) berichten. Het zal wel, ik ga douchen. :-)
Tijdelijk Timur, Bart en nog iemand?? Heb de naam ff neit scherp. edit: Robbert-jan!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:51 schreef icanhascheezburger het volgende:
[..]
Maar Stenders is er nu mee opgehouden wat komt daar nu dan..
ah ok..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tijdelijk Timur, Bart en nog iemand?? Heb de naam ff neit scherp. edit: Robbert-jan!
zit nu lekker voor de airco...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tijdelijk Timur, Bart en nog iemand?? Heb de naam ff neit scherp. edit: Robbert-jan!
icanhascheezburger dat is wel heftig idd qua warmte.
Zolang 3FM niet zelf met een verhaal komt, geloof ik niets.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:40 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Kogel door de kerk?
en:
[..]
Dat programma naampje '@work' is niet echt bijster orgineel...
Denk 't niet hoor. Eigenlijk was Roos namelijk al een paar maanden geleden gestopt, maar door inval-a-gogo is ze nog steeds blijven hangen. En daarnaast heeft ze natuurlijk al een tweede baan bij 3 in de vorm van muziekredacteur.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 04:14 schreef hole1988 het volgende:
Ik hoor net dat Roos waarschijnlijk het zelfde lot in handen heeft als Rudy.
Ah, lekker ja!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:55 schreef icanhascheezburger het volgende:
[..]
zit nu lekker voor de airco...
Als dj? Mooi.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 04:14 schreef hole1988 het volgende:
Ik hoor net dat Roos waarschijnlijk het zelfde lot in handen heeft als Rudy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |