waarom denk je dat ik er nog ben, die laatste minuutjes meepakkenquote:
Ja ik wist niet of Eric er volgende week alweer was... Nou nog maar even een dik halfuur genieten van Rudy en Marijke... Ze gaat nog hakken toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:18 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik er nog ben, die laatste minuutjes meepakken
dat moet welquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik wist niet of Eric er volgende week alweer was... Nou nog maar even een dik halfuur genieten van Rudy en Marijke... Ze gaat nog hakken toch?
hij moest inderdaad even vallen, maar nu is ie goed te doenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:25 schreef alors het volgende:
Ik vond dit eerst echt een schijtnummer, maar nu vind ik em zelfs wel mooi
ik ga deze even kijkenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:32 schreef alors het volgende:
Oh nay, weer een liveset, ik wil wel wakker blijven
Ah, dan krijgen we dus weer Radio 1-taferelen met dat totaal overbodige, veel te langdradige en veel te serieuze Waan van de Nacht...quote:
Dat vrees ik ook, erg jammer.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dan krijgen we dus weer Radio 1-taferelen met dat totaal overbodige, veel te langdradige en veel te serieuze Waan van de Nacht...
Dat weet ik wel zekerquote:
Dat idee heb ik ook, gebaseerd op wat ze per mail en aan de telefoon zei. Maar ja, niet zo gek ook, na een aantal jaren dat programma gedaan te hebben met alle conversaties hier en op twitter erbij. Ik heb haar toch vrij vaak aan de telefoon gehad en eenmaal in levende lijve mogen ontmoeten en ik moet zeggen, leuke vrouw. Verdomd leuke vrouw. En die stem! Hotdengquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:58 schreef henkde_j het volgende:
Volgens mij heeft ze t er moeilijk mee
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio3/nps/metmichiel/20100729-19.wma?start=02:49:50quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, gebaseerd op wat ze per mail en aan de telefoon zei. Maar ja, niet zo gek ook, na een aantal jaren dat programma gedaan te hebben met alle conversaties hier en op twitter erbij. Ik heb haar toch vrij vaak aan de telefoon gehad en eenmaal in levende lijve mogen ontmoeten en ik moet zeggen, leuke vrouw. Verdomd leuke vrouw. En die stem! Hotdeng![]()
Morgen even terugluisteren wat ze heeft gezegd...
TY!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio3/nps/metmichiel/20100729-19.wma?start=02:49:50
shit, was net weer niet aan het kijkenquote:
dat je dat hier verteld maakt je al een heldquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:56 schreef hole1988 het volgende:
Ik moet eigenlijk stil houden maar KEVIN heeft mij een DM gestuurd dat de laatsts DER RUDY minimaal tot 4 uur duurt en is nog bezig met de shift van ekdom.
Er werd flink luchtgitaar gespeeldquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:56 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
shit, was net weer niet aan het kijken
Omdat ik weet dat jullie je mond houden (behalve google)quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:57 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat je dat hier verteld maakt je al een held![]()
En terecht!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:56 schreef hole1988 het volgende:
Ik moet eigenlijk stil houden maar KEVIN heeft mij een DM gestuurd dat de laatste DER RUDY minimaal tot 4 uur duurt en is nog bezig met de shift van ekdom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |