iddquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:49 schreef Ravenous- het volgende:
Vanwaar die pijl naar Frankrijk overigens?
ik weet daar anders nog een erg verhaal overquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:49 schreef dustinoo het volgende:
fuck you
niks verkeerds over Tsjechië !
je komt er zeker vandaanquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:49 schreef dustinoo het volgende:
fuck you
niks verkeerds over Tsjechië !
Vrouwenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:52 schreef mixje456 het volgende:
[..]
je komt er zeker vandaan![]()
niks om trots op te zijn
neequote:Op donderdag 29 juli 2010 22:52 schreef mixje456 het volgende:
[..]
je komt er zeker vandaan![]()
niks om trots op te zijn
Poolse vrouwen zijn lekker tot hun 25e, daarna takelen ze hard af.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:52 schreef RichCalibier het volgende:
[ afbeelding ]
Poolse vrouwen zijn fucking lelijk (zie afbeelding boven). Vrijwel bij alle bijbaantjes waar ik heb gewerkt zijn het van die kleine dikkerds met een raar muizengezicht
quote:
Bij de geboorte al bedoel jequote:Op donderdag 29 juli 2010 22:53 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Poolse vrouwen zijn lekker tot hun 25e, daarna takelen ze hard af.
krijg je na generaties inteelt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:52 schreef RichCalibier het volgende:
[ afbeelding ]
Poolse vrouwen zijn fucking lelijk (zie afbeelding boven). Vrijwel bij alle bijbaantjes waar ik heb gewerkt zijn het van die kleine dikkerds met een raar muizengezicht
Mocht je ooit in polen komen moet je er maar eens uitgaan. Het is echt zo.quote:
HAHAquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:53 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Poolse vrouwen zijn lekker tot hun 25e, daarna takelen ze hard af.
Dat wel, maar die worden door bijvoorbeeld Roemenen ook gehaat..quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:55 schreef Zwolsboy het volgende:
Gewoon verbieden dat die lui hier in NL werken.
het is ONS land zij zoeken maar in hun eigen land een baan.
Er heerst al jaren cricis en dat polen dan vrolijk mogen blijven slechte zaakeruit met die hap en laat de moslims maar voor 5 euro per uur werken
![]()
Daar zitten al die Roma momenteel die gedwongen moeten verhuizen van Sarkozy...quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:49 schreef Ravenous- het volgende:
Vanwaar die pijl naar Frankrijk overigens?
ja:Dquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:57 schreef n0ir het volgende:
Tsjechië.
Heeft Nederland al lang verslagen als het om seks, drugs en rock'n roll gaat.
Juist ja..quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:56 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Mocht je ooit in polen komen moet je er maar eens uitgaan. Het is echt zo.
quote:
nee hooor! mijn vader is zelf zuid amerikaans!!!!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
TS is een generaliserende racistische autist. Die er niet tegen kan dat hij buiten zijn boeren dorpje mensen tegen komt die niet aan zijn ideaalbeeld voldoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |