Ja, maar in deze bocht zou het precies andersom moeten zijn. De buitenkant lijkt me dan verder te moeten zakkenquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:06 schreef Peterselieman het volgende:
Het ligt denk ik aan het standpunt. Daarnaast lijkt het me dat de vleugel in de bochten wel wat scheef gaan hangen.
Ik heb ook meer t idee dat het de vering is die meer travel heeft bij RB waardoor de kant waarop hij leunt lager komt, en dan niet alleen de vleugel dusquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:06 schreef Peterselieman het volgende:
Het ligt denk ik aan het standpunt. Daarnaast lijkt het me dat de vleugel in de bochten wel wat scheef gaan hangen.
Aan ze hoofd te zien gaat de volgende bocht naar links.. Gelukkig maar, anders wordt de fotograaf aangeredenquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:17 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja, maar in deze bocht zou het precies andersom moeten zijn. De buitenkant lijkt me dan verder te moeten zakken
Dat idee heb ik ook, je ziet de hele wagen ook meer overhellen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:19 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik heb ook meer t idee dat het de vering is die meer travel heeft bij RB waardoor de kant waarop hij leunt lager komt, en dan niet alleen de vleugel dusMaar daar zie je t wel t meeste aan dan natuurlijk. Maarja, wie ben ik.. heb er niet voor gestudeerd iig.
Maar anyway moet de voorvleugel (volgens mij) altijd een bepaalde minimumafstand boven het asfalt hebben. En als ze het asfalt raken is dat duidelijk niet het geval.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:19 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik heb ook meer t idee dat het de vering is die meer travel heeft bij RB waardoor de kant waarop hij leunt lager komt, en dan niet alleen de vleugel dusMaar daar zie je t wel t meeste aan dan natuurlijk. Maarja, wie ben ik.. heb er niet voor gestudeerd iig.
Haarscheurtje in zijn wervelkolom aldus twitter.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:55 schreef kepler het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad een hele langzame crash
Maar toch heeft Bianchi een rugwervel gebroken en met Ho Ping Tung schijnt het goed te gaan.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:07 schreef THEFXR het volgende:
zo de bbc staat aan,let the games begin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |