Weltrusten Jallyquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:53 schreef Kally het volgende:
Jongens ik ga afsluiten, slaap inhalen en je gelijk perse willen halen ben ik ook niet zo van
okquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik stuur wel een PM, mag je zelf bepalen of we ze het mogen zien
Slaap lekker!quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:53 schreef Kally het volgende:
Jongens ik ga afsluiten, slaap inhalen en je gelijk perse willen halen ben ik ook niet zo van
Truste mopquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:53 schreef Kally het volgende:
trustenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:53 schreef Kally het volgende:
Ik ben er netquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:53 schreef Kally het volgende:
Trusten Kallyquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:53 schreef Kally het volgende:
Dat is waarquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
trustenen in the end heb ik toch altijd gelijk dus laat ze maar slap ouwehoeren
![]()
Ja sorry ben echt nog moe van afgelopen nachtquote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja sorry ben echt nog moe van afgelopen nacht
Ja serieus, dan kan je het krijgen hoor. Mij de les lezen over privacy met een PRIVE-facebook profiel. Terwijl je zelf op een OPENBARE Twitter pagina je hele leven neerpleurtquote:
Nee omdat alles letterlijk in je profiel staat jodokusquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:56 schreef crv het volgende:
Benny heeft gewonnen![]()
Waarschijnlijk omdat ie als mod via mijn emailadres achter het berijf is gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |