quote:
Op donderdag 29 juli 2010 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Niet helemaal waar, je kunt best van allerlei activiteiten ontplooien op internet, maar het kan geen kwaad om zelf controle te houden over wat je van je zelf en je leven wereldkundig maakt. Het kan heus geen kwaad om dat gewoon eens in je achterhoofd te houden. Zo grappig is het niet als je door je werkgever op een goed moment aangesproken wordt op die ene ONTZETTEND grappige foto van een fok!meet waar je een aubergine in je kont stopt of dergelijk. Je hoort mij niet zeggen dat het kluizenaarsleven het beste is wat je kunt verzinnen, maar een beetje gezond verstand kan geen kwaad wat dat betreft. Anders is het al gauw
You create misery
have your cake and eat it
Serieus
Je hebt m'n volledige naam, google me maar
Hoe gaat het trouwens met je rug? Ik begreep dat je last had van je ruggegraat? Hoe heeft die Jewett-brace daar mee geholpen? Je knapte gelukkig wel weer een beetje op

Fijn
Die Fysio waar je op 9 mei mee bent begonnen zal vast bijgedragen hebben aan het uitfaseren van dat ding, moet wel een goed gevoel zijn, zeker toen je ook nog kon helpen met je kramp en spierpijn en zo langzamerhand afscheid kon gaan nemen van je rollator en ziekenhuisbed
Beetje zonde dat er dan weer een terugval komt als je in de week van 24 mei weer een paar uurtjes begint te werken

en de fysio dan ook nog ziek is. Gelukkig heeft de huisarts diazepam voor je en kan je het chemisch een beetje volhouden zo en eind april zelfs weer een beetje werken. Tis maar 3,5 uur, maar toch

Iedere begin is lastig.
Zo. En nu jij zo'n verhaal over mij uit m'n Facebook halen