Het kan wel een prima aanvulling zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:31 schreef Yurasjiho het volgende:
je kan beter gewoon gaan fietsen of hardlopen, dan op allerlei van zulke apparaten.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:30 schreef Tsunade het volgende:
Maakt niet zoveel uit wat je doet, als je t maar lang genoeg doet (45 mins per keer) en in een tempo dat je nog kan praten (= meeste vetverbranding)
Succes! En eten bepaalt 75% van hoeveel je afvalt, sporten slechts de overige 25%.
'Haar'?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
Sporten bepaalt juist een veel groter deel. En in theorie klopt het dat je het lang moet doen op een laag tempo. maar zeg eens eerlijk hoe goed ben je er mee afgevallen? (denk aan al die vrouwen die uren in de sportschool doorbrengen en geen vooruitgang boeken)
Ts kan beter haar lichaam eens flink wakker schudden door intensief te sporten.
Echt? Sorry ts (maar eerlijk is eerlijk het is wel een beetje een vrouwentopicquote:
Onzin!quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Echt? Sorry ts (maar eerlijk is eerlijk het is wel een beetje een vrouwentopic)
Ik ben er veel vet mee kwijt geraakt. Heb het van Dutch bodybuildingforum en heb ook eetschema's gemaakt. Heb me er goed in verdiept en het is zeker geen onzin. Het beste is interval training maar als TS net begint met cardio houdt hij dat niet vol.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
Sporten bepaalt juist een veel groter deel. En in theorie klopt het dat je het lang moet doen op een laag tempo. maar zeg eens eerlijk hoe goed ben je er mee afgevallen? (denk aan al die vrouwen die uren in de sportschool doorbrengen en geen vooruitgang boeken)
Ts kan beter haar lichaam eens flink wakker schudden door intensief te sporten.
Dat boek is toch gratis?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:49 schreef Tsunade het volgende:
[..]
Ik ben er veel vet mee kwijt geraakt. Heb het van Dutch bodybuildingforum en heb ook eetschema's gemaakt. Heb me er goed in verdiept en het is zeker geen onzin. Het beste is interval training maar als TS net begint met cardio houdt hij dat niet vol.
PS lees het boek "burn the fat, feed the muscle" maar eens.
Intervaltraining daar ben ik het wel mee eens, maar met de rest niet. Ik ben zelf personal trainer en ik merk dat mensen vooral baat hebben bij veel afwisseling en uitdagend. Je moet steeds een klein stukje over je eigen grens heen gaan om het lichaam te blijven uitdagen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:49 schreef Tsunade het volgende:
[..]
Ik ben er veel vet mee kwijt geraakt. Heb het van Dutch bodybuildingforum en heb ook eetschema's gemaakt. Heb me er goed in verdiept en het is zeker geen onzin. Het beste is interval training maar als TS net begint met cardio houdt hij dat niet vol.
Tuurlijk speelt voeding de grootste rol, cardio is slechts een toevoeging om je totale calorieverbruik te verhogen (niet alleen door het cardio'en zelf, maar ook door het voordelige effect op je metabolisme). Zoals eerder gezegd is het effectiefst gewoon cardio'en op een niveau dat je net aan nog kunt praten. Hartslag rond de 140~. Ik heb zelf gecut naar 10% BF alvorens ik uiteindelijk met cardio toevoegen begon. Het is echt grote lulkoek om te denken dat cardio'en de grootste rol speelt. Het komt allemaal neer op de kcals die binnenkomen...quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Intervaltraining daar ben ik het wel mee eens, maar met de rest niet. Ik ben zelf personal trainer en ik merk dat mensen vooral baat hebben bij veel afwisseling en uitdagend. Je moet steeds een klein stukje over je eigen grens heen gaan om het lichaam te blijven uitdagen.
Eten speelt wel een grote rol, maar ik ben van mening dat bewegen een grotere rol speel. Een actieve levensstijl helpt om de verbranding hoger te houden.
Ik denk dat ts best met interval kan beginnen, maar dat van kortere duur en sneller opbouwen. Ik zou dat 45 min op een cardioapparaat in ververbrandingsmodus in ieder geval niet volhouden (zo saai)
En dit dus. Goed boek.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:49 schreef Tsunade het volgende:
La-chenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:03 schreef Salvad0R het volgende:
De beste methode is het crematorium nadat je hart is gefaald door je overmatige onverzadigde vetten consumptie.
Ik heb nergens gezegd dat cardio-en de grootste rol speelt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:07 schreef Diabox het volgende:
[..]
Tuurlijk speelt voeding de grootste rol, cardio is slechts een toevoeging om je totale calorieverbruik te verhogen (niet alleen door het cardio'en zelf, maar ook door het voordelige effect op je metabolisme). Zoals eerder gezegd is het effectiefst gewoon cardio'en op een niveau dat je net aan nog kunt praten. Hartslag rond de 140~. Ik heb zelf gecut naar 10% BF alvorens ik uiteindelijk met cardio toevoegen begon. Het is echt grote lulkoek om te denken dat cardio'en de grootste rol speelt. Het komt allemaal neer op de kcals die binnenkomen...
[..]
En dit dus. Goed boek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |