abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:21:55 #1
289263 Brerius
wie strooit, die oogst
pi_84642755
Wat is nou de beste methode

Fietsen

rennen op de loopband

Steppen

Hoe vaak en hoe lang ???

mijn doel is 12 kilo af te vallen

Groetjes Brerius
pi_84642882
Combinatie, Cardio en meer :O
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_84642935
vergeet niet je eetpatroon aan te passen :P
pi_84642997
Trampoline springen
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:28:23 #5
289263 Brerius
wie strooit, die oogst
pi_84643094
Ik wil graag weten welk van de drie het meest effectieve is de rest zoals met gewichten enzo doe ik ook
pi_84643122
Ik vind de crosstrainer het leukst om te doen en daardoor het makkelijkst om vol te houden, dat wil wel helpen... maar daar help ik je vast niet mee :P

-edit- Oh, die stepper lijkt eigenlijk wel op een crosstrainer..?
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:29:02 #7
62471 SnookieMJ
Ya Damn Skippy
pi_84643133
hardlopen (op straat) en eetpatroon aanpassen (niet minder, maar gezonder en veel water drinken).
Op vrijdag 17 juni 2005 20:22 schreef Echtwelkloon het volgende:
Ik heb wat pauper lemmings gezien in mijn tijd, maar dit slaat alles. :')
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:30:07 #8
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_84643177
Maakt niet zoveel uit wat je doet, als je t maar lang genoeg doet (45 mins per keer) en in een tempo dat je nog kan praten (= meeste vetverbranding)

Succes! En eten bepaalt 75% van hoeveel je afvalt, sporten slechts de overige 25%.
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:31:31 #9
309848 Yurasjiho
Nevertheless sharp as always
pi_84643241
je kan beter gewoon gaan fietsen of hardlopen, dan op allerlei van zulke apparaten.
pi_84643487
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:31 schreef Yurasjiho het volgende:
je kan beter gewoon gaan fietsen of hardlopen, dan op allerlei van zulke apparaten.
Het kan wel een prima aanvulling zijn.
pi_84643783
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:30 schreef Tsunade het volgende:
Maakt niet zoveel uit wat je doet, als je t maar lang genoeg doet (45 mins per keer) en in een tempo dat je nog kan praten (= meeste vetverbranding)

Succes! En eten bepaalt 75% van hoeveel je afvalt, sporten slechts de overige 25%.
Waar haal je dat vandaan?
Sporten bepaalt juist een veel groter deel. En in theorie klopt het dat je het lang moet doen op een laag tempo. maar zeg eens eerlijk hoe goed ben je er mee afgevallen? (denk aan al die vrouwen die uren in de sportschool doorbrengen en geen vooruitgang boeken)
Ts kan beter haar lichaam eens flink wakker schudden door intensief te sporten.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_84643817
Laatst was nog in het nieuws dat bewezen was dat je niet slanker wordt van sporten, dat minder eten juist het grootste aandeel heeft in afvallen. :{

Ach, het gaat toch om de cominatie ervan...
pi_84643837
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Sporten bepaalt juist een veel groter deel. En in theorie klopt het dat je het lang moet doen op een laag tempo. maar zeg eens eerlijk hoe goed ben je er mee afgevallen? (denk aan al die vrouwen die uren in de sportschool doorbrengen en geen vooruitgang boeken)
'Haar'?

TS is een jongetje hoor.
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:45:44 #14
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_84643932
Volgens mij verbrand je met hardlopen het meeste, maar het allerbelangrijkste is natuurlijk je eetpatroon :)
pi_84643941
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:43 schreef Rekkie het volgende:

[..]

'Haar'?

TS is een jongetje hoor.
Echt? Sorry ts (maar eerlijk is eerlijk het is wel een beetje een vrouwentopic :P)
Ga gewoon lekker sporten, kweek wat spieren (die verbranden ook meteen veel meer) en maak je aub niet zo druk om vetverbranding.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_84644018
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Echt? Sorry ts (maar eerlijk is eerlijk het is wel een beetje een vrouwentopic :P)

Onzin!
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:49:18 #17
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_84644120
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ik ben er veel vet mee kwijt geraakt. Heb het van Dutch bodybuildingforum en heb ook eetschema's gemaakt. Heb me er goed in verdiept en het is zeker geen onzin. Het beste is interval training maar als TS net begint met cardio houdt hij dat niet vol.

PS lees het boek "burn the fat, feed the muscle" maar eens. :)
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:50:54 #18
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_84644208
Ik sportte wel 5x per week, dat scheelt dan wel denk ik. 2x krachttraining en de rest cardio.
Hoe doe jij het als ik vragen mag?
pi_84644444
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:49 schreef Tsunade het volgende:

[..]

Ik ben er veel vet mee kwijt geraakt. Heb het van Dutch bodybuildingforum en heb ook eetschema's gemaakt. Heb me er goed in verdiept en het is zeker geen onzin. Het beste is interval training maar als TS net begint met cardio houdt hij dat niet vol.

Dat boek is toch gratis?
pi_84644448
quote:

[..]

Intervaltraining daar ben ik het wel mee eens, maar met de rest niet. Ik ben zelf personal trainer en ik merk dat mensen vooral baat hebben bij veel afwisseling en uitdagend. Je moet steeds een klein stukje over je eigen grens heen gaan om het lichaam te blijven uitdagen.
Eten speelt wel een grote rol, maar ik ben van mening dat bewegen een grotere rol speel. Een actieve levensstijl helpt om de verbranding hoger te houden.

Ik denk dat ts best met interval kan beginnen, maar dat van kortere duur en sneller opbouwen. Ik zou dat 45 min op een cardioapparaat in ververbrandingsmodus in ieder geval niet volhouden (zo saai :O )
pi_84644919
De beste methode is het crematorium nadat je hart is gefaald door je overmatige onverzadigde vetten consumptie.
  donderdag 29 juli 2010 @ 22:07:13 #22
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_84645081
spiertjes kweken en je etensritme en voedingsstoffen inname aanpassen om je metabolisme ten gunste te veranderen.
Intelligent, but fucked up.
pi_84645113
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Intervaltraining daar ben ik het wel mee eens, maar met de rest niet. Ik ben zelf personal trainer en ik merk dat mensen vooral baat hebben bij veel afwisseling en uitdagend. Je moet steeds een klein stukje over je eigen grens heen gaan om het lichaam te blijven uitdagen.
Eten speelt wel een grote rol, maar ik ben van mening dat bewegen een grotere rol speel. Een actieve levensstijl helpt om de verbranding hoger te houden.

Ik denk dat ts best met interval kan beginnen, maar dat van kortere duur en sneller opbouwen. Ik zou dat 45 min op een cardioapparaat in ververbrandingsmodus in ieder geval niet volhouden (zo saai :O )
Tuurlijk speelt voeding de grootste rol, cardio is slechts een toevoeging om je totale calorieverbruik te verhogen (niet alleen door het cardio'en zelf, maar ook door het voordelige effect op je metabolisme). Zoals eerder gezegd is het effectiefst gewoon cardio'en op een niveau dat je net aan nog kunt praten. Hartslag rond de 140~. Ik heb zelf gecut naar 10% BF alvorens ik uiteindelijk met cardio toevoegen begon. Het is echt grote lulkoek om te denken dat cardio'en de grootste rol speelt. Het komt allemaal neer op de kcals die binnenkomen...

quote:
En dit dus. Goed boek.
pi_84645314
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 22:03 schreef Salvad0R het volgende:
De beste methode is het crematorium nadat je hart is gefaald door je overmatige onverzadigde vetten consumptie.
La-chen
pi_84645372
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 22:07 schreef Diabox het volgende:

[..]

Tuurlijk speelt voeding de grootste rol, cardio is slechts een toevoeging om je totale calorieverbruik te verhogen (niet alleen door het cardio'en zelf, maar ook door het voordelige effect op je metabolisme). Zoals eerder gezegd is het effectiefst gewoon cardio'en op een niveau dat je net aan nog kunt praten. Hartslag rond de 140~. Ik heb zelf gecut naar 10% BF alvorens ik uiteindelijk met cardio toevoegen begon. Het is echt grote lulkoek om te denken dat cardio'en de grootste rol speelt. Het komt allemaal neer op de kcals die binnenkomen...
[..]

En dit dus. Goed boek.
Ik heb nergens gezegd dat cardio-en de grootste rol speelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')