Ik beledig alleen mensen die iets terug kunnen zeggenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:47 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Fijn.Gewoon even een verzoek, voordat jullie helemaal los gaan.
het gaat alle 3 een konijnen hok inquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zaagsel is geen ruwvoer
Stro officieel ook niet, maar mijn paard vind van wel
Okequote:
Jij hebt toch ook een aardig reistijd elke dag?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd...met de vlam in de pijp door de Brennerpas bijvoorbeeld
jongetjes kunnen geen zus zijn eppoquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lily=Maria![]()
Dan is Peuter dus Jezus
Hoe ben ik nu weer Maria geworden?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lily=Maria![]()
Dan is Peuter dus Jezus
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:48 schreef DeBatsendeBizon het volgende:
[..]
het gaat alle 3 een konijnen hok in![]()
ieder zn smaak he ook jouw paard
pfff idd...van mijn bed naar de douche, dan naar de keuken en dan naar mijn kantoor aan huis...die filesquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:48 schreef Thrust het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een aardig reistijd elke dag?
Mijn vorige baan had per dag ruim anderhalf uur reistijd. Dat is niet erg fijn met een werkdag van twaalf tot veertien uur.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:45 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zo groot is Nederland toch niet? Je kan toch gewoon reizen?
Hahaha, dat doet Bos ook.. "oke". Heerlijk communiceren zo.quote:
Dat dit kan in [Singles]!!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:49 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Hoe ben ik nu weer Maria geworden?
WAT GEBEURT HIER TOCH ALLEMAAL?!
Dat komt door Artic die zegt dat jij zwanger bent geweest van de heilige geestquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:49 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Hoe ben ik nu weer Maria geworden?
WAT GEBEURT HIER TOCH ALLEMAAL?!
Je speelt teveel WoW Tijn...veel te veelquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat komt door Artic die zegt dat jij zwanger bent geweest van de heilige geest
I knowquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:50 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Hahaha, dat doet Bos ook.. "oke". Heerlijk communiceren zo.
Michael Jackson is dood maar Neverland bestaat nogquote:
LOLquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je speelt teveel WoW Tijn...veel te veel
Ik moet aan Samson & Gert denken.quote:
Ik moest kloppen want de bel deed het nietquote:
MJ was al jaren dood alleen dat wist hijzelf alleen nog nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Michael Jackson is dood maar Neverland bestaat nog
Dat wilde ik typen!quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik moest kloppen want de bel deed het niet
Een latente dode.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
MJ was al jaren dood alleen dat wist hijzelf alleen nog niet
you're (Samzszszs You arequote:
Ontbinden deed hij idd al jaren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
MJ was al jaren dood alleen dat wist hijzelf alleen nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |