Rifoki is peuter?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:37 schreef ArTiC het volgende:
Gedraag je eens niet als een puppy die achter zijn moeder aanrent...ze kan zelf ook haar mannetje staan hoor
Ik ben 12, wat is dit?quote:
Dat zeggen ze inderdaad. Dat roepen ze hier ook maar ik merk er niks van.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zuiden is ook nog niet beter. Trekt wel aan zeggen ze.
Oh sorry je hebt de trein net gemistquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zeggen ze inderdaad. Dat roepen ze hier ook maar ik merk er niks van.
lillike nageboorte!quote:
Dat is handig als hij drank/sigaretten/seksboekjes wilt gaan halenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt een volwassen gezicht voor iemand van 12.
ho...met een hoofdletter he..Peuterquote:
Jij bent de vader?quote:
Nee, de heilige geestquote:
Zo groot is Nederland toch niet? Je kan toch gewoon reizen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik woon in het noorden, daar gaat het mis.
Peuter wordt niet beledigd .quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:43 schreef Lily-Ella het volgende:
Zullen we mijn Peuter buiten het beledigingen-uurtje houden?
Reizen!quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:45 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zo groot is Nederland toch niet? Je kan toch gewoon reizen?
idd...met de vlam in de pijp door de Brennerpas bijvoorbeeldquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:45 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zo groot is Nederland toch niet? Je kan toch gewoon reizen?
Zaagsel is geen ruwvoerquote:
Fijn.quote:
Ja prachtig,quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:45 schreef mahlah het volgende:
Ja hallo ... jullie hier? Wat een toeval!
Lily=Mariaquote:
Past enigzins bij mijn UI.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lily=Maria![]()
Dan is Peuter dus Jezus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |