Nee, dank je. Dan ga ik wel in de kruipruimte.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
pompompompom.. exnijmegenaar
en zelfs die kamer gun ik je niet, tenzij je m met tijn deelt
[..]
Goodiegood!quote:
*kuch* ook die is te goed voor jequote:Op donderdag 29 juli 2010 21:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dank je. Dan ga ik wel in de kruipruimte.
Dit is singlesquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:15 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zou wel aan avondje uit gaan met RZ hoor.
ik leef.quote:
ben je zo wanhopig?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:15 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zou wel aan avondje uit gaan met RZ hoor.
Wel op MSN. Ik vraag 't aan jullie.quote:
Varken dood?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik leef.
mn kat is wel 'dood'
moest ff vriendin redden van faaldate
Ja heel erg. Zit nl elke avond eenzaam op de bankquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja heel erg. Zit nl elke avond eenzaam op de bankLelijke baby's noemen ze ook liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
nee, mn katquote:
<insert this is sparta plaatje>quote:
Wat aardig van jequote:
[..]
Ja heel erg. Zit nl elke avond eenzaam op de bankLief is niet goed genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RZ boycot? Nee joh, hij is ons pispaaltje
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
[..]
Ja heel erg. Zit nl elke avond eenzaam op de bankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Doe mij maar die tweedequote:Op donderdag 29 juli 2010 21:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb gewoon liever een lieve vriend dan een aantrekkelijke hufter
quote:
Maar ik bats wel mooie vrouwenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:20 schreef RealZeus het volgende:
en ArTiC oogt als een derderangs kamper. Helmonder.
Nee, maar ben ook niet weird enough om bij het raremensencircus te gaanquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:20 schreef RealZeus het volgende:
Nee, jullie trekken volle zalen. Die GvsE ziet er uit als een krasemo die nooit van haar kamer komt en een autoband om haar lijf heeft en ArTiC oogt als een derderangs kamper.Verbeeld jullie maar niks, jullie zijn ook niet de maatstaaf voor knap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |