Héquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:43 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Waarna tijnbrein genomen word door Cassandra87 met een voorbind dildo.
Mental Images veroorzaken kan ik ook ja!
Now where talkingquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:43 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Waarna tijnbrein genomen word door Cassandra87 met een voorbind dildo.
Mental Images veroorzaken kan ik ook ja!
halpquote:
I'm with ^^quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:46 schreef ArTiC het volgende:
* ArTiC gaat snel bij de categorie 'geen' staan
Niet where, maar what..quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:46 schreef Cassandra87 het volgende:
omg where did i get myself into.......
* RealZeus sluit zich daarbij aan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:46 schreef ArTiC het volgende:
quote:
Dat dus!quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:46 schreef ArTiC het volgende:
*doet wat RZ doetquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* RealZeus sluit zich daarbij aan.
Tijnbrein zou goatse bedacht kunnen hebben.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een bron van inspiratie!
Jaquote:
Bollocksquote:
Gelukkig, dat ken ik teminste.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
JaAlhoewel het te vergeefse hoop is
![]()
En als je het kort wil zeggen is het:"Now we're talking."quote:[..]
Bollocks
Now we are talking
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een bron van inspiratie!
Gelukkigquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:47 schreef Aneurism het volgende:
[..]Mijn zieke geest is astronomisch, vaak ben ik bang van mezelf en huil me in een hoekje in slaap
* tijnbrein over zijn tepels wrijft, al wiegend
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tijnbrein zou goatse bedacht kunnen hebben.
Alleen is schrijftaal geen spreektaal, dus we are is helemaal goedquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gelukkig, dat ken ik teminste.![]()
[..]
En als je het kort wil zeggen is het:"Now we're talking."
we're mag je ook gewoom schrijven hoor...net als I'm, who's etcquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen is schrijftaal geen spreektaal, dus we are is helemaal goed
Stop je pinkje in zijn anus terwijl je hem oraal bevredigd, weet je meteen het antwoord.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:50 schreef Cassandra87 het volgende:
De hamvraag is volgens mij aan welke kant Detroit staat![]()
* Cassandra87 heeft zo'n vaag vermoeden dat ze op de bank slaapt vanavond
Het kan altijd ergerquote:
Dankje dat wist ik nog nietquote:[..]
En als je het kort wil zeggen is het:"Now we're talking."
Je kunt op een bed slapen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
we're mag je ook gewoom schrijven hoor...net als I'm, who's etc
Nopequote:Op donderdag 29 juli 2010 20:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
we're mag je ook gewoom schrijven hoor...net als I'm, who's etc
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Helaas is dat zijn bed
Maarre.. Volgens mij staat ie gelukkig aan mijn kant
De verkeerde kant natuurlijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb geleerd dat dat niet hoeft.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
NopeAlles uitschrijven, dat staat netter en het hoort zo.
RZ heeft vast wel plaats voor je in zijn bedquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Helaas is dat zijn bed
Maarre.. Volgens mij staat ie gelukkig aan mijn kant
Nou, de laatste trein naar het noorden is nog niet uit Amsterdam vertrokken hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeld maar zoals ie vaak inwrijft: Het is ok niet mijn huis
Ik heb geleerd van wel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat dat niet hoeft.
Like I want him.quote:
Daar past inderdaad nog wel een meisje van 1.65m in.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
RZ heeft vast wel plaats voor je in zijn bed
RZ heeft een twijfelaartjequote:Op donderdag 29 juli 2010 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
RZ heeft vast wel plaats voor je in zijn bed
Hoi GvEquote:
quote:
bullshit, in alle brieven/mails die ik vanuit de UK krijg wordt gewoon de verkorte schrijfwijze gebruikt...in zakelijke correspondentiequote:
Kan je wel lekker koppig doenquote:
Wanneer je de lucht eruit hebt laten lopen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar past inderdaad nog wel een meisje van 1.65m in.
Mijn Engelse lerares vindt van nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bullshit, in alle brieven/mails die ik vanuit de UK krijg wordt gewoon de verkorte schrijfwijze gebruikt...in zakelijke correspondentie
Ik welquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar pas je prima bij. Ik ben niet zo'n breedslaper.
quote:
tijn wilt alles.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:59 schreef Cassandra87 het volgende:
Volgens mij weet tijn zelf niet eens wat ie wilt
Ja, en de mijne heeft me dus geleerd dat het ook verkort kan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je wel lekker koppig doenMaar zolang mijn Engelse lerares zegt dat men dingen voluit schrijft, dan doen wij dat
En iedereen in de uk denken, heb je dr weer een hoor, zo'n hollander die naar de engelse docent luistertquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn Engelse lerares vindt van nietEn die geloof ik liever.
Ik slaap niet op een luchtbed.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wanneer je de lucht eruit hebt laten lopen?
waar gaat t over?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, en de mijne heeft me dus geleerd dat het ook verkort kan.
Je moet lerares Engels niet verwarren met Engelse leraresquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, en de mijne heeft me dus geleerd dat het ook verkort kan.
http://www.bbc.co.uk/quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn Engelse lerares vindt van nietEn die geloof ik liever.
Helemaal wanneer het op Engelstalige onderzoeksrapporten aan komt.
Ik heb altijd geleerd dat je in schrijftaal we're voluit opschrijft, dus: we are. RZ en Artic vinden van nietquote:
Dat weet ik welquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:59 schreef Cassandra87 het volgende:
Volgens mij weet tijn zelf niet eens wat ie wilt
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tijn wilt alles.
krijgen kan ie het alleen niet
ik had het over het meisjequote:
Moment, ik pm Lotusss wel even met dit topic.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet lerares Engels niet verwarren met Engelse lerares
kan beiden, alleen staat we are netterquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat je in schrijftaal we're voluit opschrijft, dus: we are. RZ en Artic vinden van niet
Da's fijn voor jequote:Op donderdag 29 juli 2010 21:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/
ga maar lezen, ik heb net gekeken en vond al meteen 'he's'.
Over andere dingen welquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Qua geaardheid heb ik nooit getwijfeld , Tijn.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan beiden, alleen staat we are netter![]()
en zakelijker ook dus
Jij kan ook leeglopen hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat niet over je bed
quote:
ja...want in de krant gebruiken ze ook ff ipv even natuurlijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's fijn voor jeIk blijf gewoon bij wat mijn lerares zegt, die zegt voluit schrijven, dat staat netter en leest vele malen makkelijker, helemaal in wetenschappelijke rapporten. En dat kan je een krantenstukje moeilijk noemen he
Gelul, zo dik ben je niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:06 schreef Cassandra87 het volgende:
RZ had het over een meisje van 165
Bovendien ben ik niet de slankste dus ik kan wel wat bedruimte gebruiken
Past prima. Er passen wel 3 meisjes van 1,65 op een bed van 1,40 breedquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:06 schreef Cassandra87 het volgende:
je bent ook niet dik, maar je moet wel duidelijk tegen RZ zijn, gewoon duidelijk zeggen dat je m nooit wiltquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb Lotusss een pm gestuurd, zij is half Engels dus zij zal het vast wel weten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...want in de krant gebruiken ze ook ff ipv even natuurlijk
Maargoed...mijn 200 klanten in de UK zullen wel problemen hebben met grammatica
kan me niet voorstellenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]en mijn engels schijnt beter te zijn dan mn nederlands, dus misschien heb ik wel gelijk
kan iemand hem zeggen dat niemand hem ooit wil..dan zijn we hier tenminste vanafquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je bent ook niet dik, maar je moet wel duidelijk tegen RZ zijn, gewoon duidelijk zeggen dat je m nooit wilt
Gun die jongen ook eens een keer ietsquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je bent ook niet dik, maar je moet wel duidelijk tegen RZ zijn, gewoon duidelijk zeggen dat je m nooit wilt
Ja, dat denk ik ook!quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...want in de krant gebruiken ze ook ff ipv even natuurlijk
Maargoed...mijn 200 klanten in de UK zullen wel problemen hebben met grammatica
Verwacht van dat propje uit Nijmegen niks. Die gunt mij slechts een koude donkere kamer en mijn rechterhand.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gun die jongen ook eens een keer iets
Das ook niet liefquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kan iemand hem zeggen dat niemand hem ooit wil..dan zijn we hier tenminste vanaf
Oh ja... Mijn lerares is helemaal Engels, dus die zal het niet wetenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb Lotusss een pm gestuurd, zij is half Engels dus zij zal het vast wel weten.
ja komop..we zitten in R&P, niet TRUquote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja komop..we zitten in R&P, niet TRU
laten we wel realistisch blijven okay
Gelukkig zit jij hier ook omdat jij zo'n goede relatie hebt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
echt waarquote:
pompompompom.. exnijmegenaarquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Verwacht van dat propje uit Nijmegen niks. Die gunt mij slechts een koude donkere kamer en mijn rechterhand.
vandaag mag ik jequote:Op donderdag 29 juli 2010 21:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |