Feromonen geilen mannen opquote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:37 schreef Zhe-AnGeL het volgende:dat geur ruiken kwenie hoor ben je een dier ofzo ts?
Argh het klinkt zo gorig...........
Inderdaad, dat luchtje doe je toch op zodat niemand het kan ruikenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:37 schreef Zhe-AnGeL het volgende:dat geur ruiken kwenie hoor ben je een dier ofzo ts?
Maar in mediterrane landen zeggen de mannen daar er wat meer van, hier blijkbaar niet en dat wekt al gauw de indruk van een man die naar vrouwen loert en eenmaal thuis weer plaatsneemt achter zijn altaartje van vrouwen foto's en verder gaat met het adoreren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:18 schreef SeLang het volgende:
Het rare is dat in dit topic alle vrouwen dit "eng" en "stalken" vinden terwijl ze er wel met volle teugen van genieten als ze in een mediterraan land zijn (waar dit normaal is).
The friend zone is niet goed FYIquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:43 schreef Mopst3r het volgende:
Ik zorg altijd dat ik in the friend zone kom zodat ik extra dichtbij een meisje kan komen en ze het niet raar vind als ik haar soms streel enzo
Die Alte Drache....gelukkig dat we in ONZ zitten hiero.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:36 schreef TeringHenkie het volgende:
Oma Manders, daar word ik pas geil van
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Precies. Hoe naief kunnen ze zijn. Iedereen geilt op die geile sletjes op straat.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:34 schreef SeLang het volgende:
De vrouwen in dit topic moeten niet zeiken. Als je je op de openbare weg bevindt wordt er nu eenmaal naar je gekeken en aan je geroken. En als je dat niet wilt dan blijf je maar binnen of doe je een burka aan. Frigide dozen ook altijd in NL
Het is niet anders. Ben allang blij dat ik op die manier toch een beetje van vrouwen kan genieten. En ik doe er niemand kwaad mee.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:37 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Maar heb je tips nodig om meer naar vrouwen te kunnen kijken op straat? Dat klinkt wel een beetje sneu
Hoezo nou weer gorig?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:37 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
dat geur ruiken kwenie hoor ben je een dier ofzo ts?
Goeie, ja! Dat is altijd mooi meegenomen. Lekker knuffelen enzo.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:43 schreef Mopst3r het volgende:
Ik zorg altijd dat ik in the friend zone kom zodat ik extra dichtbij een meisje kan komen en ze het niet raar vind als ik haar soms streel enzo
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:36 schreef TeringHenkie het volgende:
Oma Manders, daar word ik pas geil van
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:21 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Mensen die nu ineens stoer doen en zeggen dat je eng bent als je de dingen doet uit de OP
Natuurlijk kiest een echte man de rij met het leukste meisje, om maar een voorbeeld te noemen. En anders moet je het zelf weten natuurlijk, maar om het nou vies te noemen, dat slaat nergens op.
Precies, topic zit vol met heilige boontjes en wereldvreemde mensen. Had dit niet verwacht.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:21 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Mensen die nu ineens stoer doen en zeggen dat je eng bent als je de dingen doet uit de OP
Natuurlijk kiest een echte man de rij met het leukste meisje, om maar een voorbeeld te noemen. En anders moet je het zelf weten natuurlijk, maar om het nou vies te noemen, dat slaat nergens op.
Want?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |