quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:34 schreef frame-saw het volgende:
Biologisch voedsel is heeeeeeeerlijk. Biologische melk moet je eens proberen, lekkerste melk die er bestaat. Of biologisch vlees, hmmm. Maarja dan ben je meteen een linkse hippie die zich niet wast als je dat eet. So be it.
Ja wat?quote:
True. Hopelijk is de biologische friet beter te eten dan die van vorige jaar: smaakloos.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:34 schreef frame-saw het volgende:
Biologisch voedsel is heeeeeeeerlijk. Biologische melk moet je eens proberen, lekkerste melk die er bestaat. Of biologisch vlees, hmmm. Maarja dan ben je meteen een linkse hippie die zich niet wast als je dat eet. So be it.
Ook goed, met Vlaamse mayoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:12 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
True. Hopelijk is de biologische friet beter te eten dan die van vorige jaar: smaakloos.
Als ze gewoon "manneke pis"-friet neerzetten![]()
Wat een onzin. Je moet gewoon weten wat je koopt. Dat de gemiddelde nederlander zijn meuk koopt in de supermarkt betekend niet dat biologisch automatisch lekkerder is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:55 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ja wat?
Ga niet beweren dat biologisch vies isDan heb je het nooit geproefd of je houdt sowieso niet van lekker eten.
Ik heb ook nooit gezegd dat het lekkerder is omdat speciaal, bijzonder of apart is. Dat is het sowieso niet, want het meeste is gewoon bij de supermarkt te koop. Het is lekker omdat het lekker is. Melk heeft een vollere smaak, net als de kaas. En vlees smaakt ook 'echter'.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:09 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je moet gewoon weten wat je koopt. Dat de gemiddelde nederlander zijn meuk koopt in de supermarkt betekend niet dat biologisch automatisch lekkerder is.
Geniet jij maar lekker van je biologische kiwi's uit nieuw zeeland..
okequote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:46 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat het lekkerder is omdat speciaal, bijzonder of apart is. Dat is het sowieso niet, want het meeste is gewoon bij de supermarkt te koop. Het is lekker omdat het lekker is. Melk heeft een vollere smaak, net als de kaas. En vlees smaakt ook 'echter'.
Groente en fruit vind ik niet anders smaken, dat koop ik ook niet zo vaak want biologische groente en fruit is niet per definitie beter voor het milieu.
En nee ik ben niet zo iemand die het geloof van biologisch voedsel gaat verkondigen, ik vind het gewoon kortzichtig als je bij voorbaat zegt dat het kut is. Alsof je geen patat gaat eten want IEW BIOLOGISCH. Wees blij dat er mensen zijn die aan de toekomst van de wereld denken.
Ik weet dat je het lokaal moet zoeken als je 'goed' wilt doenquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:03 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
okedan zijn we het eens.
Maar als je aan de toekomst wil denken moet je lokaal eten en dat is iets wat de meeste biofanaten niet doen.
oh en bijna alle melk en kaas zijn per definitie biologisch. Voor het stikkertje betaal je alleen maar 2 euro meer.
je wordt er niet toe gedwongen, je kiest ervoor op een deel van de camping te gaan staan waar die afspraak geldt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:29 schreef Mr.DD het volgende:
Meestal staan de campings zo vol dat er niet eens ruimte is voor afval. Maar om mensen nou te gaan dwingen hun afval extra goed op te ruimen vind ik wel een beettjeee ver gaan. Viel me ook op dat de sfeer op camping 1 vorige jaar heel anders was dan op de andere campings.
Werkte voorheen in de melkfabriek. Lijn waar ik bij stond werd de houdbare melk afgevuld.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:17 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik weet dat je het lokaal moet zoeken als je 'goed' wilt doen
En heb je een bron? Ik proef toch ECHT verschil, dat zit niet in mijn hoofd. Of ze gooien er wat in dat die heerlijke smaak geeft
Oja en Bio+melk bijv. is hooguit 20 cent per liter duurder, vind ik nog wel meevallen.
Volgend jaar...quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:36 schreef rubbereend het volgende:
Als ze het dan zo belangrijk vinden laten ze dan ook gewoon dit invoeren op camping 2 en 3
Denk het niet, want je moet nog wel voor een keuze staan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:36 schreef rubbereend het volgende:
Als ze het dan zo belangrijk vinden laten ze dan ook gewoon dit invoeren op camping 2 en 3
inderdaad, je hebt pas een keuze als de campings gelijk zijn en dat is natuurlijk niet het geval.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:31 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Denk het niet, want je moet nog wel voor een keuze staan.
Maar goed, ik denk niet dat mensen bewust de keuze maken om in een Green Ghetto te staan, dus het heeft sowieso weinig zin denk ik. Tenzij je het verplicht, maar dat doet LL niet
Volgens mij is het probleem dat de kabels niet dik genoeg zijn, zo'n festival gebruikt fors wat energie en om daar permanente kabels voor aan te leggen is een heel kostbare zaak.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:30 schreef Godshand het volgende:
ik vind die generatoren anders wel een beetje dubbel..
zet er een zonnecollector neer of tap de stroom van die windmolenparken in de buurt af(half Flevoland stikt er van)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |