Ja, alleen als je een wat fatsoenlijkere stof wil zit je bij hen al snel richting de 80E voor een shirt.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:36 schreef henk99 het volgende:
de kleding vindt ik er wel mooi uitzien als ik naar de foto's kijk
Jups, een IT-er buikje in the making.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:51 schreef r3gi3boy het volgende:
Ik vind de fit er rond de armen (polsen) een beetje strakjes uitzien en ook bij de buik (maar misschien ben je gewoon wel dik) aardig gespannen.
Klopt ook, stond achterover te kijken, anders kon ik de display niet zien van de camera..quote:Verder lijkt de schoudernaad er hoog te zitten, waardoor 't overhemd een beetje naar boven 'trekt' (of, wederom, sta je gewoon met een overdreven holle rug, want er is veel stof over aan de achterkant).
Jups, standaard maat 40, geen opmeting. Voorheen weinig problemen mee gehad, maar voor deze shop een leermomentje om volgende keer langere mouwen te nemen. Sowieso is dit shirt niet geschikt voor onder mijn pakken. Gestreept op gestreept met dit shirt is geen goede combi.quote:De mouwen lijken ook iets te kort, als je dit onder een jasje zou dragen komen de manchetten er niet mooi onderuit ben ik bang. Dit heeft ook allemaal denk ik te maken met dat je voor een standaard M fit bent gegaan en niet volledig gemeten hebt.
Mijn bestelling was 27 augustus en shipping 3 september.. tuut tuut da's pas snel. Benieuwd naar de duur van verscheping.quote:Ach, voor die 35 euro kon je je er ook geen breuk aan vallen, alhoewel het natuurlijk jammer is dat ieders 1e shirt waarschijnlijk niet goed is en aan verandering onderhevig bij de volgende bestelling.
Ik heb overigens op de 16e van aug. besteld, nog steeds geen shipping date bekend bij mij...
Ik heb er nog geen besteld, al wel opgemeten, maar het viel me op dat je daarin ook nog wel aardige verschillen kunt maken. Ik realiseer me wel dat ik aan het profiteren ben van andermans ervaringen, maar ja, je kunt er zelf ook van profiteren. Dus mijn bijdrage moet even beperkt blijven tot het maken van een handig te C/P-en overzichtje.quote:
Ik had sowieso al ingecalculeerd dat je er eentje moet bestellen om de maten goed te krijgen. Maar ik dacht door het systematisch aan te pakken dat tot één proefexemplaar te kunnen beperken. Ik heb zelf namelijk een vrij diepe borstkas, niet zozeer breed, waardoor er bij bijna alle overhemden twee knoopjes onder spanning staan wanneer de schouders goed zitten, of hij hangt te ver over de schouders heen. Dus ik volg dit topic al geruime tijd met interesse, alleen ik vermager de laatste tijd best hard, dus wacht ik even tot het gestabiliseerd is.quote:
quote:ten tweede; ok ik zal beginnen;
Neck: 45 = goed
Chest: 114 = ok, doe ik cm of 2 af
Waist: 104 = gemeten ontspannen, buik uitgezet = 109.. shirt te groot zelfs met buik uitgezet los
Hip: 111 ook te lsot
Length: 77= top
Shoulder:53= ok, net te breed
Sleeve: 61= ok net te kort
Slim fit of Standaard: Slim fit
Opmerkingen over je postuur: 180, brede borst, buikje
Ervaringen met confectiehemden: Mijn nek is te dik, maat 42/43 slimfit past lichaam altijd. Maar pas bij maat 45 past nek
Opmerkingen over hoe je opgemeten hebt: niets bijzonders, tamelijk strak, over kleding heen.. En qua schouders heb ik overhemden opgemeten die ik al op maat heb laten maken i.c.m. zelf meten!
Als je hem in je broek hebt? En als je hem eruit hebt hangt ie tot over je kruis?quote:
Lolquote:Op woensdag 15 september 2010 17:21 schreef soepahman het volgende:
Mijn shirts draag ik inderdaad in mijn broek..
Je kan natuurlijk altijd korter kopen, met een rechte onderkant en dan los dragen.. neem dan wel een houthakkers motief
Hehe ik draag mijn shirts normaal ook gewoon in mijn broek, 's avonds/'s nachts/in de kroeg vind ik het los ook prima door de beugel kunnen zolang je onder de 30 bent en het shirt er geschikt voor is(nee geen g-star houthakkers motief square bottom)quote:Op woensdag 15 september 2010 17:21 schreef soepahman het volgende:
Mijn shirts draag ik inderdaad in mijn broek..
Je kan natuurlijk altijd korter kopen, met een rechte onderkant en dan los dragen.. neem dan wel een houthakkers motief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |