Was already thinking to look for a jeans equivalent when I'm back at home. Any suggestion?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:13 schreef Dionysius85 het volgende:
iTailor, may I compliment you with your website which is very user-friendly to me and also the fact that you take the effort to address foreign customers on a community like this.
Not a lot of customer experiences can be found on the web just yet, but hey, you've only recently started the website. To me it looks like a good start so far and I will be awaiting the experiences here and elsewhere on the web and will definitely make a first purchase soon.
will do.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:45 schreef itailor het volgende:
Dear Roonaan,
Kindly contact ************ about your order and so they can track your order
Please provide your order number and they can double check the address ,if there is any problem we are always responsible for the shirt order,we have sent 6000 shirts already in the past 2 months across europe,and there can be 1 percent chance of address issue but we always take care of and for our customers
Look forward to serve you and your friends
Mike
Geachte Roonaan
Gelieve contact op ************ over uw bestelling en zodat ze kunnen uw bestelling track
Geef uw ordernummer en ze kunnen het adres dubbele controle, als er een probleem is we zijn altijd verantwoordelijk voor het shirt bestellen, Wij hebben 6000 shirts in het verleden al twee maanden in heel Europa, en kan er slechts 1 procent kans op het adres worden probleem, maar we altijd zorgen voor onze klanten
Verheug u op om u te dienen
Mike
Ik betwijfel of hij dat begrijpt gezien al het nederlands dat hij spreekt uit google translate komt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:14 schreef Mylene het volgende:
Mike, welkom op FOK!. Toch wil ik jou vriendelijk verzoeken om niet te linken naar jouw website omdat het nu eenmaal als spammen wordt gezien.
Probeer het nog eens, in het engelsquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:14 schreef Mylene het volgende:
Mike, welkom op FOK!. Toch wil ik jou vriendelijk verzoeken om niet te linken naar jouw website omdat het nu eenmaal als spammen wordt gezien.
Thank you for your suggestion I will remove the link and respect you,thanks for letting me join my dutch friends herequote:Op zondag 29 augustus 2010 16:14 schreef Mylene het volgende:
I can share something about the fit:quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:39 schreef kadeautje het volgende:
[..]
Probeer het nog eens, in het engels
Zou iemand nog foto's willen posten van zijn/haar bestelling(en)?! Ben erg benieuwd hoe het er uit ziet. Kan iemand ook wat vertellen over de pasvorm? Slim, casual of straight fit?
woman blouse is coming out before Christmas ,I can promise that ,and you will be very happy as the 3D Designer will be the same as Mens shirt,this means millions of style options for woman!!quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:47 schreef sigme het volgende:
To bad I can't order a womens shirt!.. Would have liked that.
Great! Please tell us here when you start taking orders. This thread will show up in my personal list every time someone posts a new message, so it will be an automatic reminder.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:07 schreef itailor het volgende:
[..]
woman blouse is coming out before Christmas ,I can promise that ,and you will be very happy as the 3D Designer will be the same as Mens shirt,this means millions of style options for woman!!
Mike
Duurdere stof (streepje). Ben tevreden over de fit, al neem ik bij de breedte de volgende keer een extra centimeter, maar dat ligt gewoon aan mijn opmeten.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:03 schreef Dionysius85 het volgende:
Klinkt goed. Had je een standaard stof of ben je voor de wat duurdere gegaan? Ben je tevreden over de fit?
Ik ben erg benieuwd naar foto's! Niet vergeten he
De stof is in het echt wat minder 'grof' dan op de foto's, komt denk ik toch omdat het al een beetje donker begint te worden en de foto's wat korrelig zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:36 schreef Dionysius85 het volgende:
Bedankt voor de foto's. Shirt ziet er goed uit! Misschien niet de allerbeste stof, maar he; voor dat geld gaan we niet zeuren.
Nee, die heb ik niet. Misschien dat iemand anders die al een shirt ontvangen heeft deze voor je wil maken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:25 schreef NatteKrant het volgende:
Ziet er niet verkeerd uit. Heb je ook foto's waarop de fit te zien is? Dus dat je hem aan hebt?
Waarom de keuze om een standaard shirt te bestellen? Dan weet je toch juist niet hoe goed ze zijn in de details?quote:Op woensdag 1 september 2010 17:35 schreef YazooW het volgende:
Vanavond ook maar eens een standaard shirt bestellen. Kijken hoe het zit met de pasvorm . Als het wat is natuurlijk een super relaxte site, heel veel keus kwa mogelijkheden en voor een super lage prijs. Hoop dat het wat is.
Als je met standaard shirt bedoelt één van de standaard maten: ik zou het niet doen. Gewoon even meten, zoveel tijd kost dat niet en is niet ingewikkeld. Ik vind de filmpjes erbij erg makkelijk.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:35 schreef YazooW het volgende:
Vanavond ook maar eens een standaard shirt bestellen. Kijken hoe het zit met de pasvorm . Als het wat is natuurlijk een super relaxte site, heel veel keus kwa mogelijkheden en voor een super lage prijs. Hoop dat het wat is.
Foto's?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:06 schreef paul521 het volgende:
Vandaag mijn shirt binnen gekregen! Was echt verbaasd had het 17 augustus besteld dus had het nog niet binnen verwacht. Kwaliteit is goed, shirt voelt lekker aan. De kraag had van mij wat beter gemogen, vind het nog wat slapjes. Denk alleen dat ik redelijk royaal ben geweest met opmeten want het wat meer getailleerd verwacht. Eindconclusie: shirt ziet er goed![]()
Ga zeker meer bestellen alleen dan wat kleiner
Nou nee. De kwaliteit is erg afhankelijk van de hoeveelheid garen per vierkante cm, de binding van het weefsel (plat, keper of visgraat) en vooral ook de gebruikte verf en eventuele afwerkingslaag.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:15 schreef paul521 het volgende:
Zal even kijken of ik binnenkort foto's kan maken. Kraag is beetje slapjes zitten wel baleinen in de kraag maar heb ze liever wat harder. Maar dat kan ook persoonlijk zijn. Had voor de standaard fit gekozen, was ook meer een test overhemd om te kijken naar de kwaliteit. Denk inderdaad dat ik volgende keer voor slim fit ga. Levertijd ben ik zeer over te spreken. Ga van het weekend weer bestellen denk ik
![]()
Maar hoezo denken jullie dat er een verschil is in stof? Volgens mij is het alleen maar duurder omdat er een een streepje of ruitje door zit. Katoen is katoen.
overhemd uit de broekquote:Op donderdag 2 september 2010 23:15 schreef r3gi3boy het volgende:
Met het ingeven van de maten vraag ik mij het volgende af: als je jezelf meet krijg je een exact aantal cm's.
Houden ze er bij de productie rekening mee om daar dan een x-aantal cm bij op te tellen, voor de euro of de euro-slim fit? Want anders zit dat overhemd zo straks als een leren sm-pakje.
Verder de volgende vraag: Kan het overhemd ook UIT de
broek gedragen worden, als ware 'casual' , of is hij daar echt veel te lang en onafgewerkt voor aan de onderkant?
Zolang je het juiste 'casual' hemd hebt dat goed past en dus ook niet te lang is kan het best zo gedragen worden heur.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:08 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
overhemd uit de broek
Ga dan zo'n gekleurd houthakkersblousje dragen.
Als je je shirt niet in je broek wil dragen maar geen jurk wil kan je inderdaad een paar centimeter van de lengtemaat af nemen.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:15 schreef r3gi3boy het volgende:
Verder de volgende vraag: Kan het overhemd ook UIT de broek gedragen worden, als ware 'casual' , of is hij daar echt veel te lang en onafgewerkt voor aan de onderkant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |