abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85720335
Tuut tuut... da's snel
Na een half uur kreeg ik een vriendelijke reactie terug, de bestelling is niet doorgekomen.
Dus ik ga een nieuwe poging doen
pi_85722860
Zo ben ik weer
Via paypal (ook met creditcard) gaat het uitstekend en supersnel
Bevestiging binnen van Paypall
Nu maar afwachten of het 5 topoverhemden zijn voor een zeemanprijs, of 5 poetsdoeken voor de auto hahaha (dan is de 140 euro wel duur betaald)
Ik heb overigens 4x effen stof genomen en 1 duurdere met visgraat in wit.
Ben ook benieuwd of ze strijkvrij/vriendelijk zijn, want ben een man die (wie niet) een hekel heeft aan strijken

Gegroet
pi_85724506
Ben erg benieuwd naar de kwaliteit zoals velen. Handige site ook trouwens, met hoe je alles op kan meten.
pi_85735524
Dear Valued Netherland Friends ,
I am the CEO of iTailor,we are the factory which produce Tailor Made Shirt for more than 45 years and we want to offer everyone the best price for best quality tailored shirt,this is a revolution as no one in the internet has been able to offer this price before,

We want to thank you sincerely for your business and we look forward to make everyone happy with our product and service
If there is any questions and suggestions,kindly email us at ************ and we will serve everyone with first priority
Your feedback is always very valuable

Looking forward to serve everyone in this community
Respectfully,
Mike

Google translate :)
Geachte Vrienden Nederland,
Ik ben de CEO van iTailor, zijn we de fabriek, die Tailor Made shirt produceren voor meer dan 45 jaar en willen we iedereen bieden de beste prijs voor de beste kwaliteit op maat overhemd,

Wij willen u hartelijk danken voor uw bedrijf en we kijken ernaar uit om iedereen gelukkig maken met onze producten en diensten
Als er vragen en suggesties, vriendelijk e-mail naar ************ en we zullen iedereen te bedienen met eerste prioriteit

Vooruitblikkend naar iedereen dienen in deze gemeenschap
Hoogachtend,
Mike

[ Bericht 6% gewijzigd door Mylene op 29-08-2010 17:17:13 (niet spammen svp) ]
pi_85736029
Wow, they google!
Voices tell me I'm the shit.
pi_85736199
Webcare. Nice.
pi_85738784
iTailor, may I compliment you with your website which is very user-friendly to me and also the fact that you take the effort to address foreign customers on a community like this.

Not a lot of customer experiences can be found on the web just yet, but hey, you've only recently started the website. To me it looks like a good start so far and I will be awaiting the experiences here and elsewhere on the web and will definitely make a first purchase soon.
Quidquid latine dictum sit, altum viditur
pi_85744959
Nice to have you here! Can`t wait till my shirts are here.
pi_85751959
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:13 schreef Dionysius85 het volgende:
iTailor, may I compliment you with your website which is very user-friendly to me and also the fact that you take the effort to address foreign customers on a community like this.

Not a lot of customer experiences can be found on the web just yet, but hey, you've only recently started the website. To me it looks like a good start so far and I will be awaiting the experiences here and elsewhere on the web and will definitely make a first purchase soon.
Was already thinking to look for a jeans equivalent when I'm back at home. Any suggestion?
pi_85790846
Heeft er iemand hier al een bestelling binnen? Ik ben erg benieuwd of het iets is of niet. :)
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
pi_85818630
Hmmmm.. Shipping date 6 augustus, maar nog niets in de brievenbus helaas.
pi_85818977
Dear
pi_85819222
Dear Roonaan,

Kindly contact ************ about your order and so they can track your order
Please provide your order number and they can double check the address ,if there is any problem we are always responsible for the shirt order,we have sent 6000 shirts already in the past 2 months across europe,and there can be 1 percent chance of address issue but we always take care of and for our customers
Look forward to serve you and your friends
Mike

Geachte Roonaan

Gelieve contact op ************ over uw bestelling en zodat ze kunnen uw bestelling track
Geef uw ordernummer en ze kunnen het adres dubbele controle, als er een probleem is we zijn altijd verantwoordelijk voor het shirt bestellen, Wij hebben 6000 shirts in het verleden al twee maanden in heel Europa, en kan er slechts 1 procent kans op het adres worden probleem, maar we altijd zorgen voor onze klanten
Verheug u op om u te dienen
Mike

[ Bericht 7% gewijzigd door Mylene op 29-08-2010 17:17:42 ]
pi_85819323
Thank you Cocobonko,Dionysius for your kind words and welcome,
pi_85826115
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 22:45 schreef itailor het volgende:
Dear Roonaan,

Kindly contact ************ about your order and so they can track your order
Please provide your order number and they can double check the address ,if there is any problem we are always responsible for the shirt order,we have sent 6000 shirts already in the past 2 months across europe,and there can be 1 percent chance of address issue but we always take care of and for our customers
Look forward to serve you and your friends
Mike

Geachte Roonaan

Gelieve contact op ************ over uw bestelling en zodat ze kunnen uw bestelling track
Geef uw ordernummer en ze kunnen het adres dubbele controle, als er een probleem is we zijn altijd verantwoordelijk voor het shirt bestellen, Wij hebben 6000 shirts in het verleden al twee maanden in heel Europa, en kan er slechts 1 procent kans op het adres worden probleem, maar we altijd zorgen voor onze klanten
Verheug u op om u te dienen
Mike

will do.

Yesterday I noticed a small translation error for the Dutch version of the site. The 'back' link to return to the previous step has been translated as 'achterkant' where in Dutch 'Terug' would be the right translation. I would however want to suggest to use 'Vorige' as 'Volgende' has been used for the 'next' link, and vorige/volgende is the most common translation for previous/next.

[ Bericht 5% gewijzigd door Mylene op 29-08-2010 17:18:12 ]
pi_85832136
oh thats very good suggestion roonaan ,Thank you we will try to change this in the coming week

Thanks again for your help,
Mike

[ Bericht 34% gewijzigd door Mylene op 29-08-2010 16:10:38 (niet spammen svp) ]
pi_85836034
Mike, welkom op FOK!. Toch wil ik jou vriendelijk verzoeken om niet te linken naar jouw website omdat het nu eenmaal als spammen wordt gezien.
pi_85836347
In een thread die er ook daadwerkelijk over gaat.. loel. Mag het wel in zijn signature?
pi_85836502
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:14 schreef Mylene het volgende:
Mike, welkom op FOK!. Toch wil ik jou vriendelijk verzoeken om niet te linken naar jouw website omdat het nu eenmaal als spammen wordt gezien.
Ik betwijfel of hij dat begrijpt gezien al het nederlands dat hij spreekt uit google translate komt. :P
Wacht nogsteeds op meningen van FOK!kers over de kwaliteit c_/ .
pi_85839373
quote:
Probeer het nog eens, in het engels :P

Zou iemand nog foto's willen posten van zijn/haar bestelling(en)?! Ben erg benieuwd hoe het er uit ziet. Kan iemand ook wat vertellen over de pasvorm? Slim, casual of straight fit?
pi_85841471
quote:
Thank you for your suggestion I will remove the link and respect you,thanks for letting me join my dutch friends here

Dank u voor uw suggestie zal ik de link verwijderen en respect voor je, bedankt voor verhuur me hier samen met mijn Nederlandse vrienden

Mike
pi_85841707
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:39 schreef kadeautje het volgende:

[..]

Probeer het nog eens, in het engels :P

Zou iemand nog foto's willen posten van zijn/haar bestelling(en)?! Ben erg benieuwd hoe het er uit ziet. Kan iemand ook wat vertellen over de pasvorm? Slim, casual of straight fit?
I can share something about the fit:

Euro Slim fit---in this category the shirt is quite tailored on the body there is around 3 inches added to the body measurement that you give to the system,I highly recommend this fit for the people of chest 46 and below,this is italian look

Signature Standard Fit--in this category the shirt is still tailored but has a bit more room and there is around 4 to 5 inches added to the body,i recommend this for everyone who wish to move around comfortably and dont worry it is still tailored fit compared to the ready made that you buy generally

Please let me know if you have question about anything

and to share some good news ,Custom Made NeckTies will be launch in 6 weeks and this is first time ever on the internet for Tailor Made Ties!!
Respectfully,
Mike

Please apology on the google translate :)

Ik kan iets vertellen over de pasvorm:

Slim Euro --- passen in deze categorie het shirt is zeer toegesneden op het lichaam is er ongeveer 3 centimeter toegevoegd aan het lichaam meting dat u aan het systeem, highly ik dit te rijmen raden voor de mensen van 46 en hieronder op de borst, dit is Italiaanse look

Signature Standard Fit - in deze categorie het shirt nog steeds is afgestemd, maar heeft een beetje meer ruimte en er is ongeveer 4 tot 5 centimeter toegevoegd aan het lichaam, beveel ik deze voor iedereen die wil bewegen comfortabel en dont worry het is nog steeds op maat past ten opzichte van de kant en klare die je in het algemeen koopt

Laat het me weten als u vragen hebt over alles

en enkele goede nieuws te delen, zal Custom Made Dassen zijn lancering in 6 weken en dit is de eerste keer ooit op het internet voor Tailor Made Dassen!

Mike
pi_85843196
Ik ben ook echt benieuwd naar wat detailfoto's...
pi_85843673
To bad I can't order a womens shirt!.. Would have liked that :).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_85844540
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:47 schreef sigme het volgende:
To bad I can't order a womens shirt!.. Would have liked that :).
woman blouse is coming out before Christmas ,I can promise that ,and you will be very happy as the 3D Designer will be the same as Mens shirt,this means millions of style options for woman!!

Mike
pi_85844641
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:07 schreef itailor het volgende:

[..]

woman blouse is coming out before Christmas ,I can promise that ,and you will be very happy as the 3D Designer will be the same as Mens shirt,this means millions of style options for woman!!

Mike
Great! Please tell us here when you start taking orders. This thread will show up in my personal list every time someone posts a new message, so it will be an automatic reminder.

Looking forward to it!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_85848240
Is it possible to place an order with measurements for the shirt itself? So I could take my best fitting shirt, measure pit to pit, shoulders, sleeves, waist and back length and then have some other shirts made modelled after these measurements?
pi_85872799
Nice to see you guys have added paypall as a payment methode!
pi_85881949
Heb vandaag mijn shirt ontvangen. Ziet er goed uit. Fijne stof, niet heel erg dik , van goede kwaliteit. Als ik mijn camera kan vinden zal ik proberen vanavond nog een paar foto's te maken.

Ik ga in ieder geval vaker shirts bestellen.
pi_85884190
Klinkt goed. Had je een standaard stof of ben je voor de wat duurdere gegaan? Ben je tevreden over de fit?

Ik ben erg benieuwd naar foto's! Niet vergeten he >:)
pi_85884302
Mijn shirt heeft blijkbaar wat vertraging opgelopen. Werd teruggestuurd naar itailor (reden onbekend) en is alweer mijn kant op gestuurd. We gaan het zien.

Ben benieuwd naar de foto's van Slurf.
pi_85884621
Mijn shirt is ook vandaag binnengekomen. Morgen avond heb ik foto`s, ben nu niet thuis. Ik heb de standaard zwarte stof als test gekozen.
pi_85885248
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 20:03 schreef Dionysius85 het volgende:
Klinkt goed. Had je een standaard stof of ben je voor de wat duurdere gegaan? Ben je tevreden over de fit?

Ik ben erg benieuwd naar foto's! Niet vergeten he >:)
Duurdere stof (streepje). Ben tevreden over de fit, al neem ik bij de breedte de volgende keer een extra centimeter, maar dat ligt gewoon aan mijn opmeten.

Hier even een paar kiekjes.

pi_85885394
Bedankt voor de foto's. Shirt ziet er goed uit! Misschien niet de allerbeste stof, maar he; voor dat geld gaan we niet zeuren.
pi_85885485
Is dat de euro-pasvorm btw?
pi_85885553
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 20:36 schreef Dionysius85 het volgende:
Bedankt voor de foto's. Shirt ziet er goed uit! Misschien niet de allerbeste stof, maar he; voor dat geld gaan we niet zeuren.
De stof is in het echt wat minder 'grof' dan op de foto's, komt denk ik toch omdat het al een beetje donker begint te worden en de foto's wat korrelig zijn.
pi_85885585
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 20:39 schreef Tijntjes het volgende:
Is dat de euro-pasvorm btw?
ja
pi_85887796
Ziet er goed uit. Zeker voor die prijs :)

Tijd om eens met de designer te spelen :D
pi_85910507
Ziet er niet verkeerd uit. Heb je ook foto's waarop de fit te zien is? Dus dat je hem aan hebt?
De post hieronder? Useless!
pi_85916205
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:25 schreef NatteKrant het volgende:
Ziet er niet verkeerd uit. Heb je ook foto's waarop de fit te zien is? Dus dat je hem aan hebt?
Nee, die heb ik niet. Misschien dat iemand anders die al een shirt ontvangen heeft deze voor je wil maken.
pi_85954704
Ik wil graag meer pics en reviews zien.
  woensdag 1 september 2010 @ 17:35:57 #92
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_85955512
Vanavond ook maar eens een standaard shirt bestellen. Kijken hoe het zit met de pasvorm . Als het wat is natuurlijk een super relaxte site, heel veel keus kwa mogelijkheden en voor een super lage prijs. Hoop dat het wat is.
pi_85957826
quote:
Op woensdag 1 september 2010 17:35 schreef YazooW het volgende:
Vanavond ook maar eens een standaard shirt bestellen. Kijken hoe het zit met de pasvorm . Als het wat is natuurlijk een super relaxte site, heel veel keus kwa mogelijkheden en voor een super lage prijs. Hoop dat het wat is.
Waarom de keuze om een standaard shirt te bestellen? Dan weet je toch juist niet hoe goed ze zijn in de details?
pi_85958132
Vandaag mijn shirt binnen gekregen! Was echt verbaasd had het 17 augustus besteld dus had het nog niet binnen verwacht. Kwaliteit is goed, shirt voelt lekker aan. De kraag had van mij wat beter gemogen, vind het nog wat slapjes. Denk alleen dat ik redelijk royaal ben geweest met opmeten want het wat meer getailleerd verwacht. Eindconclusie: shirt ziet er goed :P
Ga zeker meer bestellen alleen dan wat kleiner ;)
pi_85959898
quote:
Op woensdag 1 september 2010 17:35 schreef YazooW het volgende:
Als je met standaard shirt bedoelt één van de standaard maten: ik zou het niet doen. Gewoon even meten, zoveel tijd kost dat niet en is niet ingewikkeld. Ik vind de filmpjes erbij erg makkelijk.
Als je bedoelt één van de goedkopere standaard stoffen zou ik het je ook afraden. Doe toch een duurder stofje joh, nog steeds goedkoper als de overhemden hier in de winkel.

quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:06 schreef paul521 het volgende:
Vandaag mijn shirt binnen gekregen! Was echt verbaasd had het 17 augustus besteld dus had het nog niet binnen verwacht. Kwaliteit is goed, shirt voelt lekker aan. De kraag had van mij wat beter gemogen, vind het nog wat slapjes. Denk alleen dat ik redelijk royaal ben geweest met opmeten want het wat meer getailleerd verwacht. Eindconclusie: shirt ziet er goed :P
Ga zeker meer bestellen alleen dan wat kleiner ;)
Foto's? :*
Is ook wel te verwachten dat je na het eerste shirt graag wat wijzigingen doorvoert in de maten, beetje fine-tunen zegmaar. Zitten er ook baleinen (van die plastic stripjes om de vorm er in te houden) in de kraag? Of vind je de stof van de kraag gewoon wat slapjes?
Als je een wat meer getailleerde fit wilt, heb je dan wel gekozen voor de optie "Euro slim fit"?

Nette levertijd though! _O_
pi_85966553
Zal even kijken of ik binnenkort foto's kan maken. Kraag is beetje slapjes zitten wel baleinen in de kraag maar heb ze liever wat harder. Maar dat kan ook persoonlijk zijn. Had voor de standaard fit gekozen, was ook meer een test overhemd om te kijken naar de kwaliteit. Denk inderdaad dat ik volgende keer voor slim fit ga. Levertijd ben ik zeer over te spreken ^O^ . Ga van het weekend weer bestellen denk ik *O*

Maar hoezo denken jullie dat er een verschil is in stof? Volgens mij is het alleen maar duurder omdat er een een streepje of ruitje door zit. Katoen is katoen.
pi_85991303
quote:
Op woensdag 1 september 2010 22:15 schreef paul521 het volgende:
Zal even kijken of ik binnenkort foto's kan maken. Kraag is beetje slapjes zitten wel baleinen in de kraag maar heb ze liever wat harder. Maar dat kan ook persoonlijk zijn. Had voor de standaard fit gekozen, was ook meer een test overhemd om te kijken naar de kwaliteit. Denk inderdaad dat ik volgende keer voor slim fit ga. Levertijd ben ik zeer over te spreken ^O^ . Ga van het weekend weer bestellen denk ik *O*

Maar hoezo denken jullie dat er een verschil is in stof? Volgens mij is het alleen maar duurder omdat er een een streepje of ruitje door zit. Katoen is katoen.
Nou nee. De kwaliteit is erg afhankelijk van de hoeveelheid garen per vierkante cm, de binding van het weefsel (plat, keper of visgraat) en vooral ook de gebruikte verf en eventuele afwerkingslaag.

Ik denk er over om ook te bestellen, meneer verita twijfelt nog -O-
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_86006029
Met het ingeven van de maten vraag ik mij het volgende af: als je jezelf meet krijg je een exact aantal cm's.

Houden ze er bij de productie rekening mee om daar dan een x-aantal cm bij op te tellen, voor de euro of de euro-slim fit? Want anders zit dat overhemd zo straks als een leren sm-pakje.

Verder de volgende vraag: Kan het overhemd ook UIT de broek gedragen worden, als ware 'casual' , of is hij daar echt veel te lang en onafgewerkt voor aan de onderkant?
pi_86007790
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:15 schreef r3gi3boy het volgende:
Met het ingeven van de maten vraag ik mij het volgende af: als je jezelf meet krijg je een exact aantal cm's.

Houden ze er bij de productie rekening mee om daar dan een x-aantal cm bij op te tellen, voor de euro of de euro-slim fit? Want anders zit dat overhemd zo straks als een leren sm-pakje.

Verder de volgende vraag: Kan het overhemd ook UIT de
broek gedragen worden, als ware 'casual' , of is hij daar echt veel te lang en onafgewerkt voor aan de onderkant?
overhemd uit de broek :')
Ga dan zo'n gekleurd houthakkersblousje dragen.
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
pi_86043031
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:08 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:

[..]

overhemd uit de broek :')
Ga dan zo'n gekleurd houthakkersblousje dragen.
Zolang je het juiste 'casual' hemd hebt dat goed past en dus ook niet te lang is kan het best zo gedragen worden heur.
Zeker als je onder de 30 bent en het een informele situatie betreft.

Gekleurde houthakkersblousjes zijn inderdaad een ander verhaal :o

quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:15 schreef r3gi3boy het volgende:
Verder de volgende vraag: Kan het overhemd ook UIT de broek gedragen worden, als ware 'casual' , of is hij daar echt veel te lang en onafgewerkt voor aan de onderkant?
Als je je shirt niet in je broek wil dragen maar geen jurk wil kan je inderdaad een paar centimeter van de lengtemaat af nemen.

[ Bericht 12% gewijzigd door SjoerdZwoerd op 04-09-2010 17:24:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')