Ik ben nu tekstschrijver en communicatieadviseur, ik richt me vooral op wegwerkzaamheden en bereikbaarheid van de stad. Het werk is in principe leuk, het adviseren maar de omgeving...pfffff. Het asfalt komt mijn neus uit. Ik wil me meer mezig houden met mensen, het liefst kinderen. Enige creativiteit zou ik ook super vinden. Volgens mij weet ik al wat ik wilquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat doe je dan ( zo ongeveer)
En wat wil je graag doen?\
kinderopvang ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben nu tekstschrijver en communicatieadviseur, ik richt me vooral op wegwerkzaamheden en bereikbaarheid van de stad. Het werk is in principe leuk, het adviseren maar de omgeving...pfffff. Het asfalt komt mijn neus uit. Ik wil me meer mezig houden met mensen, het liefst kinderen. Enige creativiteit zou ik ook super vinden. Volgens mij weet ik al wat ik wil
Bij de Gemeente 020?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben nu tekstschrijver en communicatieadviseur, ik richt me vooral op wegwerkzaamheden en bereikbaarheid van de stad. Het werk is in principe leuk, het adviseren maar de omgeving...pfffff. Het asfalt komt mijn neus uit. Ik wil me meer mezig houden met mensen, het liefst kinderen. Enige creativiteit zou ik ook super vinden. Volgens mij weet ik al wat ik wil
en dat is?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja en ze vinden het wel leuk maar hebben er nu nog niks meequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:30 schreef gomi het volgende:
[..]
precies. en en ooit wordt t ook weer minder
Nee, dat heb ik ooit wel gedaan trouwens. Vond ik wel erg leuk. Maar ik wil wel in de 'communicatiehoek' blijven werken. Zit te denken aan marketingcommunicatie en dan gericht op kinderen o.i.d.quote:
is ook wel logisch he. baby doet nog niets. is nog geen lol mee te belevenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en ze vinden het wel leuk maar hebben er nu nog niks mee
Ah okay, dat Tombo niet afaik. Meer opvang.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik ooit wel gedaan trouwens. Vond ik wel erg leuk. Maar ik wil wel in de 'communicatiehoek' blijven werken. Zit te denken aan marketingcommunicatie en dan gericht op kinderen o.i.d.
in 020 ja. Ah Tombo even vragen dan jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij de Gemeente 020?
Dan zou je eens met Tombo moeten praten, die doet zoiets als werk en een studie ook in die richting. Die kan je miss wat tips geven?
ok, kun je niet intern solliciteren ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik ooit wel gedaan trouwens. Vond ik wel erg leuk. Maar ik wil wel in de 'communicatiehoek' blijven werken. Zit te denken aan marketingcommunicatie en dan gericht op kinderen o.i.d.
Precies en 6 jaar tussen dusquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:32 schreef gomi het volgende:
[..]
is ook wel logisch he. baby doet nog niets. is nog geen lol mee te beleven
beetje hoe kun je kinderen zo snel mogelijk aan bepaalde producten helpen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een goed idee. Ik heb er ook nog niet al te veel over nagedacht hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah okay, dat Tombo niet afaik. Meer opvang.
Maar niks leuks te vinden bij merken als Danone ofzo? Die hebben toch ook groot deel van de 'kindermerken' in handen enzo?
nee ik ben infrastructuur helemaal zatquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, kun je niet intern solliciteren ?
wacht maar als ze een jaar of 6 isquote:
Numico (van Nutricia) is van Danonequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een goed idee. Ik heb er ook nog niet al te veel over nagedacht hoor![]()
Ik ga binnenkort een lijstje maken met alle bedrijven en merken die me aanspreken en dan kijken of ik er iemand ken o.i.d. Netwerken dus!
Ik hoop dat ze dan nog naar hun vader willenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
wacht maar als ze een jaar of 6 isik ging altijd stoeien met mijn broer.
ben blij dat die littekens nu een beetje wegtrekken
hehe, oudere broers zijn altijd leuk hequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
wacht maar als ze een jaar of 6 isik ging altijd stoeien met mijn broer.
ben blij dat die littekens nu een beetje wegtrekken
Ja, bijvoorbeeld! Maar de meer maatschappelijke kant lijkt me ook wel wat. Hoe krijgen we kinderen uit de tram en op de fiets. Hè bah, dat verkeer zit helemaal ingebakkenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:33 schreef gomi het volgende:
[..]
beetje hoe kun je kinderen zo snel mogelijk aan bepaalde producten helpen?
ok, weet toevallig in de tijd dat ik nog bij overheidsinstantie zat ingehuurd dat je intern heel snel kon switchequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
nee ik ben infrastructuur helemaal zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |