abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85354647
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 16:37 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

De tegenpartij die kortzichtigheid, ontkenning en onwetendheid propageert?

Geef me eens een goede reden om open te staan voor dat soort inferioriteit?
Gezond verstand.
Leaf
pi_85354655
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 16:37 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

De tegenpartij die kortzichtigheid, ontkenning en onwetendheid propageert?

Geef me eens een goede reden om open te staan voor dat soort inferioriteit?
game, set and match
pi_85355133
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 16:51 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Gezond verstand.
Haha. En dan durf jij te schermen met "gezond verstand"?

Beter ga jij "Gezond Verstand" lezen, kerel. 1776. Wat.

Table of Contents:

Of the Origin and Design of Government in General

Of Monarchy and Hereditary Succession

&c.
pi_85355272
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:03 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Haha. En dan durf jij te schermen met "gezond verstand"?
Dat heb je goed gezien.
Leaf
pi_85355427
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 16:49 schreef ToT het volgende:

[..]

Mja, de tegenpartij denkt er ook precies zo over....
Met als enige en relevante verschil dat de genen die algemeen onbekende informatie plaatsen hardnekkig worden tegengewerkt door die tegenpartij, zonder dat die tegenpartij enige toevoegende waarde heeft, behalve dan minachting, in diskrediet brengen, etc.
pi_85355582
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:09 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Met als enige en relevante verschil dat de genen die algemeen onbekende informatie plaatsen hardnekkig worden tegengewerkt door die tegenpartij, zonder dat die tegenpartij enige toevoegende waarde heeft, behalve dan minachting, in diskrediet brengen, etc.
Mijn oprechte excuses, maar degene die de meeste minachting naar de tegenpartij uit, dat ben toch jij, samen met een paar mensen die jou steunen, maar jij doet het toch het meeste.

De onbekende informatie die in BNW geplaatst wordt is sowieso echt wel welkom, maar nogmaals: het zal toch wel onderbouwd moeten worden. Ik kan ook wel gaan roepen dat Frans Bauer het hoofd van de Nederlandse Illuminati is en dat de geestdodendheid van zijn muziek een belangrijk deel is van hun wapens om ons te onderdrukken, maar als ik die uitspraak niet kan onderbouwen, hebben anderen het volste recht om die stelling van mij onderuit te halen.
pi_85355600
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:06 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Dat heb je goed gezien.
Als jij enige vorm van "gezond verstand" zou tentoon spreiden hier, zou jij een natuurlijke argwaan tegenover overheden manifesteren.
Overheden zijn namelijk per definitie een noodzakelijk kwaad die ten aller tijden zo beperkt mogelijk moeten worden gehouden om dooien (oorlog) en tirannie (politiestaat) te voorkomen.
pi_85355660
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:13 schreef ToT het volgende:

[..]

Mijn oprechte excuses, maar degene die de meeste minachting naar de tegenpartij uit, dat ben toch jij, samen met een paar mensen die jou steunen, maar jij doet het toch het meeste.

De onbekende informatie die in BNW geplaatst wordt is sowieso echt wel welkom, maar nogmaals: het zal toch wel onderbouwd moeten worden. Ik kan ook wel gaan roepen dat Frans Bauer het hoofd van de Nederlandse Illuminati is en dat de geestdodendheid van zijn muziek een belangrijk deel is van hun wapens om ons te onderdrukken, maar als ik die uitspraak niet kan onderbouwen, hebben anderen het volste recht om die stelling van mij onderuit te halen.
Oh ja joh?

Dus omdat ik niet meteen in jouw PM zit met huilie verhalen over dat ze me "junk", "alu-hoedje" etc noemen, ben ik degene die de meeste minachting tentoon spreid?

Dacht het niet .
pi_85355791
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:13 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Als jij enige vorm van "gezond verstand" zou tentoon spreiden hier, zou jij een natuurlijke argwaan tegenover overheden manifesteren.
Overheden zijn namelijk per definitie een noodzakelijk kwaad die ten aller tijden zo beperkt mogelijk moeten worden gehouden om dooien (oorlog) en tirannie (politiestaat) te voorkomen.
Dat laatste is jouw mening.

Zoals ik al vaker heb gezegd heb ik ook geen blind vertrouwen in overheden en erken ik dat ze genoeg vuile spelletjes uithalen.
Maar niet op alle punten zie ik dergelijke schandalige praktijken.

Dus telkens maar jammeren dat ik niet kritisch zou zijn is volledig onterecht.
Leaf
pi_85355873
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:17 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Dat laatste is jouw mening.

Zoals ik al vaker heb gezegd heb ik ook geen blind vertrouwen in overheden en erken ik dat ze genoeg vuile spelletjes uithalen.
Maar niet op alle punten zie ik dergelijke schandalige praktijken.

Dus telkens maar jammeren dat ik niet kritisch zou zijn is volledig onterecht.
"Jammeren" en "leugenaar" zijn wel 2 van jouw favoriete woordjes he? Oja.. "mekkeren" hoort er ook nog bij.
pi_85355909
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

"Jammeren" en "leugenaar" zijn wel 2 van jouw favoriete woordjes he? Oja.. "mekkeren" hoort er ook nog bij.
ja helaas zijn die woorden vaak van toepassing in discussies met o.a. jou en Salvador.
Leaf
pi_85355979
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:20 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

ja helaas zijn die woorden vaak van toepassing in discussies met o.a. jou en Salvador.
Ach kerel, waar jij ook post. Overal zie ik dat men "ruzie" met jou krijgt. Aan wie ligt dat dan, vraag ik me af. :?
pi_85356054
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ach kerel, waar jij ook post. Overal zie ik dat men "ruzie" met jou krijgt. Aan wie ligt dat dan, vraag ik me af. :?
Aan de mensen die er niet tegen kunnen dat iemand een andere mening heeft.
Leaf
pi_85356098
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:23 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Aan de mensen die er niet tegen kunnen dat iemand een andere mening heeft.
Nee, jij legt anderen jouw mening op. Tenminste, dat probeer je. Je probeert jouw gedachtegoed bij anderen door hun strot te rammen op een heel vervelende manier.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2010 17:24:31 ]
pi_85356194
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:24 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee, jij legt anderen jouw mening op. Tenminste, dat probeer je. Je probeert jouw gedachtegoed bij anderen door hun strot te rammen op een heel vervelende manier.
Tja, dat kan ik van jou precies hetzelfde zeggen.

Van mij mogen mensen denken wat ze willen. Ga alleen niet verwachten dat ik rare ideeën zomaar ga overnemen.
Leaf
pi_85356367
Folks, please! :)
We zitten hier gewoon met mensen met verschillende opvattingen. Probeer dingen een beetje met respect voor elkaar te bediscussiëren.
Schelden is gewoon onnodig en onwenselijk.
Fel elkaars standpunt afkraken is ook niet nodig. Wel kun je de diepte in gaan als je om uitleg vraagt. Ook is het erg wenselijk dat je met duidelijke bronnen komt voor je uitlatingen.

Live and let live.
pi_85358967
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:26 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Tja, dat kan ik van jou precies hetzelfde zeggen.

Van mij mogen mensen denken wat ze willen. Ga alleen niet verwachten dat ik rare ideeën zomaar ga overnemen.
Alles wat enigszins in strijd is met het officieel naar buiten gebrachte verhaal, vindt jij maar een raar idee. Tja, wat heeft het dan überhaupt voor zin om de discussie nog aan te gaan. Het is en blijft BNW, dus een beetje controverse mag best.
pi_85359251
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 18:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Alles wat enigszins in strijd is met het officieel naar buiten gebrachte verhaal, vindt jij maar een raar idee. Tja, wat heeft het dan überhaupt voor zin om de discussie nog aan te gaan. Het is en blijft BNW, dus een beetje controverse mag best.

Ja hoor, dat maakt BNW leuk.

En ja, het kán, discussieren zonder elkaar voor rotte vis uit te maken .
pi_85360214
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 18:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ga alsjeblieft niet doen alsof je voor mij kunt denken wat ik wel en niet vind.

In een post die ik 2 uur geleden gemaakt hebt en die jij heb gequote staat toch duidelijk te lezen dat ik geen blind vetrouwen in de overheid heb.

Dus nu weer gaan zeggen dat ik alleen officiele verhalen geloof, valt toch echt onder gemekker.

Je doet nu wel alsof jij zo goed de discussie aangaat, maar je toont duidelijk aan dat jij niet goed leest wat anderen zeggen.
Leaf
pi_85362298
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 19:17 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ga alsjeblieft niet doen alsof je voor mij kunt denken wat ik wel en niet vind.

In een post die ik 2 uur geleden gemaakt hebt en die jij heb gequote staat toch duidelijk te lezen dat ik geen blind vetrouwen in de overheid heb.

Dus nu weer gaan zeggen dat ik alleen officiele verhalen geloof, valt toch echt onder gemekker.

Je doet nu wel alsof jij zo goed de discussie aangaat, maar je toont duidelijk aan dat jij niet goed leest wat anderen zeggen.
Dat je eens een keer post dat je niet altijd blindelings de overheid gelooft, staat in schril contrast met je andere posts waaruit keer op keer blijkt dat je wel blind vertrouwen hebt in overheden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2010 20:04:38 ]
pi_85362523
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 20:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat je eens een keer post dat je niet altijd blindelings de overheid gelooft, staat in schril contrast met je andere posts waaruit keer op keer blijkt dat je wel blind vertrouwen hebt in overheden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En weer trek je de verkeerde conclusie. Niks ongewoons, dat doe je eigenlijk constant blijkt in de verschillende discussies.

Ik heb al vaak zat gezegd dat ik geen blind vertrouwen heb in de overheid. Het is dan ook bijzonder zwak en laf om toch vol te blijven houden dat ik de overheid blindelings geloof.
Leaf
pi_85364717
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 20:09 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

En weer trek je de verkeerde conclusie. Niks ongewoons, dat doe je eigenlijk constant blijkt in de verschillende discussies.

Ik heb al vaak zat gezegd dat ik geen blind vertrouwen heb in de overheid. Het is dan ook bijzonder zwak en laf om toch vol te blijven houden dat ik de overheid blindelings geloof.
Vertel mij eens. Welke punten heb jij zoal gemaakt op dit forum die twijfel oproepen bij de betrouwbaarheid van de overheid ?

Voor een overheid-kritische individu als jij moet het geen probleem zijn om een paar kritieke punten op te noemen.
pi_85365159
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 20:52 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Vertel mij eens. Welke punten heb jij zoal gemaakt op dit forum die twijfel oproepen bij de betrouwbaarheid van de overheid ?

Voor een overheid-kritische individu als jij moet het geen probleem zijn om een paar kritieke punten op te noemen.
Joh. Ik ben jou geen enkele verantwoording verplicht.
Als ik zeg dat ik de overheid niet blindelings geloof, dan heb je dat maar te accepteren. Ik ga niet voor het stof kruipen om jou dat te laten zien.

Daarbij is de kans dat dat enig nut heeft ook vrij groot. Jij en Jokkebrok hebben toch een bepaalde visie over bepaalde zaken en willen daar niet vanaf wijken. Of gaan zeuren dat het niet goed genoeg is en alsnog door blijven gaan dat ik de overheid altijd blind vertrouw.
Leaf
pi_85365461
Ben nog steeds wel benieuwd op welke punten jij de overheid niet vertrouwt, ondanks mijn standvastige positie ten opzichte van fascisme.
pi_85365621
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 21:07 schreef Salvad0R het volgende:
Ben nog steeds wel benieuwd op welke punten jij de overheid niet vertrouwt, ondanks mijn standvastige positie ten opzichte van fascisme.
En ik ben nog steeds benieuwd naar DE gigantisch overtuigende bewijzen dat 9/11 een complot is.
Leaf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')