Gezond verstand.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:37 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
De tegenpartij die kortzichtigheid, ontkenning en onwetendheid propageert?
Geef me eens een goede reden om open te staan voor dat soort inferioriteit?
game, set and matchquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:37 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
De tegenpartij die kortzichtigheid, ontkenning en onwetendheid propageert?
Geef me eens een goede reden om open te staan voor dat soort inferioriteit?
Haha. En dan durf jij te schermen met "gezond verstand"?quote:
Dat heb je goed gezien.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:03 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Haha. En dan durf jij te schermen met "gezond verstand"?
Met als enige en relevante verschil dat de genen die algemeen onbekende informatie plaatsen hardnekkig worden tegengewerkt door die tegenpartij, zonder dat die tegenpartij enige toevoegende waarde heeft, behalve dan minachting, in diskrediet brengen, etc.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja, de tegenpartij denkt er ook precies zo over....
Mijn oprechte excuses, maar degene die de meeste minachting naar de tegenpartij uit, dat ben toch jij, samen met een paar mensen die jou steunen, maar jij doet het toch het meeste.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:09 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Met als enige en relevante verschil dat de genen die algemeen onbekende informatie plaatsen hardnekkig worden tegengewerkt door die tegenpartij, zonder dat die tegenpartij enige toevoegende waarde heeft, behalve dan minachting, in diskrediet brengen, etc.
Als jij enige vorm van "gezond verstand" zou tentoon spreiden hier, zou jij een natuurlijke argwaan tegenover overheden manifesteren.quote:
Oh ja joh?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuses, maar degene die de meeste minachting naar de tegenpartij uit, dat ben toch jij, samen met een paar mensen die jou steunen, maar jij doet het toch het meeste.
De onbekende informatie die in BNW geplaatst wordt is sowieso echt wel welkom, maar nogmaals: het zal toch wel onderbouwd moeten worden. Ik kan ook wel gaan roepen dat Frans Bauer het hoofd van de Nederlandse Illuminati is en dat de geestdodendheid van zijn muziek een belangrijk deel is van hun wapens om ons te onderdrukken, maar als ik die uitspraak niet kan onderbouwen, hebben anderen het volste recht om die stelling van mij onderuit te halen.
Dat laatste is jouw mening.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:13 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als jij enige vorm van "gezond verstand" zou tentoon spreiden hier, zou jij een natuurlijke argwaan tegenover overheden manifesteren.
Overheden zijn namelijk per definitie een noodzakelijk kwaad die ten aller tijden zo beperkt mogelijk moeten worden gehouden om dooien (oorlog) en tirannie (politiestaat) te voorkomen.
"Jammeren" en "leugenaar" zijn wel 2 van jouw favoriete woordjes he? Oja.. "mekkeren" hoort er ook nog bij.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:17 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dat laatste is jouw mening.
Zoals ik al vaker heb gezegd heb ik ook geen blind vertrouwen in overheden en erken ik dat ze genoeg vuile spelletjes uithalen.
Maar niet op alle punten zie ik dergelijke schandalige praktijken.
Dus telkens maar jammeren dat ik niet kritisch zou zijn is volledig onterecht.
ja helaas zijn die woorden vaak van toepassing in discussies met o.a. jou en Salvador.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
"Jammeren" en "leugenaar" zijn wel 2 van jouw favoriete woordjes he? Oja.. "mekkeren" hoort er ook nog bij.
Ach kerel, waar jij ook post. Overal zie ik dat men "ruzie" met jou krijgt. Aan wie ligt dat dan, vraag ik me af.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:20 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
ja helaas zijn die woorden vaak van toepassing in discussies met o.a. jou en Salvador.
Aan de mensen die er niet tegen kunnen dat iemand een andere mening heeft.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ach kerel, waar jij ook post. Overal zie ik dat men "ruzie" met jou krijgt. Aan wie ligt dat dan, vraag ik me af.
Nee, jij legt anderen jouw mening op. Tenminste, dat probeer je. Je probeert jouw gedachtegoed bij anderen door hun strot te rammen op een heel vervelende manier.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:23 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Aan de mensen die er niet tegen kunnen dat iemand een andere mening heeft.
Tja, dat kan ik van jou precies hetzelfde zeggen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, jij legt anderen jouw mening op. Tenminste, dat probeer je. Je probeert jouw gedachtegoed bij anderen door hun strot te rammen op een heel vervelende manier.
Alles wat enigszins in strijd is met het officieel naar buiten gebrachte verhaal, vindt jij maar een raar idee. Tja, wat heeft het dan überhaupt voor zin om de discussie nog aan te gaan. Het is en blijft BNW, dus een beetje controverse mag best.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:26 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Tja, dat kan ik van jou precies hetzelfde zeggen.
Van mij mogen mensen denken wat ze willen. Ga alleen niet verwachten dat ik rare ideeën zomaar ga overnemen.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Alles wat enigszins in strijd is met het officieel naar buiten gebrachte verhaal, vindt jij maar een raar idee. Tja, wat heeft het dan überhaupt voor zin om de discussie nog aan te gaan. Het is en blijft BNW, dus een beetje controverse mag best.
Ga alsjeblieft niet doen alsof je voor mij kunt denken wat ik wel en niet vind.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Alles wat enigszins in strijd is met het officieel naar buiten gebrachte verhaal, vindt jij maar een raar idee. Tja, wat heeft het dan überhaupt voor zin om de discussie nog aan te gaan. Het is en blijft BNW, dus een beetje controverse mag best.
Dat je eens een keer post dat je niet altijd blindelings de overheid gelooft, staat in schril contrast met je andere posts waaruit keer op keer blijkt dat je wel blind vertrouwen hebt in overheden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:17 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft niet doen alsof je voor mij kunt denken wat ik wel en niet vind.
In een post die ik 2 uur geleden gemaakt hebt en die jij heb gequote staat toch duidelijk te lezen dat ik geen blind vetrouwen in de overheid heb.
Dus nu weer gaan zeggen dat ik alleen officiele verhalen geloof, valt toch echt onder gemekker.
Je doet nu wel alsof jij zo goed de discussie aangaat, maar je toont duidelijk aan dat jij niet goed leest wat anderen zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2010 20:04:38 ]
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat je eens een keer post dat je niet altijd blindelings de overheid gelooft, staat in schril contrast met je andere posts waaruit keer op keer blijkt dat je wel blind vertrouwen hebt in overheden.En weer trek je de verkeerde conclusie. Niks ongewoons, dat doe je eigenlijk constant blijkt in de verschillende discussies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb al vaak zat gezegd dat ik geen blind vertrouwen heb in de overheid. Het is dan ook bijzonder zwak en laf om toch vol te blijven houden dat ik de overheid blindelings geloof.Leaf
Vertel mij eens. Welke punten heb jij zoal gemaakt op dit forum die twijfel oproepen bij de betrouwbaarheid van de overheid ?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:09 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
En weer trek je de verkeerde conclusie. Niks ongewoons, dat doe je eigenlijk constant blijkt in de verschillende discussies.
Ik heb al vaak zat gezegd dat ik geen blind vertrouwen heb in de overheid. Het is dan ook bijzonder zwak en laf om toch vol te blijven houden dat ik de overheid blindelings geloof.
Joh. Ik ben jou geen enkele verantwoording verplicht.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:52 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Vertel mij eens. Welke punten heb jij zoal gemaakt op dit forum die twijfel oproepen bij de betrouwbaarheid van de overheid ?
Voor een overheid-kritische individu als jij moet het geen probleem zijn om een paar kritieke punten op te noemen.
En ik ben nog steeds benieuwd naar DE gigantisch overtuigende bewijzen dat 9/11 een complot is.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:07 schreef Salvad0R het volgende:
Ben nog steeds wel benieuwd op welke punten jij de overheid niet vertrouwt, ondanks mijn standvastige positie ten opzichte van fascisme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |