Lekker boeiend. Ik neem het overigens niet eens voor hem op. Ik ken die gast niet eens. Wie weet zit hij juist wel lekker onderuitgezakt in zijn luie stoel keihard te lachen om alle commotie die hij veroorzaakt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:10 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd ook echt niet hoe je uberhaupt het kan opnemen voor iemand als Salvador, of in elk geval zijn gedrag bagatelliseren.
Ik stoor me er verschrikkelijk aan (voor zover je je verschrikkelijk kunt storen aan internetposts natuurlijkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:16 schreef Terecht het volgende:
Ben ik nou de enige die zich nauwelijks aan Salvad0R stoort? Ik moet vaak keihard lachen om zijn posts.
Het internet is een serieuze aangelegenheid, ja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:32 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik stoor me er verschrikkelijk aan (voor zover je je verschrikkelijk kunt storen aan internetposts natuurlijk)
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:48 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het internet is een serieuze aangelegenheid, ja.
Nee dat nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je die post het ergste vond van dat hele topic.....
Doet-ie ook, maar voor voor hem is dit nog een vrij nette post en ik wil hem niet continu op de huid zitten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:24 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee dat nietmaar hij viel wel op.
Omdat de posts verwijderd zijn. Ik kan ze niet meer terughalen. Dat kan alleen een FA.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:05 schreef Salvad0R het volgende:
Ah, ik zie dat mijn verzoek aan ToT om mijn uitgebreide post betreffende het inhuren van faggots op het internet door het Pentagon ook is verwijderd in het Desinformanten topic.
Waarom plaats je mijn post daar niet even, ToT ?
mijn dank is grootquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |