Chocolade + 3 vrouwen.. goed bezig!quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:51 schreef djayzz het volgende:
Oh, en daarna chocoladetaart gehaald en op kantoor opgegeten
* tijnbrein geeft Jofunu-kun zijn vervoersbewijsquote:
Sorry, maar die is hier helaas niet geldig..quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein geeft Jofunu-kun zijn vervoersbewijs [ afbeelding ]
Hahahaha, okequote:Op donderdag 29 juli 2010 19:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Met 3 dames van het secretariaat naar een restaurant geweest, was erg gezellig en veel gelachen
Als je het naar A'foort brengtquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:44 schreef DeBatsendeBizon het volgende:
[..]
kan je bij mij ook ff doen heb geen zin
Kan ik ook pinnen hier?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, maar die is hier helaas niet geldig..![]()
Hij vergeet te melden dat de rest van het bedrijf ook mee wasquote:
Nee, ik geloof hem wel als hij zegt dat hij met 3 vrouwen wasquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hij vergeet te melden dat de rest van het bedrijf ook mee was
quote:
Goh, Juicy, jij wil graag een ban? Na een F5 zie ik ineens een goatse.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hij vergeet te melden dat de rest van het bedrijf ook mee was
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik geloof hem wel als hij zegt dat hij met 3 vrouwen was
Hi JH ..... mag ik een duitse trein?quote:
Ja, hoi. Op mijn beeld wel. word het niet tijd voor een kleurenscherm?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]ja ???? Is ie van mij nu ook groen?
En hoi
Het was eerst een ander plaatje, diegene had het plaatje veranderdquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Goh, Juicy, jij wil graag een ban? Na een F5 zie ik ineens een goatse.
Uhuh, dat zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het was eerst een ander plaatje, diegene had het plaatje veranderd
Nouwquote:
Oke goedquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:01 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ja, hoi. Op mijn beeld wel. word het niet tijd voor een kleurenscherm?
Bosje!quote:
Why?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nouw
Ik wil nog even bij jullie blijven
Mag van mij.... maar ik kan dan ook niemand bannen of unbannen of iets modachtigsquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nouw
Ik wil nog even bij jullie blijven
Tuurlijk. Zo maar, ineens en nu heeft hij hem weer terug veranderd. Ga maar gauw naar bed, Sesamstraat is al lang afgelopen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het was eerst een ander plaatje, diegene had het plaatje veranderd
Waarom zou ik dat niet willen?quote:
Hoi Bosquote:
Graseter is soms wel een beetje stout jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet willen?
Ohja, dat plaatje had ik van Graseter gekopieerd. Kijk maar naar de url. Dat was alles, einde dienstmededeling.
Dat mag hij is nog jong en (on)schuldigquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Graseter is soms wel een beetje stout ja
echt waar? Had je wel ff eerder kunnen zeggenquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zo maar, ineens en nu heeft hij hem weer terug veranderd. Ga maar gauw naar bed, Sesamstraat is al lang afgelopen.
Dat lijkt mij sterk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat mag hij is nog jong en (on)schuldig
Dat dan weer niet, dan schiet ik weer volquote:
quote:
Heel rap naar je kamer dan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
echt waar? Had je wel ff eerder kunnen zeggenNu lig ik te laat op bed
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |