Dat kan je dan ook zeggen van de hele essentie van dit topic.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou en? Hij is blij, laat t lekker![]()
Alsie post dat ie in een klein rijtjeshuis met zijn meisje woont met een verrotte golf uit 1988 en een polo uit 1990 en hij kan lekker uiteten bij de mac eens per maand en is er blij mee, prima toch. Moet je m dan nog ff benadrukken dat hij dan een sukkel is omdat hij het 'niet' voor elkaar heeft? Wat een onzin...
Inderdaad, ik maak gewoon eerst mijn studie af. Daarna ga ik pas op mezelf wonen. En mijn ouders zijn het daar volkomen mee eens.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat kan je dan ook zeggen van de hele essentie van dit topic.
Mensen die nog thuis wonen na hun 22e of whatever, als ze gelukkig zijn laat ze gewoon.
ik ben het ook met je ouders eens!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:57 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Inderdaad, ik maak gewoon eerst mijn studie af. Daarna ga ik pas op mezelf wonen. En mijn ouders zijn het daar volkomen mee eens.
Is ook helemaal waar hoor, alleen (in tegenstelling tot kikoooooo) vind ik het niet triest ofzo, ik begrijp niet waarom mensen die kans tot zelfontplooiing niet aangrijpen als ze de mogelijkheid hebben.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat kan je dan ook zeggen van de hele essentie van dit topic.
Mensen die nog thuis wonen na hun 22e of whatever, als ze gelukkig zijn laat ze gewoon.
Ach kikoooo is gewoon een dikke trollquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is ook helemaal waar hoor, alleen (in tegenstelling tot kikoooooo) vind ik het niet triest ofzo, ik begrijp niet waarom mensen die kans tot zelfontplooiing niet aangrijpen als ze de mogelijkheid hebben.
Het is maar net wat je wilt.. niet iedereen is hetzelfde..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is ook helemaal waar hoor, alleen (in tegenstelling tot kikoooooo) vind ik het niet triest ofzo, ik begrijp niet waarom mensen die kans tot zelfontplooiing niet aangrijpen als ze de mogelijkheid hebben.
Ja maar lamlullen thuis omdat je het zo makkelijk hebt is nou niet echt een geweldig idee, toch? Andere redenen daargelaten, natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:11 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Het is maar net wat je wilt.. niet iedereen is hetzelfde..
Dus je weet al hoe het is? Ik hoef niet iedere dag te zuipen, kijk als het lekker weer is pak ik wel een terrasje. Maar verder drink ik alleen in het weekend. Mis ik daarom dan een geweldige studententijd?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:39 schreef Hondenfluitje het volgende:
Jezus man waar kan je je druk om maken zegEr zijn zat mensen van 22/23 die nog thuis wonen en ik heb nog nooit iemand IRL tegen ze horen zeggen dat ze triest waren, weer zo'n heldentopic dit. Wat boeit het als iemand dan nog thuis woont, als hij/ zij daar gelukkig van wordt, wat is het probleem dan? Ik denk dat je dan wel een mooie studententijd mist, maar da's hun probleem.
Ik ben 20 en ga bijna uit huis naar een studentenhuis. Ik heb al flink wat spaargeld en het boeit mij niks als dat aan het einde van de rit op is, ik heb dan tenminste geleefdIk vind gezelligheid belangrijker dan geld. En buiten dat vind mijn vriendin het wel grappig cq. handig dat ik kan strijken enz.
Het is ook niet zo dat de mensen op kamers zich wel elke dag kapotzuipenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dus je weet al hoe het is? Ik hoef niet iedere dag te zuipen, kijk als het lekker weer is pak ik wel een terrasje. Maar verder drink ik alleen in het weekend. Mis ik daarom dan een geweldige studententijd?
Nee, dat weet ik niet, dat denk ik. En ik ben ook niet van plan om iedere dag te gaan zuipen hoor. Het feit dat je in een studentenhuis terecht komt met allemaal gezellige mensen, daar gaat het mij om. Daar waar ik nu woon vind is dat een stuk minder.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dus je weet al hoe het is? Ik hoef niet iedere dag te zuipen, kijk als het lekker weer is pak ik wel een terrasje. Maar verder drink ik alleen in het weekend. Mis ik daarom dan een geweldige studententijd?
Dat kan ik dan weer ruimschoots compenseren met mijn vrienden die ik nu al hebquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:06 schreef Hondenfluitje het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet, dat denk ik. En ik ben ook niet van plan om iedere dag te gaan zuipen hoor. Het feit dat je in een studentenhuis terecht komt met allemaal gezellige mensen, daar gaat het mij om. Daar waar ik nu woon vind is dat een stuk minder.
Ik dus niet want ik woon in een rijke buurt waar alle mensen van mijn leeftijd kakkers zijn. Krijgen alles van hun ouders en ik wil dat niet dus ik hoor er niet bij daar in de buurt. Maar dat boeit me niks, want ik woon sowieso in een kutdorp, de stad is veel leuker. En dat ik combinatie met andere problemen maakte voor mij 200% duidelijk dat hier weg wil.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer ruimschoots compenseren met mijn vrienden die ik nu al heb
Wait whut?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:17 schreef Hondenfluitje het volgende:
[..]
Ik dus niet want ik woon in een rijke buurt waar alle mensen van mijn leeftijd kakkers zijn. Krijgen alles van hun ouders en ik wil dat niet dus ik hoor er niet bij daar in de buurt. Maar dat boeit me niks, want ik woon sowieso in een kutdorp, de stad is veel leuker. En dat ik combinatie met andere problemen maakte voor mij 200% duidelijk dat hier weg wil.
Kijk, dan snap ik dat je op kamers gaat. Ik woon op 20 min van Amsterdam, in een mooi dorp. Dus ja, waarom zou ik dan in a'dam gaan wonen? Voor die 40 min reistijd?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:17 schreef Hondenfluitje het volgende:
[..]
Ik dus niet want ik woon in een rijke buurt waar alle mensen van mijn leeftijd kakkers zijn. Krijgen alles van hun ouders en ik wil dat niet dus ik hoor er niet bij daar in de buurt. Maar dat boeit me niks, want ik woon sowieso in een kutdorp, de stad is veel leuker. En dat ik combinatie met andere problemen maakte voor mij 200% duidelijk dat hier weg wil.
Euhm ja...?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kijk, dan snap ik dat je op kamers gaat. Ik woon op 20 min van Amsterdam, in een mooi dorp. Dus ja, waarom zou ik dan in a'dam gaan wonen? Voor die 40 min reistijd?
Afgezien van kleding heb ik dat ook. Supermarkt op 5 minuten, sportclub op 5 minuten, station op 2 minuten, snackbar op 15 seconden loopafstandquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Euhm ja...?
Dorpen, serieus... hekel aan. Als ik ooit de 50 haal waai ik daar wel aan, maar alles binnen 5 minuten fietsen in de buurt hebben is toch echt wel lekker
Euh.. Het leven en wonen in Amsterdam is toch iets heel anders dan het leven en het wonen in een dorp in de buurt. Hoewel het erg afhangt van hoe je leven is ingedeeld, kan ik mij voorstellen dat de overgrote meerderheid van de jongeren het aantrekkelijker vindt om in Amsterdam zelf te wonen dan daar buiten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kijk, dan snap ik dat je op kamers gaat. Ik woon op 20 min van Amsterdam, in een mooi dorp. Dus ja, waarom zou ik dan in a'dam gaan wonen? Voor die 40 min reistijd?
Dar weet ik, maar ik zit goed op mijn plek hier,quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:48 schreef Ryon het volgende:
[..]
Euh.. Het leven en wonen in Amsterdam is toch iets heel anders dan het leven en het wonen in een dorp in de buurt. Hoewel het erg afhangt van hoe je leven is ingedeeld, kan ik mij voorstellen dat de overgrote meerderheid van de jongeren het aantrekkelijker vindt om in Amsterdam zelf te wonen dan daar buiten.
Dat is dan ook prima. Amsterdam is al vol genoeg.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dar weet ik, maar ik zit goed op mijn plek hier,
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mongolen die hun hele leven in hetzelfde dorp blijven wonenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:03 schreef l3laster het volgende:
mensen die op kamers gaan omdat ze in hun eigen geboorte stad weg zijn gepest
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |