Ja, die screening is juist wat er zo fout ging. Daarom is er nu extra aandacht voor, wat zou moeten betekenen dat het nu wel goed verloopt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:17 schreef thomaster het volgende:
Er was al een screening in plaats de vorige keer toen ze gekozen werden, maar ze hebben gewoon de VDC naar huis gestuurd. En anders zetten ze gewoon een paar marionetten in het kabinet en regelen ze zelf alles achter de schermen...
Ik heb begrepen dat in Amsterdam en Rotterdam je van die multiculti buurten hebt (Bijlmer? Kruiskade?) en daar aardig kunt slagen in wat je zoekt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:58 schreef schuri0415 het volgende:
Klein vraagje.
Een vriendin van me heeft een half jaar stage gelopen in Curacao en is inmiddels weer terug in Nederland. Ze is binnenkort jarig en we wilden haar graag cadeautjes geven met het thema Curacao. Wat is wijsheid? Ik ben zelf nog nooit op Curacao geweest, dus ik weet niet wat typerend is voor dat land. Zijn er producten e.d. te koop in NL vanuit C?
Ik hoop dat iemand me kan helpen
Waar is je huisje, hoe ziet het eruit, voor hoeveel verhuur je het en voor hoe lang is het te huur?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:45 schreef Diepvriez het volgende:
Nog iemand die van plan is die kant op te gaan. Mijn huisje staat te huur ..
Waar is je huisje?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:53 schreef thomaster het volgende:
[..]
Waar is je huisje, hoe ziet het eruit, voor hoeveel verhuur je het en voor hoe lang is het te huur?
Kom gerust eens kijken. Het nieuwe Mambo is af, de boulevard erboven is al vergevorderd, dolfijnfm is al verhuisd naar de nieuwe locatie enz. Dat resort gaat gebouwd worden, inclusief parkeergarages enz. als de boulevard klaar is.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:38 schreef Guidetti het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met het nieuwe resort en boulevard op het oude parkeerterrein achter Mambo beach? Daar zijn ze voor 2 jaar geleden volgens mij gaan bouwen maar ik hoor er helemaal niets meer van. Iemand een idee?
PS is dus gegroeid, zij zijn de grootste geworden. MFK is niet gekrompen, ondanks de mafia leider van de partij. PAR enorm gekrompen, dankzij de nieuwkomer PAIS.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:21 schreef thomaster het volgende:
Morgen gaat er gestemd worden, voorspellingen?
Ik denk persoonlijk dat PS gaat groeien, MFK gaat krimpen en dat PAIS vanuit het niks een van de grote partijen gaat worden.
Dat heeft aardig lang geduurd dan. Voor 3 jaar geleden op Lions Dive geweest en toen begonnen ze al met bouwen. In 3 jaar tijd is alleen de boulevard klaar? Zijn de plannen ook nog ergens op internet te zien?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:35 schreef thomaster het volgende:
[..]
Kom gerust eens kijken. Het nieuwe Mambo is af, de boulevard erboven is al vergevorderd, dolfijnfm is al verhuisd naar de nieuwe locatie enz. Dat resort gaat gebouwd worden, inclusief parkeergarages enz. als de boulevard klaar is.
Nee, daar heb ik zelf toen in gezeten en gezwommen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:37 schreef thomaster het volgende:
Ze zijn pas dit jaar begonnen. Jij doelt denk ik op de appartementen en het 50 meter bad bij Lions Dive zelf.
Ik vind het er onaf uitzien, ook bij Mambo. And the place is deserted...quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:35 schreef thomaster het volgende:
[..]
Kom gerust eens kijken. Het nieuwe Mambo is af, de boulevard erboven is al vergevorderd, dolfijnfm is al verhuisd naar de nieuwe locatie enz. Dat resort gaat gebouwd worden, inclusief parkeergarages enz. als de boulevard klaar is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |