Meer niet van die aanbiedingen dat je er even 16 dagen voor 399 kunt zitten. Ik ben er in totaal 4x geweest (en 1x Aruba) maar dat was altijd met mijn ouders in het hoogseizoen. Nu wil ik er zelf heen maar als student kan ik het in het hoofdseizoen niet betalen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:20 schreef Breuls het volgende:
Er zijn altijd wel aanbiedingen, toch? Maar het hoogseizoen is in de zomer, dus wellicht is het niet in die periode, als er periodes zijn waarin er geen aanbiedingen zijn.
Persoonlijk niet, maar er staat wel wat vaker iets in de krant erover ja.quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:59 schreef balloetje het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)minaliteitsgolf.html
Hebben jullie die daar wonen last van?
Zou ik ook doen. Heb B daar gehaald en het kostte helemaal niets. Nouja, tijd.quote:Op maandag 23 april 2012 19:31 schreef thomaster het volgende:
Wat rijbewijs betreft is het vooral vele malen goedkoper. Ik begin binnenkort met mijn motorrijbewijs en ga daarna ook maar mijn grote rijbewijzen (C+D) halen, omdat het kan, voor weinig
Hoop er ooit nog heen te gaan. Denk dat ik de lifestyle enorm ga waarderen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:23 schreef thomaster het volgende:
Zal wel te laat zijn inmiddels, maar een sixpack Polar of Amstel Bright (bier) doet t vast goed...
Verder leek het me een goed idee om dit topic even een schopje te geven... Of wonen er geen fok!kers meer op Curacao?
Ja, die screening is juist wat er zo fout ging. Daarom is er nu extra aandacht voor, wat zou moeten betekenen dat het nu wel goed verloopt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:17 schreef thomaster het volgende:
Er was al een screening in plaats de vorige keer toen ze gekozen werden, maar ze hebben gewoon de VDC naar huis gestuurd. En anders zetten ze gewoon een paar marionetten in het kabinet en regelen ze zelf alles achter de schermen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |