Dit klinkt als de onwerkelijke wereld van een doorsnee FoK!-userquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:34 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja. Je vat het goed samen.
Alleen niet alles en iedereen die niet op zichzelf wordt is triest, vanaf een jaar of 22 vind ik het wel triest worden.
Een 8 voor je oplettendheid. Jammer van dat ene puntje.
En waar zit hem daar de smoes? Een woning huren kost alleen dom geld..quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:33 schreef Juicyhil het volgende:
Ook leuk inderdaad, mensen die als smoes hebben dat ze willen gaan kopen en daarom tot hun 25e bij paps en mams in huis blijven
Als dat de reden is dat je uit huis bent gegaan...quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gozer, m'n leven was pas begonnen toen ik op mezelf ging. Om half 4 's nachts thuis komen uit de kroeg hoefde ik bij m'n ouders niet te flikken.
Goed voor je.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:37 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dit klinkt als de onwerkelijke wereld van een doorsnee FoK!-user
Maar ik hou er maar over op, ik weet dat ik 3 jaar heb voordat het niet meer acceptabel is om thuis te wonen. Tot dan eet ik het huis leeg en smeert mijn moeder mijn boterham
zou niet voor de 40K gaan want dan komt de belasting wel even bij je langsquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:37 schreef shiftknop het volgende:
Wat maakt het uitIk ben 22 en op zoek naar een goedkope huurflat/huis van de woningstichting maar dat schiet niet op. Ik studeer nog dus het mag niet teveel kosten en dus blijf ik nog lekker een tijd thuis wonen en elke maand 75% van mijn parttime loontje sparen. Dan kan ik meteen 40k in een koophuis stoppen ofzo
![]()
Dus TS, meerdere mensen hebben meerdere motieven want wat jij doet is iedereen over 1 kam scheren.
een vandequote:Op donderdag 29 juli 2010 16:38 schreef kvdv het volgende:
[..]
Als dat de reden is dat je uit huis bent gegaan...
Een paar jaartjes huren om tot zelfontplooiing te komen is toch helemaal niet dom? Kom op joh. Altijd maar dat materialistisch gelulquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:38 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
En waar zit hem daar de smoes? Een woning huren kost alleen dom geld..
Waarom kun je niet een huis kopen op ej 20equote:Op donderdag 29 juli 2010 16:38 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
En waar zit hem daar de smoes? Een woning huren kost alleen dom geld..
Al vanaf mijn 17equote:Op donderdag 29 juli 2010 16:40 schreef Mriya het volgende:
De mensen die aan het haten zijn, zijn waarschijnlijk net een paar maanden het huis uit, en voelen zich nu het mannetje en gaan daarom mensen die nog thuis wonen afkraken om zichzelf beter te laten voelen.
Haha, waar heb jij je intelligentie gelaten?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waarom kun je niet een huis kopen op ej 20e
Nou tokkie, je kan er trots op wezen dat je ouders je al zat waren op je 17e.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:41 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Haha, waar heb jij je intelligentie gelaten?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:41 schreef Juicyhil het volgende:
En voor een koop huis ben je echt niet meer geld kwijt dan een huurhuis.
ik ben volgende week uit huis.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:40 schreef Mriya het volgende:
De mensen die aan het haten zijn, zijn waarschijnlijk net een paar maanden het huis uit, en voelen zich nu het mannetje en gaan daarom mensen die nog thuis wonen afkraken om zichzelf beter te laten voelen.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:41 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Nou tokkie, je kan er trots op wezen dat je ouders je al zat waren op je 17e.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:42 schreef On het volgende:
Typisch een geval van iemand die uit huis is getrapt door zijn ouders en nu afgeeft op mensen die nog wel met hun ouders overweg kunnen. Rond je 26/27e is het wel tijd om je vleugels te spreiden wat mij betreft.
Zeker, maar dat hoeft niet te betekenen dat iedereen die niet hetzelfde pad als jij bewandelt triest en zielig is.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben gaan studeren op mijn 17e (nou ja HBO gaan doen) in een andere stad, op kamers. Prima toch? Wat heeft dat met tokkie te maken? En nog sterker, mijn moeder vond het verschrikkelijk dat ik het huis uit ging
Snap nou eens dat mensen liever meteen een HUIS kopen ipv op een schijtappartement zitten met klote buren boven onder en naast jequote:Op donderdag 29 juli 2010 16:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom klinkt het allemaal zo onmogelijk voor je? Ik herken me prima in dit verhaal (oke ik woon niet in een villa maar een appartementje). Is het een vorm van jaloezie? Of wat?
Zeg ik ook niet, ik snap gewoon niet waarom je het niet zou doen. Legio mogelijkheden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:44 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Zeker, maar dat hoeft niet te betekenen dat iedereen die niet hetzelfde pad als jij bewandelt triest en zielig is.
zucht.. weet ook echt waar die over praat..quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:44 schreef shiftknop het volgende:
[..]
Snap nou eens dat mensen liever meteen een HUIS kopen ipv op een schijtappartement zitten met klote buren boven onder en naast je![]()
En nu komen natuurlijk de verdedigingen met; maar mijn buren zijn, geen last van. Of juist dit: af en toe heb ik er wel last van maar daar kan ik prima mee leven
![]()
Lazer toch op man met je schijt"appartement". Ook zo'n kut modewoord trouwens. HET IS GEWOON EEN FLATJE!![]()
![]()
En met een huis heb je tevens RUIMTE. Irritante schijtvent dat je bent
![]()
![]()
Over twee jaar ben ik klaar en koop ik een villa van 3ton omdat ik 500 per maand spaar ipv 500 wegflikker aan schijt huur
![]()
![]()
![]()
verdiep je eens in appartementen ventquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:44 schreef shiftknop het volgende:
[..]
Snap nou eens dat mensen liever meteen een HUIS kopen ipv op een schijtappartement zitten met klote buren boven onder en naast je![]()
En nu komen natuurlijk de verdedigingen met; maar mijn buren zijn, geen last van. Of juist dit: af en toe heb ik er wel last van maar daar kan ik prima mee leven
![]()
Lazer toch op man met je schijt"appartement". Ook zo'n kut modewoord trouwens. HET IS GEWOON EEN FLATJE!![]()
![]()
![]()
![]()
Over twee jaar ben ik klaar en koop ik een villa van 3ton omdat ik 500 per maand spaar ipv 500 wegflikker aan schijt huur
![]()
![]()
![]()
Niet qua spullen ofzo die ik krijg (das andersom want heb bijvoorbeeld een TV voor mijn ouders gekocht), maar wel qua zorgquote:
Kamers... fuck man dan hebben wij zon beetje jou kamertje lopen betalen met die subsidies.. dus ga nou niet stoer lopen doen..quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben gaan studeren op mijn 17e (nou ja HBO gaan doen) in een andere stad, op kamers. Prima toch? Wat heeft dat met tokkie te maken? En nog sterker, mijn moeder vond het verschrikkelijk dat ik het huis uit ging
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:44 schreef shiftknop het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of je koopt jong een wat goedkoper huis, vervolgens met wat eigen geld en de overwaarde van je huis kun je weer nieuw en duurder huis kopen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:44 schreef shiftknop het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Half 4? Zo hé!quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gozer, m'n leven was pas begonnen toen ik op mezelf ging. Om half 4 's nachts thuis komen uit de kroeg hoefde ik bij m'n ouders niet te flikken.
Doe ik toch ook nergens? Ik zeg alleen dat ik niet snap waarom je niet op jezelf zou willen wonen. Luxe is ook niet alles, beetje wat dingetjes voor jezelf doen. Nieuw leven enzo. Maargoed, zal ik dan wel weer zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:47 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Kamers... fuck man dan hebben wij zon beetje jou kamertje lopen betalen met die subsidies.. dus ga nou niet stoer lopen doen..
Hoe kwam ik op m'n 19e dan aan een hypotheek?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:45 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
zucht.. weet ook echt waar die over praat..
U zult bij het kopen van een huis 1 hypotheek af moeten sluiten?
En de banken strooien niet zo meer met die dingen.. Helemaal lastig als je alleen bent en je nog vrij jong bent..
Zolang je een beetje degelijke ouders hebt die je vrij laten, en je zelf niet zon pauper puber bent waar zij zich kapot aan ergeren is het langer thuiswonen niet zon punt dacht ik zo.
Het word wat anders met die mensen die misbruik van de situ gaan maken omdat ze zo lekker goedkoop leven en met 30 nog thuis wonen..
Een appartement is een woning in een groter gebouw, zoals een flat. Een appartement is de benaming voor een woning van één verdieping; indien de woning uit meerdere verdiepingen bestaat wordt gesproken van een maisonnette. Een eenkamerappartement wordt vaak een studio genoemd.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:46 schreef Olle. het volgende:
[..]
verdiep je eens in appartementen vent
Ja idd mensen die van plan zijn een woning te kopen hebben dat vaak in 1 middag rondquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Of je koopt jong een wat goedkoper huis, vervolgens met wat eigen geld en de overwaarde van je huis kun je weer nieuw en duurder huis kopen.
Ik snap niet zo goed waarom je daarmee zou wachten
Maarja, Nederlanders zetten dan ook hun ouders in een bejaardentehuis om vervolgens eenmaal per 3 maanden op bezoek te komen omdat het "moet".quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:46 schreef Alib99 het volgende:
Gelukkig komt dit soort shit niet voor in mijn cultuur.Pas huis uit als je gaat trouwen.
Nederlanders_!
Blijf lekker in je dorp wonen, jochie.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:48 schreef shiftknop het volgende:
[..]
Een appartement is een woning in een groter gebouw, zoals een flat. Een appartement is de benaming voor een woning van één verdieping; indien de woning uit meerdere verdiepingen bestaat wordt gesproken van een maisonnette. Een eenkamerappartement wordt vaak een studio genoemd.
Gewoon een schijt hok in een gebouw op 1 verdieping dus. En een flat is een schijthok in een gebouw met meerdere flats op 1 verdieping. BUuubuubuu
maandjequote:Op donderdag 29 juli 2010 16:49 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ja idd mensen die van plan zijn een woning te kopen hebben dat vaak in 1 middag rond![]()
Doe jij aan kopen of huren?
Ik studeer dus kopen is geen optie. Ik start liever lekker ruim in een mooi huis.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Of je koopt jong een wat goedkoper huis, vervolgens met wat eigen geld en de overwaarde van je huis kun je weer nieuw en duurder huis kopen.
Ik snap niet zo goed waarom je daarmee zou wachten
mja maar apparte menten zijn in verschillende maten en kwaliteiten...quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:48 schreef shiftknop het volgende:
[..]
Een appartement is een woning in een groter gebouw, zoals een flat. Een appartement is de benaming voor een woning van één verdieping; indien de woning uit meerdere verdiepingen bestaat wordt gesproken van een maisonnette. Een eenkamerappartement wordt vaak een studio genoemd.
Gewoon een schijt hok in een gebouw op 1 verdieping dus. En een flat is een schijthok in een gebouw met meerdere flats op 1 verdieping. BUuubuubuu
Ik studeer ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:50 schreef shiftknop het volgende:
[..]
Ik studeer dus kopen is geen optie. Ik start liever lekker ruim in een mooi huis.
In mijn klas zitten ook mensen met een "appartement". Kom je daar eens op een verjaardag ofzo, is het gewoon een klein kut flatje. Ja, wel op 1 verdieping allemaal maar toch fucking klein.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:50 schreef Olle. het volgende:
[..]
mja maar apparte menten zijn in verschillende maten en kwaliteiten...
mongoolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |