Dit klinkt als de onwerkelijke wereld van een doorsnee FoK!-userquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:34 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja. Je vat het goed samen.
Alleen niet alles en iedereen die niet op zichzelf wordt is triest, vanaf een jaar of 22 vind ik het wel triest worden.
Een 8 voor je oplettendheid. Jammer van dat ene puntje.
En waar zit hem daar de smoes? Een woning huren kost alleen dom geld..quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:33 schreef Juicyhil het volgende:
Ook leuk inderdaad, mensen die als smoes hebben dat ze willen gaan kopen en daarom tot hun 25e bij paps en mams in huis blijven
Als dat de reden is dat je uit huis bent gegaan...quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gozer, m'n leven was pas begonnen toen ik op mezelf ging. Om half 4 's nachts thuis komen uit de kroeg hoefde ik bij m'n ouders niet te flikken.
Goed voor je.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:37 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dit klinkt als de onwerkelijke wereld van een doorsnee FoK!-user
Maar ik hou er maar over op, ik weet dat ik 3 jaar heb voordat het niet meer acceptabel is om thuis te wonen. Tot dan eet ik het huis leeg en smeert mijn moeder mijn boterham
zou niet voor de 40K gaan want dan komt de belasting wel even bij je langsquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:37 schreef shiftknop het volgende:
Wat maakt het uitIk ben 22 en op zoek naar een goedkope huurflat/huis van de woningstichting maar dat schiet niet op. Ik studeer nog dus het mag niet teveel kosten en dus blijf ik nog lekker een tijd thuis wonen en elke maand 75% van mijn parttime loontje sparen. Dan kan ik meteen 40k in een koophuis stoppen ofzo
![]()
Dus TS, meerdere mensen hebben meerdere motieven want wat jij doet is iedereen over 1 kam scheren.
een vandequote:Op donderdag 29 juli 2010 16:38 schreef kvdv het volgende:
[..]
Als dat de reden is dat je uit huis bent gegaan...
Een paar jaartjes huren om tot zelfontplooiing te komen is toch helemaal niet dom? Kom op joh. Altijd maar dat materialistisch gelulquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:38 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
En waar zit hem daar de smoes? Een woning huren kost alleen dom geld..
Waarom kun je niet een huis kopen op ej 20equote:Op donderdag 29 juli 2010 16:38 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
En waar zit hem daar de smoes? Een woning huren kost alleen dom geld..
Al vanaf mijn 17equote:Op donderdag 29 juli 2010 16:40 schreef Mriya het volgende:
De mensen die aan het haten zijn, zijn waarschijnlijk net een paar maanden het huis uit, en voelen zich nu het mannetje en gaan daarom mensen die nog thuis wonen afkraken om zichzelf beter te laten voelen.
Haha, waar heb jij je intelligentie gelaten?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waarom kun je niet een huis kopen op ej 20e
Nou tokkie, je kan er trots op wezen dat je ouders je al zat waren op je 17e.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:41 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Haha, waar heb jij je intelligentie gelaten?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:41 schreef Juicyhil het volgende:
En voor een koop huis ben je echt niet meer geld kwijt dan een huurhuis.
ik ben volgende week uit huis.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:40 schreef Mriya het volgende:
De mensen die aan het haten zijn, zijn waarschijnlijk net een paar maanden het huis uit, en voelen zich nu het mannetje en gaan daarom mensen die nog thuis wonen afkraken om zichzelf beter te laten voelen.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:41 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Nou tokkie, je kan er trots op wezen dat je ouders je al zat waren op je 17e.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:42 schreef On het volgende:
Typisch een geval van iemand die uit huis is getrapt door zijn ouders en nu afgeeft op mensen die nog wel met hun ouders overweg kunnen. Rond je 26/27e is het wel tijd om je vleugels te spreiden wat mij betreft.
Zeker, maar dat hoeft niet te betekenen dat iedereen die niet hetzelfde pad als jij bewandelt triest en zielig is.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben gaan studeren op mijn 17e (nou ja HBO gaan doen) in een andere stad, op kamers. Prima toch? Wat heeft dat met tokkie te maken? En nog sterker, mijn moeder vond het verschrikkelijk dat ik het huis uit ging
Snap nou eens dat mensen liever meteen een HUIS kopen ipv op een schijtappartement zitten met klote buren boven onder en naast jequote:Op donderdag 29 juli 2010 16:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom klinkt het allemaal zo onmogelijk voor je? Ik herken me prima in dit verhaal (oke ik woon niet in een villa maar een appartementje). Is het een vorm van jaloezie? Of wat?
Zeg ik ook niet, ik snap gewoon niet waarom je het niet zou doen. Legio mogelijkheden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:44 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Zeker, maar dat hoeft niet te betekenen dat iedereen die niet hetzelfde pad als jij bewandelt triest en zielig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |