Wat is de naam van die Adidas schoenen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 03:42 schreef broun. het volgende:
dankje Draai_kont!
& mooie kleur overhemd gold-rush!
Leuke bovenkant, leuk tasje en een schattige diadeemquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:48 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Broek, shirt en haarband H&M; jasje Mango; ketting fashionology.nl; schoenen Marktplaats (heel erg blij mee!!); kick ass portemonnee etalagestuk Man @ Work + zwarte stoffen plunjetas van Dille & Kamille.
leuke shorts! en heel leuk gecombineerd!quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:00 schreef n8n het volgende:
Gister bleek veel te warm, vandaag maar wat luchtigers
[ afbeelding ]
Met m'n retro Adidasjes
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:00 schreef n8n het volgende:
[ afbeelding ]
Met m'n retro Adidasjes
[ afbeelding ]
Tofquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:00 schreef n8n het volgende:
[ afbeelding ]
Met m'n retro Adidasjes
[ afbeelding ]
hey ik heb gisteren dezelfde schoenen gekochtquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:09 schreef Siral het volgende:
[..]
ty!
Ehm gisteren in Utrecht gekocht haha, ik kom daar nooit, dus weet niet eens hoe de winkel heet. Moet zeggen dat zit wel echt een verrote foto isirl zijn ze 100x vetter
. Maar ze zijn van het merk SPM.
hier bij wehkamp kun je ze online kopenmaar niet zwart:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:02 schreef broun. het volgende:
[..]
leuke shorts! en heel leuk gecombineerd!![]()
quote:
quote:
quote:
hartverwarmendquote:
nice, is die diesel een zathan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:03 schreef MHD83 het volgende:
Mogen nieuwelingen ook meedoen?Ben een beetje in de najaars-stemming en wilde mijn zomerse fel-gele en fel-roze en fel-groene t-shirts even laten liggen en morgen iets stijlvoller naar kantoor gaan (geen dresscode, iedereen loopt in casual kleding).
U ziet: Colbert van m'n grijze pak (Tommy Hilfiger), zwart overhemd (Jack & Jones, getailleerd), vaalblauwe spijkerbroek (Diesel), zwarte half-hoge schoenen (Hugo Boss).
Maar 't is misschien net alsof ik naar een begrafenis moet
[ afbeelding ]
(Iets meer licht, lang leve Photoshop: klik)
Of toch maar fleurige kleuren?
waarschijnlijk heb je ook nog 80 euro neergelegd voor die groene hotpantsquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:00 schreef n8n het volgende:
[ afbeelding ]
Met m'n retro Adidasjes
[ afbeelding ]
Nee, ¤20. Vanwaar de relevantie?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:06 schreef ASroma het volgende:
[..]
waarschijnlijk heb je ook nog 80 euro neergelegd voor die groene hotpants
Alle chicks in dit topic vinden het leuk dus zal wel aan mij liggen......... maar die "korte broek" met een polo en daarover een overhemd met opgestroopte mouwen ....... ik vind het een rare combi. Vooral die korte broek vind ik er persoonlijk niet uit zien.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:00 schreef n8n het volgende:
[ afbeelding ]
Met m'n retro Adidasjes
[ afbeelding ]
Broek vind ik wat kort, op de knieėn vind ik persoonlijk beter, zeker als je gaat zittenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:14 schreef n8n het volgende:
[..]
Nee, ¤20. Vanwaar de relevantie?
[ afbeelding ]
het is een t-shirtquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:19 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Alle chicks in dit topic vinden het leuk dus zal wel aan mij liggen......... maar die "korte broek" met een polo en daarover een overhemd met opgestroopte mouwen ....... ik vind het een rare combi. Vooral die korte broek vind ik er persoonlijk niet uit zien.
Ik daarintegen hou absoluut niet van korte broeken die op of onder de knieėn stoppen. Ieder z'n meug, krijg er iig genoeg complimenten over van wildvreemde damesquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Broek vind ik wat kort, op de knieėn vind ik persoonlijk beter, zeker als je gaat zitten
die kleur vind ik echt fantastisch (ben je brunette?), volgens mij is het puntje op de i je riem 2cm hoger te doenquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:24 schreef Soentje het volgende:
Dit dus![]()
Topje en riem: Vero Moda
Rokje: H&M
Schoenen: Esprit
[ afbeelding ]
Wat een steek boven de gordelquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:36 schreef pinquit het volgende:
2cm hoger?daar zitten dr borsten geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |