Au revoir, bon vacance!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay...
Komt goed. Ik ga slapen!!![]()
Tot later!!
check... fototoestel is ingepakt!quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schiet er even wat mooie plaatjes of een verdwaalde Duitser dan...
Un petit peutquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:32 schreef MadMaster het volgende:
Peace, spreken jullie wel de Franse taal of wordt het het 'Allo, Allo'-taaltje?
Boeiende omgeving.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ouistreham ligt aan de kust bij de monding van de Orne, waarover de beroemde Pegasus brug ligt.
De plaats die als eerste bevrijdt werd op D-Day in 1944...
quote:
Ik kan met zekerheid zeggen dat ik de enige ben die daar van zou geniet... nou misschien Lennon ook nog.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
, anders is het toch wel lastig communiceren in die hoek...
Biedt namens mij Diaan een Confite de Canard aan in een restaurant 's avonds, zal ze heerlijk vinden...
Als je daar bent en zelf ziet/hoort wat daar zich allemaal heeft afgespeeld, springen de tranen je spontaan in je ogen. Ben nog steeds met het boek bezig wat ik daar in Avranches heb gekocht, kippenvel krijg ik er af en toe van.quote:
Zo'n vermoeden had ik al.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik kan met zekerheid zeggen dat ik de enige ben die daar van zou geniet... nou misschien Lennon ook nog.
Hahaha... Diaan is daar niet in te foppen ben ik bang...quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al.
Zeg dan maar dat 't een likeurtje is...
Ik heb de mazzel regelmatig mee te kunnen op een battlefield tour georganiseerd door de KMA i.s.m. het Militair Historische Instituut. En dat is niet zo'n standaard bus tour. Maar we staan, in het geval van Normandië, dan bv echt tot onze knieen in de zee uitleg te krijgen van een historicus of Veteraan. Echt kippenvel momenten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je daar bent en zelf ziet/hoort wat daar zich allemaal heeft afgespeeld, springen de tranen je spontaan in je ogen. Ben nog steeds met het boek bezig wat ik daar in Avranches heb gekocht, kippenvel krijg ik er af en toe van.
De gasten die daar als levende schietschijf het strand op werden gestuurd zijn echte helden!
Ho ho, niet zo snel! Wanneer ben je nu te beluisteren!?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:43 schreef Etcetera het volgende:
Nog 20 minuten en Campzone gaat losnet even geflyered voor de radio en daarna nog in de uitzending gezet
Geen idee of de stream het naar buiten alweer doet trouwens, die was dood
Ik ga er weer vandoor
Have fun!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:43 schreef Etcetera het volgende:
Nog 20 minuten en Campzone gaat losnet even geflyered voor de radio en daarna nog in de uitzending gezet
Geen idee of de stream het naar buiten alweer doet trouwens, die was dood
Ik ga er weer vandoor
Tussen 15.00 en 18.00 uur, geloof ik.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ho ho, niet zo snel! Wanneer ben je nu te beluisteren!?
Ik heb het ook al als ik eens in de 5 jaar die Canadezen hier de brug bij de Vrijheidslaan over zie komen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb de mazzel regelmatig mee te kunnen op een battlefield tour georganiseerd door de KMA i.s.m. het Militair Historische Instituut. En dat is niet zo'n standaard bus tour. Maar we staan, in het geval van Normandië, dan bv echt tot onze knieen in de zee uitleg te krijgen van een historicus of Veteraan. Echt kippenvel momenten.
Wel goed voor de lijn zo'n kuurtje.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:53 schreef Whiteguy het volgende:
Nu heb ik dus trek in Japans voer
Zowaar begin van de week een paar daagjes ziek geweest (lekker mijn vrije dagen precies). In 3 dagen tijd in totaal 2 borden soep en een halve boterham gegeten ofzo, dus ik kan wel een Japanse all-in gebruiken om eea weer bij te vullen
En dat zou schandalig zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vandaar dat de all-in een aardige optie isStraks kom ik nog onder mijn ideale gewicht
![]()
Om precies te zijn, volgens de laatste meting op de fitness had ik een bmi van 24,9 dus net aan geen overgewichtquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Om precies te zijn, volgens de laatste meting op de fitness had ik een bmi van 24,9 dus net aan geen overgewicht![]()
Alles wat je daar onder komt is gewoon zonde, dan had je gewoon een extra yakitori kunnen bestellen
Maar deed jij ook niet aan gewichten enz? Want BMI is nogal onzuiver voor sporters met nogal wat spiermassa.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Om precies te zijn, volgens de laatste meting op de fitness had ik een bmi van 24,9 dus net aan geen overgewicht![]()
Alles wat je daar onder komt is gewoon zonde, dan had je gewoon een extra yakitori kunnen bestellen
Neuh ben niet zo van de gewichten. Zet liever de tv op een voetbalwedstrijdje en dan mn tijd uitzingen op een cardio apparaat.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar deed jij ook niet aan gewichten enz? Want BMI is nogal onzuiver voor sporters met nogal wat spiermassa.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat is wel een goede samenvatting iddquote:Op vrijdag 30 juli 2010 07:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
want?
je moet werken/ je hebt vakantie?
Tja, werk begint vroeg, dus ik ook...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:36 schreef MadMaster het volgende:
Wat zijn jullie allemaal vroeg...
Ik vind het nu wel vroeg genoeg om een postje hier te doen...
Ik begin om 8 uur, maar ben altijd wel vroeger aanwezig om nog wat voor te bereiden enzo. Maar mijn post om 07.03 uur was voordat ik naar mijn werk gingquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe laat moet je starten dan?
Of is het mogen (flex. werktijden)?
Precies, dat werkt toch een stuk fijner dan stipt om 08.00 arriveren, dan nog je laptop moeten opstarten terwijl er al een hoop mensen aan je kop lopen te zeuren, en jij nog niets kan doen omdat je 10 minuten bezig bent voordat je tikdoos werktquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:47 schreef iamredleader het volgende:
Ik begin de laatste weken ook steevast tussen 07:30 en 07:45, heerlijkniemand op kantoor, rustig alles opstarten, koffie drinken, lopende zaken nagaan en klaar voor de start: go!
Prettig is dat als je zgn. onmisbaar bent.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik begin om 8 uur, maar ben altijd wel vroeger aanwezig om nog wat voor te bereiden enzo. Maar mijn post om 07.03 uur was voordat ik naar mijn werk ging.
Flextijden is niet echt handig omdat er een hoop mensen van mij afhankelijk zijn die allemaal van 0800 tot 1630 werken, dus eigenlijk moet ik dat ook.
En van 08:00 tot 09:00 zijn alle systemen heel druk met opstarten, omdat honderden mensen tegelijk de server benaderen. Ik ben dan allang "up and running"quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:49 schreef Bart het volgende:
Precies, dat werkt toch een stuk fijner dan stipt om 08.00 arriveren, dan nog je laptop moeten opstarten terwijl er al een hoop mensen aan je kop lopen te zeuren, en jij nog niets kan doen omdat je 10 minuten bezig bent voordat je tikdoos werkt.
Niemand is onmisbaar, onbetaalbaar of belangrijker dan de rest. Het is wellicht een hoop gedoe en zo om iemand te vervangen, maar die illusie heb ik ook zeker nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:53 schreef MadMaster het volgende:
Prettig is dat als je zgn. onmisbaar bent.
Ik heb me een aantal jaren geleden, toen ik nog een andere functie had, afgeleerd om me daardoor te laten leiden.
Hoezo? Wat zijn jouw werktijden dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wauw, soms zou ik willen dat ik kon zeggen dat ik van 08.00 to 16.30 werkte.
inkoppertje:quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wauw, soms zou ik willen dat ik kon zeggen dat ik van 08.00 to 16.30 werkte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |