quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:29 schreef tombolafan het volgende:
Oeh, ik heb wel wat van die profielen, en ik drink niks...
Je mag ze ook mailen hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaha ik heb ze er wel afgehaald inmiddels. Ja, ik heb ook kleine neefjes en nichtjes op Hyves
Voor of na 18 septemberquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, gaan we echt doen. Maar we hebben geen haast.
fotos al weg?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaha ik heb ze er wel afgehaald inmiddels. Ja, ik heb ook kleine neefjes en nichtjes op Hyves
Mijn profiel is sowieso afgesloten (alle profielen die ik heb behalve LinkedIn geloof ik) en de foto's zijn er ook al weer af.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm. Oké en je vindt het niet erg dat een toekomstige baas die kan zien?
Bier drinken met echte vriendenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb serieus het idee dat ik helemaal niets mis zonder Hyves, Twitter, Linked In, Facebook etc.Ik drink ook bier met vrienden.
Hoi Jort, hoe gaat het met de financiën of liever gezegd finances? Ik denk dat de beurs daadkrachtig genoeg zal zijn om die grote aftershock van de recessie op te vangen, wat jij?quote:
Oké.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mijn profiel is sowieso afgesloten (alle profielen die ik heb behalve LinkedIn geloof ik) en de foto's zijn er ook al weer af.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze was al niet zo gecharmeerd van mijn kinky Barbiefoto's op Hyves. Dus nee
Ik heb inderdaad alle foto's verwijderdquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
fotos al weg?
dan wil ik geen vriendjes meer worden hoor
En je denkt niet dat je met 18 september wellicht je kansen op uberhaupt nog seks daarna weggooit?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Hangt van de datum van de TAL-meet af.
Dat wordt in oktoberquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen die een dildo in een fleshlight stoppen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:30 schreef iBenny het volgende:
tegenwoordig download je een bier-app op je mobiel, maak je daar een foto van, plaats je deze op je twitter en facebook, en wacht je tot je vrienden dat ook doen
16 oktoberquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:31 schreef Socios het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat wordt in oktober
Maar ga je Myr dan neuken op/na de TAL-meet???
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bier drinken met echte vrienden
tegenwoordig download je een bier-app op je mobiel, maak je daar een foto van, plaats je deze op je twitter en facebook, en wacht je tot je vrienden dat ook doen
wat is jouw haaaaives dan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M heeft uit dit topic maar 1 iemand op hyves.
rest nietzelfs geen fokkers op mn FB.
dan niet hequote:Op donderdag 29 juli 2010 13:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad alle foto's verwijderd
WTF heeft dat er nou weer mee te makenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen die een dildo in een fleshlight stoppen.
Precies hebben we nog niet gepland.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:32 schreef tombolafan het volgende:
Dat wordt in oktober
Maar ga je Myr dan neuken op/na de TAL-meet???
kom maar achter hahaquote:
Siewosie, een fleshlight. Godverdomme ga een wijf zoeken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
WTF heeft dat er nou weer mee te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |