Hyves is tegenwoordig een combinatie van FB, Twitter, Bebo, FlickR en LinkedInquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja omdat Hyves tegenwoordig z'n doel heeft gemaakt van reversed engineering. Alles wat Facebook doet proberen ze zsm na te maken
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wtf natuurlijk wel.Ik heb wel 30 Aziaten
Maar ik ken ze ook allemaal geloof ik.
Ja het word een beetje vervelend. Hyves, facebook, het valt nog mee dat ze FOK! nog niet ontdekt hebben.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh mijn stiefmoeder doet ook allerlei desperate attempts om vrienden te worden op Facebook
Socializen is eng héquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat was het al en dat zal het altijd blijven.
[..]
Allemaal net zo erg.
Ja, moet je kijken hoeveel moeite we hebben om m te laten meeten met Myrquote:
Ik loop zo het dorpsplein op, hoor, heel sociaal allemaal. Ik verschuil mij niet achter een ´netwerksite´.quote:
Ja maar goed, om af te spreken met iemand naar dat dorpsplein te gaan is het soms toch wel handig dat je een hele ploeg vrienden op Facebook hebt. Je maakt even een RSVP'tje over 'Zaterdagavond bier drinken' en met 2 muisklikken geeft iedereen aan of ze wel of niet komen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik loop zo het dorpsplein op, hoor, heel sociaal allemaal. Ik verschuil mij niet achter een ´netwerksite´.
Jij doet aan: je-kunt-me-ook-knijpen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik loop zo het dorpsplein op, hoor, heel sociaal allemaal. Ik verschuil mij niet achter een ´netwerksite´.
Ze was al niet zo gecharmeerd van mijn kinky Barbiefoto's op Hyves. Dus neequote:
* Crazy-M heeft uit dit topic maar 1 iemand op hyves.quote:
Even wachten. Kinky Barbiefoto's, je hebt foto's van naakte Barbie's?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze was al niet zo gecharmeerd van mijn kinky Barbiefoto's op Hyves. Dus nee
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja het word een beetje vervelend. Hyves, facebook, het valt nog mee dat ze FOK! nog niet ontdekt hebben.
Linkjequote:Op donderdag 29 juli 2010 13:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vriendjes worden op hyves?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb serieus het idee dat ik helemaal niets mis zonder Hyves, Twitter, Linked In, Facebook etc.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar goed, om af te spreken met iemand naar dat dorpsplein te gaan is het soms toch wel handig dat je een hele ploeg vrienden op Facebook hebt. Je maakt even een RSVP'tje over 'Zaterdagavond bier drinken' en met 2 muisklikken geeft iedereen aan of ze wel of niet komen.
Handiger dan de hele ploeg bellen of smsen, en lekker overzichtelijk
Ze waren niet naaktquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Even wachten. Kinky Barbiefoto's, je hebt foto's van naakte Barbie's?
Hmm. Oké en je vindt het niet erg dat een toekomstige baas die kan zien?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze waren niet naakt![]()
En de 'Barbieshoot' was onderdeel van een verjaardagscadeautje dat ik van een vriendin kreeg
Ja, gaan we echt doen. Maar we hebben geen haast.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
Gaan jullie nou trouwens echt neuken of is dit allemaal maar net alsof?
Oeh, ik heb wel wat van die profielen, en ik drink niks...quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb serieus het idee dat ik helemaal niets mis zonder Hyves, Twitter, Linked In, Facebook etc.Ik drink ook bier met vrienden.
Nou das ook prima natuurlijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb serieus het idee dat ik helemaal niets mis zonder Hyves, Twitter, Linked In, Facebook etc.Ik drink ook bier met vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |