Retweet dit als jij da ook vin!quote:
@Bella ik weet niet eens wie die aardappel isquote:
Die reactie zie/hoor ik vaak. Als je twitter zo gebruikt is er niets aan. Humor is een belangrijke kracht van Twitter, het is maar net met welke insteek je dit medium gebruikt. Ik heb met m'n volgers/vrienden op Twitter veel lol.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Net weer een poging tot Twitter gedaan. Blijf er niets aan vinden. Wat valt er te Twitteren? Jongens de zon schijnt?
Maar je weet wel dat het een aardappel is.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
@Bella ik weet niet eens wie die aardappel is
Mijn dochter had laatst in haar Hyves staan: "Als Justin Bieber bovenop een flatgebouw klaar staat om te springen, gilt 97% niet doen! Als jij bij die 3% hoort die roept maak een salto!! zet dit dan ook in je Hyves"quote:
Bieber lijkt op pieper, dus vandaar de link. Ik ben niet van gisterenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar je weet wel dat het een aardappel is.
Hoezo maakt humor het beter dan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die reactie zie/hoor ik vaak. Als je twitter zo gebruikt is er niets aan. Humor is een belangrijke kracht van Twitter, het is maar net met welke insteek je dit medium gebruikt. Ik heb met m'n volgers/vrienden op Twitter veel lol.
Jouw dochter.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:13 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Mijn dochter had laatst in haar Hyves staan: "Als Justin Bieber bovenop een flatgebouw klaar staat om te springen, gilt 97% niet doen! Als jij bij die 3% hoort die roept maak een salto!! zet dit dan ook in je Hyves"
De mijne ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:13 schreef Myraela het volgende:
Mijn facebook zit vol met farmville FOK!kers.
Hahaha ja die zag ik ook voorbij komenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:13 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Mijn dochter had laatst in haar Hyves staan: "Als Justin Bieber bovenop een flatgebouw klaar staat om te springen, gilt 97% niet doen! Als jij bij die 3% hoort die roept maak een salto!! zet dit dan ook in je Hyves"
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:13 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Komt wel aardig in de buurt ja.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:12 schreef iBenny het volgende:
MySpace = Emo's
Linkedin = Zakelijke pipo's
Facebook = Kijk mij eens (veel) buitenlands vriendjes hebben
Hyves = Kijk mij eens veel Nederlandse vriendjes hebben
Twitter = SlowChat
Zoiets was het toch?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
@Bella ik weet niet eens wie die aardappel is
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:13 schreef Myraela het volgende:
Ik zie nu pas dat we ook al vriendjes zijn op FBquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:13 schreef Myraela het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |