abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84619821
Cooking on!
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_84619880
Wordt niet mierzoet sol, ik maak halfzoete jam. (als je geleisuiker gebruikt ipv gewone heb je veel minder nodig... waar je anders met een pak suiker bezig bent gebruik ik maar 200 gr... scheelt aanzienlijk :) )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84619894
*)
pi_84619906
Is het bij jullie ook zo donker buiten?
Volgens mij gaat er nog veel regen komen -O-
pi_84619930
Ok. Ik lag even dubbel op de grond van het lachen net :D _O-

Ik heb een collega uit Tsjechie op Facebook dus ik tegen hem aanlullen in het engels. Krijg ik een nederlands antwoord terug _O-

" Ik voel me goed, dank je. Geniet rest van uw vakantie, binnenkort met je praten ;-)"

Met daaronder:

" If you dont understand, claim it to Google ;-)"

Geweldig :D Die gasten beginnen steeds beter te worden _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_84619931
en voorgesneden spul kopen? wie laat zich belachelijk veel geld uit zijn zak kloppen door bijv een voorgesneden ui te kopen? :o

1 ui kost een paar cent, even snijden is zo gedaan. voorgesneden is minder vers, er is gas bij gespoten om te vers te houden, er zit plastic omheen.....
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84619972
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:21 schreef DarkElf het volgende:
en voorgesneden spul kopen? wie laat zich belachelijk veel geld uit zijn zak kloppen door bijv een voorgesneden ui te kopen? :o

1 ui kost een paar cent, even snijden is zo gedaan. voorgesneden is minder vers, er is gas bij gespoten om te vers te houden, er zit plastic omheen.....
Uhm....ik :P Maar ik koop dan gewoon hele pakketten of roerbakmixen. Ben doordeweeks te lui om dat allemaal schoon te gaan staan maken en te snijden. JE bent zo weer een uur verder voor je al je groenten klaar hebt dan.

Losse uien snipper ik zo wel. Da's het werk niet. Champignons ook.
pi_84619974
quote:

* Sarabi steekt vinger op
Maar dat is best wel erg ja....
pi_84620004
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Wakker pfff wat heb ik weer leuk gedroomd ben et helemaal blegh van
Ik kom je straks opvrolijken *O*
pi_84620040
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:19 schreef DarkElf het volgende:
Wordt niet mierzoet sol, ik maak halfzoete jam. (als je geleisuiker gebruikt ipv gewone heb je veel minder nodig... waar je anders met een pak suiker bezig bent gebruik ik maar 200 gr... scheelt aanzienlijk :) )
weer wat geleerd, tnx :+
pi_84620044
Ik koop ook wel een voorgesneden ui :@

En ik had in Utreg een Tsjechische collega die ik ook wel eens via google aansprak in haar eigen taal _O-

Enneh, Pee, ik zie die post van memo helemaal niet die jij quote :?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 juli 2010 @ 11:26:53 #12
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84620049
quote:

De gemiddelde Nederlander die te lui is om niet te snijden. Dat snijden van het vlees(kipfiletreepjes, rundvleesreepjes) vaak zo'n 2 euro per kg. Tenmiste bij de AH is dat zo. Voorgesneden troep is echt cashen voor de supermarkten.

Zelf ben ik af en toe wel makkelijk :P, maar probeer meestal wel vers spul te halen. Nu inkopen op de markt doen :W.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_84620079
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:26 schreef Bluezz het volgende:
Enneh, Pee, ik zie die post van memo helemaal niet die jij quote :?
Ze heeft door het slotje heen gepost in het vorige topic ;)
pi_84620089
Ik vind voorgesneden groenten zó goor ruiken :@ en hoeveel moeite is het nou om zelf even een krop ijsbergsla te snijden en te wassen, of om een uitje te choppen?

Worteljulienne is wel een bitch met de hand :Y) :P
pi_84620104
Ik geloof alleen niet dat ik in een p de foto gaan bui benaar de katten misschien wel ;p
pi_84620130
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind voorgesneden groenten zó goor ruiken :@ en hoeveel moeite is het nou om zelf even een krop ijsbergsla te snijden en te wassen, of om een uitje te choppen?
Uitje niet, maar nadeel van ijsbergsla is dat je gelijk zo'n berg hebt :P En ik ben in mijn uppie :D Hoe lang kun je zo'n krop eigenlijk goed houden indien aangesneden?
pi_84620137
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:26 schreef borisz het volgende:

[..]

De gemiddelde Nederlander die te lui is om niet te snijden. Dat snijden van het vlees(kipfiletreepjes, rundvleesreepjes) vaak zo'n 2 euro per kg. Tenmiste bij de AH is dat zo. Voorgesneden troep is echt cashen voor de supermarkten.

Zelf ben ik af en toe wel makkelijk :P, maar probeer meestal wel vers spul te halen. Nu inkopen op de markt doen :W.
Getsie, en bij dat voorgesneden vlees pleuren ze alle middelmatige stukken die ik zelf weg zou gooien, er gewoon bij :X

Met een deugdelijk vleesmes doe je dat net zo makkelijk zelf. En met dat prijsverschil heb je 't er binnen een jaar uit, een fijn duur mes O+
pi_84620148
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik geloof alleen niet dat ik in een p de foto gaan bui benaar de katten misschien wel ;p
Ik neem de cam mee, we fotograferen de katten en daarna gaan we een happie doen :Y)
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:31:07 #19
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_84620181
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:26 schreef borisz het volgende:

[..]

Een goed scherp mes doet wonderen voor het snijden :). Weinig last van tranende ogen bij uien en het snijden van vlees gaat gemakkelijk. Goed gereedschap doet een hoop wonderen blijkbaar :).

Ik ga dit weekend denk ik het brood maken dat DE al eerder postte (http://uitdekeukenvanarde(...)ns-landbrood_18.html). Hoewel ik bang ben dat kneden nogal kut gaat worden zo zonder staande mixer met deeghaak :9.
pi_84620192
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:29 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Uitje niet, maar nadeel van ijsbergsla is dat je gelijk zo'n berg hebt :P En ik ben in mijn uppie :D Hoe lang kun je zo'n krop eigenlijk goed houden indien aangesneden?
Maar een krop kost net zoveel als een zak, dus wat dat betreft doet het weinig pijn als je 't dan naar de kinderboerderij brengt ;)
Het blijft, in de koelkast en in een folietje, een dag of 4 goed, denk ik. Kun je ook wat sla op je brood doen enzo.
pi_84620212
Ik heb hier trouwens 3 niet meer zo scherpe messen en geen messenslijper in de buurt -O- Iemand enig idee hoe ik dit kan gaan fixen :? Het zijn mooie Zwillings O+ Werken perfect als ze goed scherp zijn :P
pi_84620234
Sowieso is ijsbergsla maar smakeloos spul :+ Lekker voor de crunch, maar niet meer dan dat.
pi_84620240
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:31 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar een krop kost net zoveel als een zak, dus wat dat betreft doet het weinig pijn als je 't dan naar de kinderboerderij brengt ;)
Het blijft, in de koelkast en in een folietje, een dag of 4 goed, denk ik. Kun je ook wat sla op je brood doen enzo.
Ik zal er eens over nadenken 8-)
pi_84620252
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:32 schreef ColdFeet het volgende:
Sowieso is ijsbergsla maar smakeloos spul :+ Lekker voor de crunch, maar niet meer dan dat.
_O- _O-
pi_84620263
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:31 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb hier trouwens 3 niet meer zo scherpe messen en geen messenslijper in de buurt -O- Iemand enig idee hoe ik dit kan gaan fixen :? Het zijn mooie Zwillings O+ Werken perfect als ze goed scherp zijn :P
De meeste kookwinkels kunnen wel een goede slijper voor je regelen :Y Lever je ze daar in en haaal je ze na een week weer op.
pi_84620282
quote:

helemaal mee eens is :Y Maar ik heb makkelijk praten, krijg heel vaak groenten en fruit zo van het land dus ik zal wel zelf moeten snijden
pi_84620300
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:33 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

De meeste kookwinkels kunnen wel een goede slijper voor je regelen :Y Lever je ze daar in en haaal je ze na een week weer op.
Damn...moet ik weer naar kookpunt :P Vervelend O-)
pi_84620384
Ik heb het ook met de hand gedaan hoor anthraxx :) (heb wel mijn oog laten vallen op een kitchenaid maar dat wordt pas volgend jaar denk ik)

gewoon eerst door elkaar roeren, dan losjes met 1 hand de boel bij elkaar scheppen (heb je iig 1 hand vrij om wat meer bloem te pakken indien nodig) en als het bij elkaar blijft dan uitstorten op een bebloemd aanrechtblad en gaan kneden. :)

Tis t waard want het is superlekker brood :9

(oh ja ipv moutextract kun je gewoon wat honing gebruken :) )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84620409
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:28 schreef Memento-Mori het volgende:
ik begrijp deze zin niet :D 8)7
pi_84620429
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:32 schreef ColdFeet het volgende:
idd. ik ben fan van gewone ouderwetse botersla. veel smakelijker.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84620454
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:37 schreef Bluezz het volgende:

[..]

stomme telefoon :P mobiel fokken sucks maar nu zit ik achter mn pc maar ik zou eerst op de foto enzo maar daar heb ik geen zin in nu :@
pi_84620464
quote:

[..]

had hij zelf gister ook op kunnen komen bij kookpunt :D
pi_84620475
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:36 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb het ook met de hand gedaan hoor anthraxx :) (heb wel mijn oog laten vallen op een kitchenaid maar dat wordt pas volgend jaar denk ik)

gewoon eerst door elkaar roeren, dan losjes met 1 hand de boel bij elkaar scheppen (heb je iig 1 hand vrij om wat meer bloem te pakken indien nodig) en als het bij elkaar blijft dan uitstorten op een bebloemd aanrechtblad en gaan kneden. :)

Tis leuk ambachtelijk zelf kneden O+
pi_84620493
vanavond ga ik eens zelf tortilla's maken trouwens. kost weinig tijd, je hebt er niet heel veel voor nodig en dus ga ik eens uitvinden hoe dat zelf moet.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84620509
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:39 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Tis leuk ambachtelijk zelf kneden O+
vind ik ook :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84620540
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:34 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Damn...moet ik weer naar kookpunt :P Vervelend O-)
je was me al voor dus :+
pi_84620555
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:38 schreef Memento-Mori het volgende:

stomme telefoon :P mobiel fokken sucks maar nu zit ik achter mn pc maar ik zou eerst op de foto enzo maar daar heb ik geen zin in nu :@
Wie weet over een uurtje of 2 wel, als Pee er eenmaal is en de katjes staan er leuk op, je hebt een hapje gegeten, moet jij eens kijken hoe anders je je kan voelen :s)
pi_84620571
even lekker douchen memo, leuke kleertjes aan, lekker ontbijtje scoren dus ondertussen ene frisse neus halen... :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84620580
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:37 schreef Bluezz het volgende:

[..]

ze doet een memootje :+
pi_84620584
ik vind ijsbergsla juist lekker. lekker fris en niet zo'n sterk spul als rucola (heeft ook totaal geen lekkere bite. dan ben je echt blaadjes aan het happen).

net bij de groenteboer bak aardbeien en bak kersen gekocht en bij de super witte puntjes; dat wordt vanmiddag weer lekker. heb ook nog pepersalami liggen :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:42:57 #41
13783 Anthraxx
pi_84620603
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:36 schreef DarkElf het volgende:

Ik zit ook over een KitchenAid te denken voor mijn nieuwe huis. Alleen zijn er ook wat betaalbaardere merken voor dezelfde kwaliteit? Op zich voldoet het instap model en die zijn er al te vinden voor 350 euro (goed zoeken op internet).
Wat jammer is van KitchenAid is dat ze in het buitenland maar $299 zijn. Dus nu ongeveer 210 euro. Maar ze versturen uiteraard niet buiten de US en Canada :(.
pi_84620613
oja en morgen brunchen bij Dudok in Den Haag *O*
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:44:13 #43
13783 Anthraxx
pi_84620647
quote:

[..]

Of zo'n zelf slijp machine aanschaffen voor ongeveer 100 euro (bij: http://www.knivesandtools.nl/). Moet ik ook ooit nog eens voor mijn Zwillinger set messen, maar vooralsnog is laten slijpen voor 10 euro (alle messen) goedkoper.
pi_84620654
Mag ik nog even een mening vragen over iets dat niet met eten te maken heeft :P
Morgen ga ik naar de bruiloft van het nichtje van mijn vriend en nu heb ik weer eens een andere outfit bij elkaar bedacht (voor de 5e x :D )
Maar ik wil een wit shirtje aan met een zwarte opdruk (+ een oudroze rok en vestje), maar kan dat een wit shirtje?
Of moet je gewoon helemaal niets wits aantrekken naar een bruiloft (zolang je niet de bruid bent)
pi_84620655
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:37 schreef DarkElf het volgende:

[..]

idd. ik ben fan van gewone ouderwetse botersla. veel smakelijker.
Ik ben meer van de hippe slasoorten :P Lollo rosso enzo. Maar inderdaad, botersla is ook lekkerder.

Tortilla doe ik overigens ook zelf; ik schat 60% bloem, 30% maismeel, 10% maizena (beetje op de gok met een lepel in de kom mikken), wat zout, wat olie erdoor wrijven, dan warm water erbij, 5 minuutjes kneden, bolletjes maken, laten rusten onder een theedoek, dan uitrollen en medium-heet bakken in droge koekenpan tot ze 'droog' zijn.
Maismeel maakt ze veel smakelijker (maar 100% mais is lastig kneden), maizena maakt het deeg lekker zacht.
pi_84620664
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:42 schreef SeaOfLove het volgende:

ze doet een memootje :+
god wat ben jij vervelend _O- :D
je zou goed hier aan de balie passen :') wij zijn ook zo :O :O
pi_84620669
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:39 schreef DarkElf het volgende:
vanavond ga ik eens zelf tortilla's maken trouwens. kost weinig tijd, je hebt er niet heel veel voor nodig en dus ga ik eens uitvinden hoe dat zelf moet.
ik mis minilot opeens :o
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:45:24 #48
13783 Anthraxx
pi_84620688
Oeh, en waarschijnlijker smakelijker dan die prefab meuk in de supermarkt :9. Ook maar eens proberen :).
pi_84620704
oja ik sta op kantoor bekend als degene met de (geheime) snoepla. altijd goed bijgevuld, vanochtend ook weer met een pak pure scholiertjes. komt er nu een vriend van baas met 2 kinderen op bezoek. doet mn baas de la open, pakt het pak scholiertjes en dan vraagt hij of die kinderen (hij ook dus) een snoepje mogen) :(
pi_84620730
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:42 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik zit ook over een KitchenAid te denken voor mijn nieuwe huis. Alleen zijn er ook wat betaalbaardere merken voor dezelfde kwaliteit? Op zich voldoet het instap model en die zijn er al te vinden voor 350 euro (goed zoeken op internet).
Wat jammer is van KitchenAid is dat ze in het buitenland maar $299 zijn. Dus nu ongeveer 210 euro. Maar ze versturen uiteraard niet buiten de US en Canada :(.
Kenwood kan ook. Minder mooi en minder onverwoestbaar, maar voor het lichtere werk zeker goed genoeg, als ik de recensies zo lees.
Enne: ja, zo'n KitchenAid neem je ook niet effe mee in je koffer als je terugvliegt hè :') Ik heb er ook naar staan kijken in de VS.
pi_84620731
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:44 schreef Sarabi het volgende:
Mag ik nog even een mening vragen over iets dat niet met eten te maken heeft :P
Morgen ga ik naar de bruiloft van het nichtje van mijn vriend en nu heb ik weer eens een andere outfit bij elkaar bedacht (voor de 5e x :D )
Maar ik wil een wit shirtje aan met een zwarte opdruk (+ een oudroze rok en vestje), maar kan dat een wit shirtje?
Of moet je gewoon helemaal niets wits aantrekken naar een bruiloft (zolang je niet de bruid bent)
tuurlijk, zolang het geen witte jurk met allerlei franjes + sluier is :P
pi_84620735
hoi :+
pi_84620750
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:44 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ik mis minilot opeens :o
Minilot was altijd Miss Quiche :9
waarom is ze hier weg? -O-
pi_84620787
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:44 schreef Bluezz het volgende:

[..]

god wat ben jij vervelend _O- :D
je zou goed hier aan de balie passen :') wij zijn ook zo :O :O
ben een beetje melig :+ SOLlie
pi_84620792
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:46 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

tuurlijk, zolang het geen witte jurk met allerlei franjes + sluier is :P
:D
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:49:21 #56
13783 Anthraxx
pi_84620801
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:46 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Kenwood kan ook. Minder mooi en minder onverwoestbaar, maar voor het lichtere werk zeker goed genoeg, als ik de recensies zo lees.
Enne: ja, zo'n KitchenAid neem je ook niet effe mee in je koffer als je terugvliegt hè :') Ik heb er ook naar staan kijken in de VS.
Nee, ik las al dat ze 11 kg wegen. Dat versturen gaat een duur geintje worden dan. Kun je ze net zo goed hier kopen -O-.

Maar 210 euro (huidige wisselkoers $299) t.o.v. 450 euro (bij verschillende winkels) vind ik wel een behoorlijke marge. 210 euro is 250 euro incl. 19% invoerbelasting (of die is iets hoger, maar weet ik niet). Vervoerskosten komen er nog bij en natuurlijk wat marge. Maar dit vind ik wel behoorlijk :').
pi_84620815
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:44 schreef ColdFeet het volgende:

Ik ben meer van de hippe slasoorten :P Lollo rosso enzo. Maar inderdaad, botersla is ook lekkerder.

Tortilla doe ik overigens ook zelf; ik schat 60% bloem, 30% maismeel, 10% maizena (beetje op de gok met een lepel in de kom mikken), wat zout, wat olie erdoor wrijven, dan warm water erbij, 5 minuutjes kneden, bolletjes maken, laten rusten onder een theedoek, dan uitrollen en medium-heet bakken in droge koekenpan tot ze 'droog' zijn.
Maismeel maakt ze veel smakelijker (maar 100% mais is lastig kneden), maizena maakt het deeg lekker zacht.
Valt me al vaker op dat jij bijna alles from scratch doet. Smaakt ws ook veel beter _O_
pi_84620905
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:49 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Nee, ik las al dat ze 11 kg wegen. Dat versturen gaat een duur geintje worden dan. Kun je ze net zo goed hier kopen -O-.

Maar 210 euro t.o.v. 450 euro (bij verschillende winkels) vind ik wel een behoorlijke marge. 210 euro is 250 euro incl. 19% invoerbelasting (of die is iets hoger, maar weet ik niet). Vervoerskosten komen er nog bij en natuurlijk wat marge. Maar dit vind ik wel behoorlijk :').
idd is versturen duur maar heb mij er verder nog nooit in verdiept.

kenwood is ook prima idd maar staat minder leuk :P en kitchenaid schijnt idd meer overwoestbaar te zijn. Je schaft als het goed is maar eens in je leven zo een machine aan dus dan wil ik wel een kitchenaid.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:54:05 #59
13783 Anthraxx
pi_84620938
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:53 schreef DarkElf het volgende:

[..]

idd is versturen duur maar heb mij er verder nog nooit in verdiept.

kenwood is ook prima idd maar staat minder leuk :P en kitchenaid schijnt idd meer overwoestbaar te zijn. Je schaft als het goed is maar eens in je leven zo een machine aan dus dan wil ik wel een kitchenaid.
Mja, daarom zit er ook over na te denken uiteraard :). In de tussentijd heb ik al 3 handmixers verkloot en ongeveer 100 euro uitgegeven totaal aan nieuwe :'). Die dingen kunnen echt niets hebben.

Maar in mijn nieuwe huis wil ik toch meer zelf pasta maken, alleen het kneden wil ik uitbesteden aan een machine. Als ik thuiskom wil ik niet nog eens een kleine 30 minuten kneden e.d.
pi_84620949
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:42 schreef DarkElf het volgende:
even lekker douchen memo, leuke kleertjes aan, lekker ontbijtje scoren dus ondertussen ene frisse neus halen... :)
ik heb vandaag een ik vind mezelf niet leuk bui en op foto;s wordt dat alleen maar bevestigd (vind ik) maar we zullen zien
pi_84620955
DE, leuk doel voor je spaarpotje in de gang :P
pi_84620989
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:49 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Valt me al vaker op dat jij alles bijna from scratch doet. Smaakt ws ook veel beter _O_
is ook best leuk om te doen en hoe vaker je het doet hoe simpeler het is.
pi_84620990
mijn handmixer die ik ooit voor weinig gekocht heb bij de aldi doet t voor veel dingen prima maar brooddeeg ermee maken enzo zit er niet in, dus dan maar met de hand.

ben je wel dubbel zo tevreden met jezelf als alles gaat zoals je wilt en je brood ook echt lekker is, helemaal zelf gedaan dan :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84620999
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:54 schreef ColdFeet het volgende:
DE, leuk doel voor je spaarpotje in de gang :P
ja zoiets idd :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84621014
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:55 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

is ook best leuk om te doen en hoe vaker je het doet hoe simpeler het is.
klopt :) ik doe ook zoveel from scratch tegenwoordig en je wordt er steeds handiger in :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84621020
4 :+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84621022
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Deze vakantie ook nog maar eens proberen te maken :)
Het pizzadeeg is uiteindelijk ook gelukt
pi_84621027
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:47 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Minilot was altijd Miss Quiche :9
waarom is ze hier weg? -O-
ze is helemaal niet meer op fok geloof ik
pi_84621070
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:38 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

had hij zelf gister ook op kunnen komen bij kookpunt :D
Nee. Dat had ik niet gekund :{ Ik weet niet wat jij hebt, maar doe eens iets minder kattig of zo? We zijn niet allemaal alwetend?
pi_84621150
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:45 schreef FutureFairytale het volgende:
oja ik sta op kantoor bekend als degene met de (geheime) snoepla. altijd goed bijgevuld, vanochtend ook weer met een pak pure scholiertjes. komt er nu een vriend van baas met 2 kinderen op bezoek. doet mn baas de la open, pakt het pak scholiertjes en dan vraagt hij of die kinderen (hij ook dus) een snoepje mogen) :(
Als het je irriteert, zeg er dan wat van. Of doe voortaan inkopen op kosten van de kas :)
pi_84621179
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:49 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Valt me al vaker op dat jij bijna alles from scratch doet. Smaakt ws ook veel beter _O_
Die tortilla's zijn hier bij de Delhaize zo duur dat ik wel moet; 2,69 voor 4 stuks, geloof ik. EN dan is zelfgemaakt nog lekkerder ook :P

DE, hoewel het natuurlijk zwaar werk is, vind ik met de hand kneden toch altijd ook wel leuk. Lekker oergevoel :s)
  donderdag 29 juli 2010 @ 12:01:06 #72
13783 Anthraxx
pi_84621196
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:56 schreef DarkElf het volgende:

[..]

klopt :) ik doe ook zoveel from scratch tegenwoordig en je wordt er steeds handiger in :)
Ik ook eigenlijk. Alleen mijn moeder vind het niet altijd even tof :P. Want we eten heel weinig gekookte aardappelen op dit moment :+.

Ze halen de schade wel in als ik weer op mezelf woon :+.
pi_84621224
Hmmm...handmixer. Moet ik ook nog ff scoren voor Operatie Sacher :9
pi_84621240
Woon je weer bij je ouders, Anthraxx? Dat heb ik helemaal gemist :o
pi_84621245
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:59 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Als het je irriteert, zeg er dan wat van. Of doe voortaan inkopen op kosten van de kas :)
naah ik geef graag snoep. enige vervelende is dat ik zelf altijd opnieuw moet bijvullen omdat de rest zgn geen snoep nodig heeft :')
bovendien zou ik het niet eens op kosten van de kas durven zetten en zo duur is het ook allemaal niet. ik geef graag, was meer van; net koekjes gehaald, nu al op ;)
pi_84621250
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:01 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...handmixer. Moet ik ook nog ff scoren voor Operatie Sacher :9
:D je hebt er al zin in?
pi_84621291
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:02 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

naah ik geef graag snoep. enige vervelende is dat ik zelf altijd opnieuw moet bijvullen omdat de rest zgn geen snoep nodig heeft :')
bovendien zou ik het niet eens op kosten van de kas durven zetten en zo duur is het ook allemaal niet. ik geef graag, was meer van; net koekjes gehaald, nu al op ;)
Nou, mij irriteerde dat wel op een gegeven moment :{ Ik ben er dan ook mee gestopt op kantoor. Ik bracht altijd zooi mee en de rest at het op en doneerde nooit wat. Toen heb ik de browniepot in het leven geroepen. Wil men brownies, dan moet er eerst gedoneerd worden 8-)
pi_84621299
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:D je hebt er al zin in?
Check :7
  donderdag 29 juli 2010 @ 12:04:04 #79
13783 Anthraxx
pi_84621307
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:02 schreef ColdFeet het volgende:
Woon je weer bij je ouders, Anthraxx? Dat heb ik helemaal gemist :o
Ja, tot mijn nieuwe woning. Ik ben min of meer uit mijn oude woning gezet toen mijn werkgevers besloten uit elkaar te gaan (en ik voor degene koos waar ik al een jaar mee samenwerk. Ik ben nu dan ook de enige programmeur voor hem :+). Dat is niet heel netjes gegaan maar had geen zin om er tegenin te gaan, ondanks geldig huurcontract e.d. Ik heb het mijn ouders laten weten en die zeiden direct dat ik maar tijdelijk terug moest komen. Ongeacht hoe lang het zou duren (tot oktober dus :)).

Ik krijg alleen nog vakantiegeld van die andere toko :'). Toch maar weer eens achteraan. Voor de zoveelste keer.
pi_84621310
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:56 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ik doe het ook steeds vaker en nigella en de kookboeken van mijn moeder uit de jaren 70 zijn daar een grote hulp bij :) Daarbij is het ook 10x goedkoper dan een pak van koopmans ofzo
pi_84621311
Ik ga ff douchen en aankleden en zo *O* Over een uurtje weg :D
pi_84621319
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:02 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Wel aardig van je
Maar op een gegeven moment worden alle kleine dingetjes toch nog best duur, toch?
pi_84621338
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:03 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Check :7
Kan niet wachten op de foto's :9~
pi_84621384
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Kan niet wachten op de foto's :9~
De foto's zijn niet :9~ hoor :o De cake hoop ik wel :9
pi_84621413
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:06 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

De foto's zijn niet :9~ hoor :o De cake hoop ik wel :9
Taarten zien er erg lekker uit op fotos :Y
pi_84621449
! Waar koop je meel voor brood? :?

De AH heeft alleen maar kant en klare mixen, Lidl idem en de bakker hier verkoopt geen meel. De bakker verderop wel, maar voor 3,50 de KG :X
pi_84621495
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:04 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ja, tot mijn nieuwe woning. Ik ben min of meer uit mijn oude woning gezet toen mijn werkgevers besloten uit elkaar te gaan (en ik voor degene koos waar ik al een jaar mee samenwerk. Ik ben nu dan ook de enige programmeur voor hem :+). Dat is niet heel netjes gegaan maar had geen zin om er tegenin te gaan, ondanks geldig huurcontract e.d. Ik heb het mijn ouders laten weten en die zeiden direct dat ik maar tijdelijk terug moest komen. Ongeacht hoe lang het zou duren (tot oktober dus :)).

Ik krijg alleen nog vakantiegeld van die andere toko :'). Toch maar weer eens achteraan. Voor de zoveelste keer.
altijd vervelend als je een aantal keer om je geld moet vragen
pi_84621524
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:03 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nou, mij irriteerde dat wel op een gegeven moment :{ Ik ben er dan ook mee gestopt op kantoor. Ik bracht altijd zooi mee en de rest at het op en doneerde nooit wat. Toen heb ik de browniepot in het leven geroepen. Wil men brownies, dan moet er eerst gedoneerd worden 8-)
voor brownies wil ik wel betalen. wil je een kilo'tje franco Alphen a/d RIjn aanbieden? :9~
pi_84621539
toen wij naar vrienden in Utrecht gingen zijn we even, wist ik van vroeger nog, langs een werkende molen in IJsselstein gereden, daar heb ik allemaal verschillende soorten meel gehaald.

De natuurvoedingswinkel op t dorp hier heeft ook verschillende soorten meel. En de spar ook...

Misschien eens op internet zoeken bij jou in de buurt of er werkende molens zijn?

Verder zijn er nog onlinewinkels die thuis bezorgen als je niets in je buurt kan vinden.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 29 juli 2010 @ 12:11:01 #90
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_84621560
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:04 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Maar Anna dan? :o
Confidence through competence
pi_84621595
Anthraxx, meestal is 'terug naar ouders' synoniem voor 'verbroken relatie', maar dat valt gelukkig dus mee ;) Huurde je je huis dan via je werkgever ofzo? Wel echt heel raar en vast ook onwettig, maar ik ken dat gevoel van 'het sop is de kool niet waard' :)
Fijn dat je ouders zo flexibel zijn, zeg! Ik geloof niet dat ik zoiets zou hoeven proberen :D
pi_84621609
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:58 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nee. Dat had ik niet gekund :{ Ik weet niet wat jij hebt, maar doe eens iets minder kattig of zo? We zijn niet allemaal alwetend?
:o ik wilde absoluut niet kattig overkomen en al helemaal niet alwetend -O- Als ik iets niet ben is dat het wel gelukkig :+
pi_84621627
Hoeveel betaal je voor een telefonisch consult van de huisarts? :o
  donderdag 29 juli 2010 @ 12:14:07 #94
13783 Anthraxx
pi_84621656
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:11 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Maar Anna dan? :o
Die woont er ook 8-).
pi_84621665
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wel aardig van je
Maar op een gegeven moment worden alle kleine dingetjes toch nog best duur, toch?
het zal me nu wel bij elkaar behoorlijk wat hebben gekost maar niet over nadenken. ik spaar ook iedere 3 weken voor nieuwe gratis hoogvliet producten voor een collega en plastic tasjes en kranten en brood/aardbeien/whatever wat ik over heb gaat ook naar hem. hij zit echt op de kost bij mij :') maar tis een lieve man van 67 dus doe het graag :Y
en de collega's komen met kortingsbonnen van de Mc voor mij
(zodat ik voor hen weer kan halen :') )
pi_84621698
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:12 schreef ColdFeet het volgende:
Anthraxx, meestal is 'terug naar ouders' synoniem voor 'verbroken relatie', maar dat valt gelukkig dus mee ;) Huurde je je huis dan via je werkgever ofzo? Wel echt heel raar en vast ook onwettig, maar ik ken dat gevoel van 'het sop is de kool niet waard' :)
Fijn dat je ouders zo flexibel zijn, zeg! Ik geloof niet dat ik zoiets zou hoeven proberen :D
echt niet? ik denk dat je altijd welkom bent hoor bij je ouders :)
ze vinden het dan vooral vervelend voor jou
  donderdag 29 juli 2010 @ 12:15:43 #97
13783 Anthraxx
pi_84621710
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:12 schreef ColdFeet het volgende:
Het moest op zich. Het bestemmingsplan was te duur om te laten wijzigen. Dus er moest verplicht iemand wonen. En het was een tijdelijke oplossing. Alleen die had wel langer dan 7 maanden mogen duren.

Niettemin, geen zin in al dat gezeik. Nu kom ik er nog beter vanaf ook met een prachtig huisje in een mooie omgeving (tegenover de weilanden van Nijkerk) en veel leuke dorpjes in de buurt (Spakenburg; handig voor de vis) en Nijkerk. Eens zien wat wij daar vandaan kunnen plukken :).

Ik ben alleen benieuwd of we onze jongste kat mee terug krijgen als we terug verhuizen. Mijn vader is nogal gek op haar :').
pi_84621738
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:14 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

het zal me nu wel bij elkaar behoorlijk wat hebben gekost maar niet over nadenken. ik spaar ook iedere 3 weken voor nieuwe gratis hoogvliet producten voor een collega en plastic tasjes en kranten en brood/aardbeien/whatever wat ik over heb gaat ook naar hem. hij zit echt op de kost bij mij :') maar tis een lieve man van 67 dus doe het graag :Y
en de collega's komen met kortingsbonnen van de Mc voor mij
(zodat ik voor hen weer kan halen :') )
Hmm als je maar op jezelf let
pi_84621754
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:15 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Het moest op zich. Het bestemmingsplan was te duur om te laten wijzigen. Dus er moest verplicht iemand wonen. En het was een tijdelijke oplossing. Alleen die had wel langer dan 7 maanden mogen duren.

Niettemin, geen zin in al dat gezeik. Nu kom ik er nog beter vanaf ook met een prachtig huisje in een mooie omgeving (tegenover de weilanden van Nijkerk) en veel leuke dorpjes in de buurt (Spakenburg; handig voor de vis) en Nijkerk. Eens zien wat wij daar vandaan kunnen plukken :).

Ik ben alleen benieuwd of we onze jongste kat mee terug krijgen als we terug verhuizen. Mijn vader is nogal gek op haar :').
Starlight *O*
place to be voor breezerlulletjes en sletjes w/
pi_84621800
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hmm als je maar op jezelf let
:Y
als ze zeggen; "Hey FF" en dan (voor de grap) op een lege koektrommel tikken dan zeg ik wel: "doe het lekker zelf eens een keer"
  donderdag 29 juli 2010 @ 12:18:57 #101
13783 Anthraxx
pi_84621801
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:17 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Starlight *O*
place to be voor breezerlulletjes en sletjes w/
Ik ben niet zo disco en breezersletjes achtig om eerlijk te zijn :').
pi_84621802
starlight, ben ik in een ver ver ver verleden ook nog eens geweest. Hilarisch idd :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84621803
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:58 schreef PdeHoog het volgende:

Die hele SOL spoort gewoon niet vandaag joh, niet op reageren lena :D

Ik ga eten voor ik hier flauwval van uitputting, honger & koude :{ :') :W
pi_84621851
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:18 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

als ze zeggen; "Hey FF" en dan (voor de grap) op een lege koektrommel tikken dan zeg ik wel: "doe het lekker zelf eens een keer"
Beter >:)
pi_84621853
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:18 schreef DarkElf het volgende:
starlight, ben ik in een ver ver ver verleden ook nog eens geweest. Hilarisch idd :D
ik denk dat iedereen uit die omgeving daar is ontgroend/ontmaagd :P
pi_84621891
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:18 schreef Bluezz het volgende:

[..]

ik doe met je mee. ga lekker aardbeien wassen :9
pi_84621896
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:15 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

echt niet? ik denk dat je altijd welkom bent hoor bij je ouders :)
ze vinden het dan vooral vervelend voor jou
Hèhè, nou, ik denk dat mijn ouders er niet bepaald om zitten te springen, die hebben genoeg aan hun eigen problemen momenteel en bovendien is de relatie wel een soort van OK, maar te gespannen voor meer dan een dag.

Athraxx, grappig, ik wist niet dat je uit die buurt komt!
pi_84621916
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:20 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik denk dat iedereen uit die omgeving daar is ontgroend/ontmaagd :P
:')
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84621973
Freecell, de Jumbo verkoopt ook van die broodmixen van één of andere molen. Sowieso Jumbo Euroborg, maar die andere denk ik ook wel.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 29 juli 2010 @ 12:24:15 #110
13783 Anthraxx
pi_84621983
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:21 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hèhè, nou, ik denk dat mijn ouders er niet bepaald om zitten te springen, die hebben genoeg aan hun eigen problemen momenteel en bovendien is de relatie wel een soort van OK, maar te gespannen voor meer dan een dag.

Athraxx, grappig, ik wist niet dat je uit die buurt komt!
Kom ik ook niet. Ik kom uit een dorp bij Rotterdam en daar woon ik nu dus tijdelijk. Ik hoef niet elke dag naar Amersfoort gelukkig, maar ik ben er nu ongeveer 2 dagen in de week te vinden. Maar nu ga ik hier wonen vanwege mijn werk en Anna's studie (en later werk :+). Erg centraal en dat is gunstig :).
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 juli 2010 @ 12:27:24 #111
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84622084
Op de markt weer inkopen gedaan :9. Mits je de goede kraampjes kent kan je er goed inkopen doen. :Y. We hebben in IJmuiden een best goede groente en fruitzaak zitten op de markt.
  donderdag 29 juli 2010 @ 12:30:25 #112
55709 Stereotomy
pi_84622183

Dexter The Game voor iPhone aan het downloaden _O-

ff kijken of ik mijn opdrachtgever zo gek kan krijgen om dit voor me te betalen als ik er een review over schrijf. :')
pi_84622313
Lunch maken :9
pi_84622416
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:34 schreef PdeHoog het volgende:
Lunch maken :9
neem je wat mee? :P
pi_84622439
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:36 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

neem je wat mee? :P
Nee :? Moet dat :? :@ Ik ga gewoon brood eten :@
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 juli 2010 @ 12:38:42 #116
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84622489
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:37 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hier een broodje met Haring :9
pi_84622589
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:37 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

nee tuurlijk niet joh :P ben gewoon lui :P ik prop er straks wat crackers in met kaas
pi_84622834
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoeveel betaal je voor een telefonisch consult van de huisarts? :o
Een half consult meestal :) rond de 30,-
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Freecell, de Jumbo verkoopt ook van die broodmixen van één of andere molen. Sowieso Jumbo Euroborg, maar die andere denk ik ook wel.
ik wil geen broodmix, ik wil gewoon meel ;(
En bloem schijnt niet goed te zijn om brood mee te bakken :?
pi_84622950
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:48 schreef freecell het volgende:

[..]

[..]

Oh, dan heb ik niet goed gelezen. Sorry. :@.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 juli 2010 @ 12:52:33 #120
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84623005
quote:

[..]

[..]

Hier heb je een molen zitten :P. Die molen zorgt ervoor dat Sanpoort en omstreken kan genieten van meel :Y.
pi_84623017
30 Euro? :o :o
Ik ben echt gewend geraakt aan de Vlaamse tarieven, denk ik!
pi_84623093
quote:

[..]

[..]

damn dat is flink wat maarja hopelijk stuurt ie ff n receptje naar de apotheek
pi_84623106
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:51 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, dan heb ik niet goed gelezen. Sorry. :@.
geeft niet :P
  donderdag 29 juli 2010 @ 12:57:02 #124
13783 Anthraxx
pi_84623177
Freecell: http://www.molenaarsgilde.nl/

Daar staan molens die meel verkopen. Ook in Groningen!
pi_84623217
ik ga even dutten.. Damn wat ben ik moe
pi_84623244
Kolham heeft een molen, ik weet :P
Maar heb je dat niet gewoon bij een winkel? :?
pi_84623395
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:18 schreef Bluezz het volgende:

[..]

nou ja zeg :( ik bedoelde het echt niet kwaad of onaardig -O- gebruik naar mijn weten ook de juiste smileys en geen sarcastische
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:07:31 #128
13783 Anthraxx
pi_84623573
CF, als jullie naar Noord-Korea gaan, kunnen jullie even laten weten wat er echt aan de hand is: http://www.nu.nl/sport/23(...)gaan-tuchtiging.html het is geen verwijt naar jullie vakantieplannen voordat het verkeerd opgevat wordt :)

Eigenlijk zou de FIFA ze gewoon niet moeten toelaten op zo'n toernooi. Ze weten wat er mee gebeurd bij verlies.
pi_84623765
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:07 schreef Anthraxx het volgende:
CF, als jullie naar Noord-Korea gaan, kunnen jullie even laten weten wat er echt aan de hand is: http://www.nu.nl/sport/23(...)gaan-tuchtiging.html het is geen verwijt naar jullie vakantieplannen voordat het verkeerd opgevat wordt :)

Eigenlijk zou de FIFA ze gewoon niet moeten toelaten op zo'n toernooi. Ze weten wat er mee gebeurd bij verlies.
Ik vind dat soort dingen zó ongelooflijk :o Hoe hadden ze zich ueberhaupt weten te kwalificeren, eigenlijk? De misstanden in dat land zijn zo vreselijk dat het echt boven mijn pet gaat.
pi_84623776
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:02 schreef SeaOfLove het volgende:

nou ja zeg :( ik bedoelde het echt niet kwaad of onaardig -O- gebruik naar mijn weten ook de juiste smileys en geen sarcastische
Hallo alsof ik serieus ben :D

Terug van eten, gehakbal met pindasaus & salade naar binnen geschoven :9
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:13:40 #131
13783 Anthraxx
pi_84623811
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:12 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vind dat soort dingen zó ongelooflijk :o Hoe hadden ze zich ueberhaupt weten te kwalificeren, eigenlijk? De misstanden in dat land zijn zo vreselijk dat het echt boven mijn pet gaat.
Ja, ik dus ook. Ik vraag mij ook af hoe ze zich hebben weten te kwalificeren, maar misschien een doodsimpele poule. Maar je weet bij sport dat je ook kan verliezen. Ook als almachtige Noord-Korea, de voetbal grootheid _O_ ( :') ).
pi_84623840
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:41 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

nee tuurlijk niet joh :P ben gewoon lui :P ik prop er straks wat crackers in met kaas
Als ik brownies had gebakken, dan had ik voor je meegenomen :Y Volgende keer ;)
pi_84623869
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Als ik brownies had gebakken, dan had ik voor je meegenomen :Y Volgende keer ;)
mompelt iets over dode mus...

;(
pi_84623877
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:58 schreef freecell het volgende:
Kolham heeft een molen, ik weet :P
Maar heb je dat niet gewoon bij een winkel? :?
Maar wat voor meel zoek je nu eigenlijk precies dan? :@.
pi_84624000
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:13 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ja, ik dus ook. Ik vraag mij ook af hoe ze zich hebben weten te kwalificeren, maar misschien een doodsimpele poule. Maar je weet bij sport dat je ook kan verliezen. Ook als almachtige Noord-Korea, de voetbal grootheid _O_ ( :') ).
Hoewel ik moet zeggen dat ik ze een victorie à la Guus & ZK van harte gegund had, dat wel...

Waar o waar vind je trouwens een simpele wat&hoe Koreaans? De FNAC heeft helemaal niets :{ Niet dat ik denk dat ik in een maand Koreaans kan leren, maar gewoon wat simpele kreten als 'lekker eten' en 'dankjewel' voor het geval we eens tegen echte mensen mogen praten ;) Want die gasten spreken natuurlijk echt geen Engels :N 't Schijnt in Zuid-Korea ook al vrij rampzalig te zijn, zei mijn (keurig Engels sprekende) collega.
pi_84624012
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:07 schreef Anthraxx het volgende:

jezus, nooit geweten dat het zo ver ging (met ook dus kleine dingen als dit).
wanneer sterft kim yong il? :(
pi_84624041
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:15 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

mompelt iets over dode mus...

;(
:* O+ Tot zo ;)
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:20:39 #138
13783 Anthraxx
pi_84624070
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:19 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Dat helpt niet want zoonlief staat al in de startblokken om het regiment verder uit te breiden.
pi_84624093
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:18 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hoewel ik moet zeggen dat ik ze een victorie à la Guus & ZK van harte gegund had, dat wel...

Waar o waar vind je trouwens een simpele wat&hoe Koreaans? De FNAC heeft helemaal niets :{ Niet dat ik denk dat ik in een maand Koreaans kan leren, maar gewoon wat simpele kreten als 'lekker eten' en 'dankjewel' voor het geval we eens tegen echte mensen mogen praten ;) Want die gasten spreken natuurlijk echt geen Engels :N 't Schijnt in Zuid-Korea ook al vrij rampzalig te zijn, zei mijn (keurig Engels sprekende) collega.
ik heb 2 boekjes voor je die je wel mag lenen. 1 met makkelijke zinnetjes en 1 met allerlei soorten eten en drinken die je kunt laten zien aan de restaurants. dan wijzen zij aan wat ze hebben en dan kun jij de engelse vertaling erachter lezen.
de engelse taal daar is een ramp. hoogstens bij de metro vind je wat mannetjes met een engels vlaggetjesbutton op hun jasje. zij stappen direct op toeristen af want willen graag engels leren en helpen met je kaartjes kopen en aan te wijzen welke metro je moet hebben
pi_84624103
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:12 schreef Bluezz het volgende:

[..]

zucht.... ik maakte me al zorgen :P Gezond die slaai ^O^ ;) Ik had dinsdag zo erg trek in een gehaktbal, die hadden wij dus ook voor de lunch. Vanmiddag had ik trek in pizza. Lijkt wel of ik zwanger ben ofzo :')
pi_84624119
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:12 schreef Bluezz het volgende:

[..]

dat zou er ook wel bij mij naar binnen kunnen :9
heb trek in iets hartigs. alleen brood met fruit is niet hartig
pi_84624122
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:19 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Zijn jongste zoon staat al te popelen om de boel over te nemen, hoor :{
De oudste heeft met een diplomatiek schandaal de kans op het leiderschap verkwist, de middelste is te 'normaal' om leider te worden, maar de jongste had er wel zin in, begreep ik.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 juli 2010 @ 13:22:27 #143
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84624124
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:12 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Noord Korea heeft zich weten te kwalificeren door eerst Mongolie te verslaan. Daarna Jordanie en Turkmenistan.
In de finale poule waren op doelsaldo naar het WK. Top2 van de groep ging naar het WK.
Zuid Korea 16 uit 8.
Korea DPR 12 uit 8.
Saudi Arabie 12 uit 8.
Iran 11 uit 8
UAE 1 uit 8.

Oh ze speelden in de kwalificatie nog best aardig voetbal. Ik heb toch wel een aantal duels gezien op Eurosport :P.
pi_84624129
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:21 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

zucht.... ik maakte me al zorgen :P Gezond die slaai ^O^ ;) Ik had dinsdag zo erg trek in een gehaktbal, die hadden wij dus ook voor de lunch. Vanmiddag had ik trek in pizza. Lijkt wel of ik zwanger ben ofzo :')
oe moet je ons iets vertellen? O-)
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:23:05 #145
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84624146
Espressomachine is al verkocht. *O*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:23:18 #146
13783 Anthraxx
pi_84624151
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:18 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

http://www.learnkorean.com/home/index.asp ?

http://www.amazon.com/Rea(...)id=1280402562&sr=8-1 ?

http://www.amazon.com/Ele(...)id=1280402578&sr=8-7 ?
pi_84624157
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:22 schreef borisz het volgende:

[..]

Noord Korea heeft zich weten te kwalificeren door eerst Mongolie te verslaan. Daarna Jordanie en Turkmenistan.
In de finale poule waren op doelsaldo naar het WK. Top2 van de groep ging naar het WK.
Zuid Korea 16 uit 8.
Korea DPR 12 uit 8.
Saudi Arabie 12 uit 8.
Iran 11 uit 8
UAE 1 uit 8.

Iran zie ik idd nooit... hadden in 2006 wel het beste WK lied van alle landen, alleen ze waren er helaas niet bij :')
pi_84624172
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:21 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik heb 2 boekjes voor je die je wel mag lenen. 1 met makkelijke zinnetjes en 1 met allerlei soorten eten en drinken die je kunt laten zien aan de restaurants. dan wijzen zij aan wat ze hebben en dan kun jij de engelse vertaling erachter lezen.
de engelse taal daar is een ramp. hoogstens bij de metro vind je wat mannetjes met een engels vlaggetjesbutton op hun jasje. zij stappen direct op toeristen af want willen graag engels leren en helpen met je kaartjes kopen en aan te wijzen welke metro je moet hebben
Oh, ik wil heel graag titel/ISBN van die eerste weten! :Y
Ik lees wel overal dat Koreanen heel vriendelijk zijn, zowel in Zuid als in Noord. Maar in Noord zijn ze wel erg anti-amerikaans :')
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:24:23 #149
13783 Anthraxx
pi_84624186
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:22 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zijn jongste zoon staat al te popelen om de boel over te nemen, hoor :{
De oudste heeft met een diplomatiek schandaal de kans op het leiderschap verkwist, de middelste is te 'normaal' om leider te worden, maar de jongste had er wel zin in, begreep ik.
Wat ik bizar vind zijn vooral de geruchten dat de grote boze leider vooral Westerse gewoontes er op nahoud. Westerse DVDs, Westerse Porno ( :9 ), Westerse auto's etc... terwijl het volk er niets van mag weten.
pi_84624188
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:20 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat helpt niet want zoonlief staat al in de startblokken om het regiment verder uit te breiden.
durft niemand hem te vermoorden? :@
pi_84624219
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:24 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh, ik wil heel graag titel/ISBN van die eerste weten! :Y
Ik lees wel overal dat Koreanen heel vriendelijk zijn, zowel in Zuid als in Noord. Maar in Noord zijn ze wel erg anti-amerikaans :')
ik zal het thuis eens voor je opzoeken
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:25:29 #152
13783 Anthraxx
pi_84624231
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:24 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

durft niemand hem te vermoorden? :@

FUCK YEAH!

pi_84624262
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 juli 2010 @ 13:26:29 #154
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84624281
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:23 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Iran zie ik idd nooit... hadden in 2006 wel het beste WK lied van alle landen, alleen ze waren er helaas niet bij :')
Iran - VS WK1998 _O_ Hoe politiek en voetbal elkaar tegen kwamen :P.
2-1 voor Iran, grotere feesten hebben ze daar nog niet gevierd deze eeuw.
pi_84624290
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:23 schreef golfer het volgende:
Espressomachine is al verkocht. *O*
Meevaller!
En Anthraxx, ik had eigenlijk vooral naar boeken gekeken, maar een CD is natuurlijk eigenlijk handiger (temeer daar ik denk dat Engelse fonetiek me wat rare uitspraak op gaat leveren ;)).
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:27:42 #156
13783 Anthraxx
pi_84624324
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:26 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Meevaller!
En Anthraxx, ik had eigenlijk vooral naar boeken gekeken, maar een CD is natuurlijk eigenlijk handiger (temeer daar ik denk dat Engelse fonetiek me wat rare uitspraak op gaat leveren ;)).
Die eerste link van Amazon zat een CD bij. Hoe de uitspraak is durf ik niet te zeggen :7.
pi_84624371
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:24 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Wat ik bizar vind zijn vooral de geruchten dat de grote boze leider vooral Westerse gewoontes er op nahoud. Westerse DVDs, Westerse Porno ( :9 ), Westerse auto's etc... terwijl het volk er niets van mag weten.
Sowieso houdt hij er meerdere vrouwen op na en kan hij ook gewoon vrouwen opeisen :o
Zijn oudste zoon is ook echt een dikkerd, ze nemen het er lekker van - terwijl men in het land al meer dan tien jaar verhongert :{
pi_84624461
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:27 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Die eerste link van Amazon zat een CD bij. Hoe de uitspraak is durf ik niet te zeggen :7.
Oh, ik bedoelde fonetische omschrijvingen in het Engels, op schrift :) Maar met een CD kan ik misschien op m'n iPodje nog wat oefenen in de trein, ook.

Borisz, hopelijk volgend jaar een tripje naar Iran :o Maar daar zijn de mensen minder monddood dan in NK, natuurlijk.
pi_84624468
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Sowieso houdt hij er meerdere vrouwen op na en kan hij ook gewoon vrouwen opeisen :o
Zijn oudste zoon is ook echt een dikkerd, ze nemen het er lekker van - terwijl men in het land al meer dan tien jaar verhongert :{
ja klopt idd.

ze zuigen heel Noord Korea leeg, onderdrukken en voeren een schrikbewind en zij leven er lekker van.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84624473
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:26 schreef borisz het volgende:

[..]

Iran - VS WK1998 _O_ Hoe politiek en voetbal elkaar tegen kwamen :P.
2-1 voor Iran, grotere feesten hebben ze daar nog niet gevierd deze eeuw.
ooh! dat feest had ik wel mee willen maken :D
pi_84624485
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:25 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

FUCK YEAH!

pi_84624502
quote:

[..]

jezus... :{
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:32:18 #163
13783 Anthraxx
pi_84624522
quote:

[..]

Hopen dat je hem niet tegenkomt ;).
quote:
Ja, het is echt een enorm ziek land. Maar omdat er zo weinig over bekend is fascineert (juiste woord is het er misschien niet voor?) het ergens ook wel. Wat daar dus allemaal aan de hand is, hoe ze er mee leven etc. Hoewel het niet echt het land bij uitstek is om je klem te eten in een resort en 14 dagen aan een plas water te vertoeven.

Hoe is de toeristische route? Krijg je dan echt werkelijk niets te zien van de ellende daar? Hoe houden ze het vol -O-
pi_84624662
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:32 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

[..]

Ja, het is echt een enorm ziek land. Maar omdat er zo weinig over bekend is fascineert (juiste woord is het er misschien niet voor?) het ergens ook wel. Wat daar dus allemaal aan de hand is, hoe ze er mee leven etc. Hoewel het niet echt het land bij uitstek is om je klem te eten in een resort en 14 dagen aan een plas water te vertoeven.

Hoe is de toeristische route? Krijg je dan echt werkelijk niets te zien van de ellende daar? Hoe houden ze het vol -O-
je krijgt alleen een stukje te zien wat ze je willen laten zien. happiness everywhere
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:35:45 #165
13783 Anthraxx
pi_84624674
Ah, net de Efteling.
pi_84624718
mogen er vanuit Noord Korea kinderen geadopteerd worden?
pi_84624733
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:35 schreef Anthraxx het volgende:
Ah, net de Efteling.
zoals de Droomvlucht ;)
pi_84624775
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:35 schreef Anthraxx het volgende:
Ah, net de Efteling.
idd, onder begeleiding van een gids en alleen georganiseerd en dus vooral niet van de paden afwijken als je niemand in de problemen wilt brengen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84624781
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:22 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

oe moet je ons iets vertellen? O-)
stil nou :P
pi_84625022
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:32 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

[..]

Hèhè, 't is de Turkse Rivièra niet hoor :P Voor twee weken is het sowieso te prijzig voor ons. Maar goed, wat je te zien krijgt: in Pyongyang zit je op een soort eiland, daar mag je vrij rondlopen. Verder sightsee-en met een gids; het schijnt dat je na een dag ofzo wel iets van de gebaande paden af mag, wat 'gewone' mensen kunt zien (dus niet het ingestudeerde vermaak), maar de gewone mensen zijn zo murw geslagen en bang dat je er niet echt een open gesprek mee kunt hebben ofzo.
We gaan ook nog naar een Boeddhistische tempel in het noorden des lands, dan zie je wat meer van landbouw enzo.
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:48:04 #171
13783 Anthraxx
pi_84625177
Het communiceren helpt blijkbaar ook niet mee als ze geen Engels kunnen :).
pi_84625335
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:38 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

stil nou :P
:X
pi_84625350
he CF hoe is het eigenlijk met je kruidentuin en radijsjes etc?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84625378
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:43 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hèhè, 't is de Turkse Rivièra niet hoor :P Voor twee weken is het sowieso te prijzig voor ons. Maar goed, wat je te zien krijgt: in Pyongyang zit je op een soort eiland, daar mag je vrij rondlopen. Verder sightsee-en met een gids; het schijnt dat je na een dag ofzo wel iets van de gebaande paden af mag, wat 'gewone' mensen kunt zien (dus niet het ingestudeerde vermaak), maar de gewone mensen zijn zo murw geslagen en bang dat je er niet echt een open gesprek mee kunt hebben ofzo.
We gaan ook nog naar een Boeddhistische tempel in het noorden des lands, dan zie je wat meer van landbouw enzo.
klinkt interessant. ik hoop dat je idd van de gebaande paden af mag
pi_84625439
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:52 schreef DarkElf het volgende:
he CF hoe is het eigenlijk met je kruidentuin en radijsjes etc?
Op een mega-bladluisepidemie na eigenlijk wel goed! We snoepen een incidenteel framboosje van de struik, de lavendel bloeit, de radijzen zijn alweer oogst-klaar en ik zit de tomaten rood te kijken :')
Heerlijk O+ Hoe is 't met jouw spul, dan?
pi_84625449
Bloeiende dille is trouwens echt O+
pi_84625537
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:54 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Op een mega-bladluisepidemie na eigenlijk wel goed! We snoepen een incidenteel framboosje van de struik, de lavendel bloeit, de radijzen zijn alweer oogst-klaar en ik zit de tomaten rood te kijken :')
Heerlijk O+ Hoe is 't met jouw spul, dan?
mijn kruiden zijn enorm gegroeid op vakantie en stonden helemaal in bloei dus die zijn wat doorgeslagen :D , de sla was lekker maar toen we terugkwamen was hij te ver gegroeid.

de bosui is heerlijk, echt een aanrader! en de rest groeit vrolijk door maar ik zie nog geen tomaten aan mijn tomatenplant, vooral bloemen...

nou ja we zien wel :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84625565
Toemaar CF, naar Noord-Korea. Da's wel bijzonder.

CF, heb je die documentaire gezien van de BBC (was ie geloof ik?).
Toen de journalist even alleen werd gelaten met de vertaler vroeg hij aan "de gewone mens" of ze nog wat wereldleiders kenden. Toen antwoordden ze met Stalin of Mao. Dus ik vermoed meer dat ze geindoctrineerd op school oid worden.
pi_84625579
volgend jaar als we op vakantie gaan gaan we eerder in het jaar dus dan kan ik ook alles beter bijhouden, nu in juli 2 weken er niets mee doen is onhandig voor de planten.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84625784
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:43 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

deze beschrijving zou het goed doen in een vakantie gids :X Ik begrijp aan de ene kant wel dat je deze reis gaat maken hoor, maar aan de andere kant is het zo dubbel... Heb je niet het gevoel dat je met jouw toeristische reis daar ook een deel van het regime mee in stand houdt? (een regime wat anders natuurlijk ook wel blijft bestaan.... zoals ik al zei: erg dubbel lijkt me dit) :)
pi_84625868
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:57 schreef DarkElf het volgende:

[..]

mijn kruiden zijn enorm gegroeid op vakantie en stonden helemaal in bloei dus die zijn wat doorgeslagen :D , de sla was lekker maar toen we terugkwamen was hij te ver gegroeid.

de bosui is heerlijk, echt een aanrader! en de rest groeit vrolijk door maar ik zie nog geen tomaten aan mijn tomatenplant, vooral bloemen...

nou ja we zien wel :)
Ja, ik merk dat ook wel hoor, dat dingen doorslaan. Awel, 't is m'n eerste jaar hè ;) Volgende keer beter. Oh en tomaten komen pas als je bloemetjes zijn uitgebloeid, dan krijg je zo'n mini-tomaatje onder het bloemetje, zeg maar.
Ik moet mijn paprikaplanten nu echt gaan opbinden, die dingen worden supergroot :o En ik weet niet meer welke nou paprika en welke peper waren :')
pi_84626088
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:57 schreef Pandorah het volgende:
Toemaar CF, naar Noord-Korea. Da's wel bijzonder.

CF, heb je die documentaire gezien van de BBC (was ie geloof ik?).
Toen de journalist even alleen werd gelaten met de vertaler vroeg hij aan "de gewone mens" of ze nog wat wereldleiders kenden. Toen antwoordden ze met Stalin of Mao. Dus ik vermoed meer dat ze geindoctrineerd op school oid worden.
Ik geloof niet dat ik die heb gezien, maar wel andere documentaires. En ja, het is echt ongelooflijk hoe kort die mensen worden gehouden: geen buitenlandse TV-zenders, laat staan internet... Maar wel een overkill aan de goddelijkheid van de grote leider. Enerzijds lijkt het echt alsof hun geest gebroken is, maar toch lees je ook verhalen van mensen die het niet geloven, die tóch hun identiteit weten te houden. Heel raar en verwarrend.
pi_84626263
Ik kom potjes tekort! wil dit weekend nog frambozenjam maken en frambozen/nectarine... en eventueel volgende week nog abrikozenjam maar mijn potjes zijn allemaal op en ik kan geen winkel verzinnen waar ik lege potjes kan kopen.

hellup! :P

(onhandig weinig uit pot eten, anders had ik genoeg potten kunnen verzamelen.)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84626300
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 14:03 schreef ColdFeet het volgende:

Ik moet mijn paprikaplanten nu echt gaan opbinden, die dingen worden supergroot :o En ik weet niet meer welke nou paprika en welke peper waren :')
Ik heb 3 stekjes van mijn zus, en volgens mij zijn het allemaal paprikaplantjes.
Erg leuk, en dat vinden de slakken ook :') Ze groeien als kool maar er zitten veel gaten in :{
pi_84626374
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 14:13 schreef DarkElf het volgende:
Ik kom potjes tekort! wil dit weekend nog frambozenjam maken en frambozen/nectarine... en eventueel volgende week nog abrikozenjam maar mijn potjes zijn allemaal op en ik kan geen winkel verzinnen waar ik lege potjes kan kopen.

hellup! :P

(onhandig weinig uit pot eten, anders had ik genoeg potten kunnen verzamelen.)
De delhaize verkoopt ze bij ons gewoon, geloof ik :Y

SOL, ik ga even per PM reageren, want ik heb geen zin in wéér die discussie.
pi_84626378
mijn paprikaplanten groeien goed alleen niet heel hard, misschien moet ik ze nog eens uitdunnen.
de komkommerplant groeit goed.
en de tomatenplanten lijken steeds meer uitgebloeid dus wie weet wat daar tevoorschijn gaat komen.

volgend jaar toch beter plannen wat ik wil (en die zaadjes planten die ik had liggen van cherrytomaatjes, gele cherrytomaatjes en 3 verschillende pepertjes!)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84626408
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 14:15 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

delhaize is dicht vandaag maar kan morgen wel eens kijken en anders de super GB misschien.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 29 juli 2010 @ 14:16:21 #188
13783 Anthraxx
pi_84626414
quote:

[..]

Mag ik een CC? :@ Puur uit interesse. Ik vind het al avontuurlijk genoeg dat jullie dat aandurven.

Ik ga volgende maand een week naar Normandië. Dat klinkt toch wat minder avontuurlijk :7.
pi_84626444
misschien minder avontuurlijk maar Normandië is wel mooi!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84626452
Ja, ik heb het ook maar wat op de bonnefooi gedaan, maar dat is toch niet helemaal geweldig, altijd :P

Bloes, het maakt me verder ook geen fluit uit of er nou pepertjes of paprika's aan komen; ik geniet echt van al dat groen en ik vind alles uit eigen tuin superlekker, gewoon omdat ik het zelf gekweekt heb O+
pi_84626455
goed, boodschappies doen.

:W
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 29 juli 2010 @ 14:18:13 #192
13783 Anthraxx
pi_84626496
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 14:17 schreef DarkElf het volgende:
misschien minder avontuurlijk maar Normandië is wel mooi!
Jup :)

Maar ook daar gaan wij "ramp" toerist spelen door alle landingsstranden te bezoeken en alles wat daarbij komt kijken. Ergens heeft het wel wat uiteraard, om dat soort stukken geschiedenis van dichtbij te bekijken. Wat dat betreft snap ik CF zeker wel :).
pi_84626704
quote:

[..]

lieverd dat hoeft niet en ik was al helemaal niet uit op een discussie. Ik vind het gewoon erg stoer dat jullie zo'n reis doen maar het zet je ook weer even aan het denken. En ik ben ook zeer benieuwd naar het reisverslag en foto's en hoe jullie het allemaal hebben ervaren :*
pi_84626776
potjes voor DE bij dille&kamille? of heb je die niet in het Belse?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 juli 2010 @ 14:28:51 #195
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84626888
quote:
Het Oktoberfest, dat dit jaar zijn 200e verjaardag viert, wordt zwaarder beveiligd dan ooit tevoren. Dit is donderdag tijdens een persconferentie in München bekendgemaakt.
Er komen drie beveiligingsringen rond het feestterrein, met betonnen obstakels en plantenbakken. Vorig jaar waren er al dreigementen van terreurnetwerk al-Qaeda. In 1980 vielen dertien doden en meer dan tweehonderd gewonden bij een rechtsextremistische bomaanslag tijdens het grootste volksfeest ter wereld.

Burgemeester Christian Ude (SPD) van München zal het bierfeest op 18 september openen met de klassieke kreet: ,,Ozapft is!'' (Beiers dialect voor: Er is getapt!), zodra hij het eerste biervat heeft geopend. Meestal draagt hij voor de gelegenheid een zogeheten Lederhose, een traditionele Zuid-Duitse leren broek.

Het Oktoberfest werd in 1810 voor het eerst gevierd ter ere van het huwelijk van prinses Theresia van Saksen-Hildburghausen met kroonprins Lodewijk van Beieren. Ter gelegenheid van het jubileum wordt het traditionele feestterrein, de Theresienwiese, dit jaar uitgebreid met een 'historische Wiesn' waar een tentoonstelling de geschiedenis van het Oktoberfest laat zien. Daardoor beslaat het volksfeest dit jaar in totaal maar liefst 35 hectare.

Ook de bierprijs bereikt dit jaar een historische hoogte: 8,30 à 8,90 euro per Mass (liter). Ook geldt in de traditionele biertenten voor het eerst een compleet rookverbod.
pi_84627199
oeiii oktoberfest zou wel een leuke afsluiter zijn van het festivalseizoen :D Vader eens op mijn liefst aankijken :+
pi_84627213
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 14:18 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Jup :)

Maar ook daar gaan wij "ramp" toerist spelen door alle landingsstranden te bezoeken en alles wat daarbij komt kijken. Ergens heeft het wel wat uiteraard, om dat soort stukken geschiedenis van dichtbij te bekijken. Wat dat betreft snap ik CF zeker wel :).
Daar ben ik nooit geweest :N Maar goed, ik houd wel van plaatsen met een geschiedenis. Berlijn is om die reden echt een van mijn favoriete steden: die stad draagt zoveel sporen van een ontzettend moeilijke historie, en is tegelijkertijd ook geweldig opgekrabbeld na al die narigheid O+
pi_84627747
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 14:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Daar ben ik nooit geweest :N Maar goed, ik houd wel van plaatsen met een geschiedenis. Berlijn is om die reden echt een van mijn favoriete steden: die stad draagt zoveel sporen van een ontzettend moeilijke historie, en is tegelijkertijd ook geweldig opgekrabbeld na al die narigheid O+
Daar zou ik ook zo graag eens een keer heen willen gaan! Voor het historische en culturele maar ook voor het uitgaansleven O+
  donderdag 29 juli 2010 @ 14:49:57 #199
13783 Anthraxx
pi_84627786
Ben ik zo saai dat ik echt werkelijk niets met het uitgaansleven heb, buiten de enkele concerten binnen een jaar? :)
pi_84627854
2 uur bezig geweest mijn kamer op te ruimen en alle zooi weg te gooien, ook topsport
Nu even terug lezen hier :D
pi_84628028
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 14:49 schreef Anthraxx het volgende:
Ben ik zo saai dat ik echt werkelijk niets met het uitgaansleven heb, buiten de enkele concerten binnen een jaar? :)
Nah, ik ben ook niet zo'n fuifduif hoor ;) Ik zit liever met een vriendin bij een wijnbar dan dat ik naar festivals ga, ofzo.
pi_84628126
quote:
Ik ben ook zo saai :D
Behalve afentoe cocktails drinken met vriendinnetjes
pi_84628441
ikke ook saai *O*

maar wil wel graag naar een discotheek in Duitsland.. lijkt me übergeil :D
  donderdag 29 juli 2010 @ 15:05:00 #204
55709 Stereotomy
pi_84628484
* saaierd meldt :9
pi_84628589
Ik ging vroegah (en nog steeds) het liefst naar concerten van bands die ik ken of jamsessies in een kroeg met een lekkere borrel erbij :)
  donderdag 29 juli 2010 @ 15:09:13 #206
55709 Stereotomy
pi_84628682
Ik kneus het liefst thuis wat af, evt. met wat vrienden. :P
pi_84628718
Oh en uit eten vind ik ook leuk :+
Verder ben ik een saaie huischmusch O+
pi_84628732
quote:
ik heb niks met kroegen, clubs of danstenten, voor mij is uitgaan naar concerten/festivals en dan vooral buiten. Maar het clubleven in Berlijn wil ik ooit een keer mee maken :Y HIPSTE STAD VAN EUROPA!
pi_84628758
Is Berlijn echt zo hip :?
pi_84628774
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:09 schreef Stereotomy het volgende:
Vind ik ook heerlijk; lekker de hele dag in de keuken, en dan lekker de hele avond tafelen. Wijntje, kaarsjes, allerlei lekkers op tafel... En dan uitbuiken op de bank.
pi_84628803
quote:
ik nog erger. kijk gewoon dvd en/of internetten. al 4 jaar zo :@
maar ik heb nooit de behoefte gehad om iedere week uit te gaan. vond het vroeger altijd zo kut niet terug te kunnen wanneer ik wil, want niet stoer en iedereen op de fiets en je fietst 's nachts niet alleen door de polder etc.

sinds een aantal jaar omdat ik toch al veel discotheken etc zie. een weekend vrij zit ik lekker op de bank w/
pi_84628810
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:11 schreef Bluezz het volgende:
Berlijn heeft echt zo'n heel nonchalante hipheid 8-)
pi_84628822
quote:
samen met je beste vriend Dexter :+
pi_84628838
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:11 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Vind ik ook heerlijk; lekker de hele dag in de keuken, en dan lekker de hele avond tafelen. Wijntje, kaarsjes, allerlei lekkers op tafel... En dan uitbuiken op de bank.
Drie keer lekker in anderhalve regel :')
pi_84628850
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:09 schreef Bluezz het volgende:
ooh uit eten is wel mn favo denk :Y
pi_84628888
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:12 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Berlijn heeft echt zo'n heel nonchalante hipheid 8-)
wil ook nog wel eens naar het oude en nieuwe gedeelte. hoor goede verhalen erover
pi_84628907
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:12 schreef SeaOfLove het volgende:

donderdag 29 juli 2010 @ 15:14:42 #218
55709 Stereotomy
pi_84628921
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:12 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Die komt over een tijdje pas weer langs. :+
pi_84628974
Toen ik nog in Utreg woonde ging ik op dinsdag en zaterdag vaak ff weg met een vriendin.
Naar het oude pothuys waar je gewoon het podium op ging als je muziek speelde of zong, zo'n leuke ongedwongen formule O+
En de rest van de mensen zaten lekker te borrelen, te blowen en te luisteren.
pi_84628994
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:11 schreef Bluezz het volgende:
Ja! Zeker het house gebeuren. Dat wil ik ooit een keer ervaren voor ik te oud ben :+
pi_84629006
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:14 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Die komt over een tijdje pas weer langs. :+
heb je nu 4 seizoenen in 1 week gezien?
pi_84629012
Eh, dan is het niet mijn hipheid vrees ik sol :')
pi_84629082
Wel klotekwaliteit, overigens.
pi_84629116
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:12 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Drie keer lekker in anderhalve regel :')
lekker heur :D
pi_84629141
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:16 schreef Bluezz het volgende:
Maar ook cafeetjes, lunchtentjes, galeries, designstudio's, monumenten, moderne architectuur...

Het oude punkerdistrict is ook superleuk :D Heel grappig sfeertje.
  donderdag 29 juli 2010 @ 15:20:04 #226
63722 z80
I fink you freaky
pi_84629153
Berlijn staat ook nog op het wensenlijstje hier.
en dan voor een paar dagen.
ben er inmiddels wel al 2 keer een dag geweest.
1 keer met muur (laatst weekeinde dat de muur er nog was, de maandag ging de muur letterlijk plat).
1 keer in 1992 een dagje daar rond gelopen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_84629199
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:19 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar ook cafeetjes, lunchtentjes, galeries, designstudio's, monumenten, moderne architectuur...

En de beste hummus ever. Zegt DE :P
pi_84629294
Mijn vriendje lijkt Berlijn echt niets dus daar moet ik maar een keertje in mijn eentje heen :D
Volgend jaar eens in Barcelona gaan kijken
pi_84629305
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:16 schreef Bluezz het volgende:
bij mij ook nieteens echt, van de vele festivals die ik bezoek is er één echt house maar. Clubleven heb ik ook niks mee. Maar in Berlijn wil ik het ooit een keer mee maken.
  donderdag 29 juli 2010 @ 15:23:52 #230
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84629313
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:09 schreef Bluezz het volgende:
*; ^) O+ :*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_84629402
Oh en volgende week zaterdag ga ik met Milou bootjes kijken in Amsterdam _O- De eerste keer dat ik dat ga mee maken :D
pi_84629420
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:23 schreef Sarabi het volgende:
Mijn vriendje lijkt Berlijn echt niets dus daar moet ik maar een keertje in mijn eentje heen :D
Volgend jaar eens in Barcelona gaan kijken
Dringende tip van ColdFeet: ga niet, echt echt echt niet, in het hoogseizoen!!! Het is het het hele jaar door aangenaam weer zo'n beetje, in de zomer is het loeiheet en echt vergeven van de toeristen (akelig veel van die wat asociale, plat pratende Rotterdammers :D ). 't Is een prachtige stad, maar de drukte was voor mij een serieuze afknapper. En het is wel echt toeristisch. Maar ja, daar doe je niets aan.
  donderdag 29 juli 2010 @ 15:28:31 #233
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84629494
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Oh en volgende week zaterdag ga ik met Milou bootjes kijken in Amsterdam _O- De eerste keer dat ik dat ga mee maken :D
Sail is toch pas in augustus?
http://www.sail2010.nl/programma/
Poef.....gone! ©golfer
pi_84629543
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:26 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dringende tip van ColdFeet: ga niet, echt echt echt niet, in het hoogseizoen!!! Het is het het hele jaar door aangenaam weer zo'n beetje, in de zomer is het loeiheet en echt vergeven van de toeristen (akelig veel van die wat asociale, plat pratende Rotterdammers :D ). 't Is een prachtige stad, maar de drukte was voor mij een serieuze afknapper. En het is wel echt toeristisch. Maar ja, daar doe je niets aan.
5x echt in je post :P
pi_84629552
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:19 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

en dat dus ook naast het uitgaansleven O+
pi_84629579
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:29 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

5x echt in je post :P
Muhaha, stopwoord-alert! Of gewoon een heel dwingende mening :P
pi_84629588
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:26 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip :)
In de zomer was ik sowieso niet van plan, kan echt slecht tegen warm weer
Misschien dat we zelfs wel rond kerst, ook al zal het dan ook wel heel druk worden....
pi_84629776
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:28 schreef golfer het volgende:

[..]

Sail is toch pas in augustus?
http://www.sail2010.nl/programma/
google eens wat er volgende week zaterdag te doen is :+
pi_84629825
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:21 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

tis gewoon zo :P

(tot nu toe dan he? misschien komen we ooit nog betere tegen en de hummus die de mr maakt is ook heel lekker!)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 29 juli 2010 @ 15:37:39 #240
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84629861
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:35 schreef SeaOfLove het volgende:

google eens wat er volgende week zaterdag te doen is :+
Oh, je gaat homo's bekijken. :P
Poef.....gone! ©golfer
pi_84629863
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:21 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

blijf je jezelf quoten vandaag? :D
pi_84629882
ik heb hele lieve kleine weckpotjes gescoord bij de blokker O+
genoeg voor jam bij een zondagontbijtje voor 2 en dan is ie leeg O+

dus heb er maar een stuk of 8 gehaald, staan nu in de oven te steriliseren na ze grondig geschrobd te hebben.

ook maar meteen frambozen en necatrines gehaald dus morgen ga ik frambozenjam maken :9
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84629975
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:37 schreef golfer het volgende:

[..]

jups :P
pi_84630233
na de jam maken wordt mijn volgende missie de komende tijd mijn eigen verse kruiden drogen en goed bewaren :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84630364
ik eet vnv op de tennis spareribs en daarna direct een wedstrijd :P
gelukkig speel ik mix, mag mn vader rennen :P
  donderdag 29 juli 2010 @ 15:52:11 #246
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84630449
Hier staat de zomerstoofvleesschotel van B. alweer een tijdje te pruttelen. c_/
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 juli 2010 @ 15:56:12 #247
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84630609
Eindelijk weer een fatsoenlijk lampje gekocht. De wake up light kan weer alleen als wekker gebruikt worden :P.
Ook even het wijnpakket bij de G&G meegenomen. Wit, rood en een rosetje deze maand.
pi_84630616
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:52 schreef golfer het volgende:
Hier staat de zomerstoofvleesschotel van B. alweer een tijdje te pruttelen. c_/
oh vertel eens wat erin zit?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84630623
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:37 schreef golfer het volgende:

:9
pi_84630644
*jam gaat maken..

kokend fruit met suiker is trouwens eng, komt enorme hitte vanaf en kan je goeie brandwonden van krijgen ..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 29 juli 2010 @ 15:59:41 #251
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84630739
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:56 schreef DarkElf het volgende:

oh vertel eens wat erin zit?
Dat moet je aan B. vragen. Ik ben slechts roerslaafje dit keer. :)
Poef.....gone! ©golfer
pi_84630792
gay parade vorig jaar was heel leuk! :)
  donderdag 29 juli 2010 @ 16:02:01 #253
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84630833
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 16:01 schreef FutureFairytale het volgende:
gay parade vorig jaar was heel leuk! :)
Ik doe dit jaar niet mee. :6
Poef.....gone! ©golfer
pi_84631229
Blluezz wat zit erin???

:P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84631387
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 16:02 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik doe dit jaar niet mee. :6
ik wilde weer speciaal voor jou gaan -O-
goed dat je het zegt :P w/
pi_84631437
vorig jaar:
(daarboven in het appartementengebouw woont mn peetoom. kon bij hem heel relaxed zitten en naar de mensen en de grachten kijken (hij woont tegenover Carré))

donderdag 29 juli 2010 @ 16:18:17 #257
55709 Stereotomy
pi_84631492
Leuke boa FF. ^O^

Wie is die Aziaat die voor je staat :?
pi_84631526
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 16:18 schreef Stereotomy het volgende:
Leuke boa FF. ^O^

Wie is die Aziaat die voor je staat :?
een fan 8-)
en thanks! :D
pi_84631551
oh btw Steer; vind je mijn ketting niet cool? je zoekt toch kettingen? :D
  donderdag 29 juli 2010 @ 16:20:45 #260
55709 Stereotomy
pi_84631588
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 16:19 schreef FutureFairytale het volgende:
oh btw Steer; vind je mijn ketting niet cool? je zoekt toch kettingen? :D
Ik zoek iets minder opvallends :')
pi_84631615
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 16:20 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik zoek iets minder opvallends :')
echt waar? :o vond dit nou echt iets voor jou! :+ :P ;)
pi_84631684
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 16:17 schreef FutureFairytale het volgende:
vorig jaar:
(daarboven in het appartementengebouw woont mn peetoom. kon bij hem heel relaxed zitten en naar de mensen en de grachten kijken (hij woont tegenover Carré))

[ afbeelding ]
Ziet er gezellig uit
pi_84631768
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 16:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ziet er gezellig uit
was het ook! en zie je nou wel dat ik niet Aziatisch ben? :D
  donderdag 29 juli 2010 @ 16:26:39 #264
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84631839
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 16:24 schreef FutureFairytale het volgende:

Nee, je bent een echte Ariër. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
pi_84631886
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 16:24 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Duidelijk :Y wel een lekker ding
pi_84631944
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 16:26 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee, je bent een echte Ariër. ^O^
u gaat door voor de strijkijzer *O*
  donderdag 29 juli 2010 @ 16:36:17 #267
55709 Stereotomy
pi_84632224
Trek je altijd die lijntjes langs je ogen FF :? Je hebt toch al behoorlijk donkere wimpers van jezelf :?
pi_84632230
leuke foto FF :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84632443
hele slechte foto maar dat zijn dus mijn ieniemienieweckpotjes O+

klik

en oh ja, de jam is lekker :9
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84632575
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:24 schreef Anthraxx het volgende:
Zoals deze:
quote:
The Fact: At one time was the world’s biggest buyer of Hennessy

For a few years in the early 1990s, it was confirmed by Hennessy that Kim Jong Il was it’s best customer, spending about $600,000 to $850,000 annually on the liquor. He is partial to the Paradis cognac, which can sell for over $700 per bottle. In comparison, the average North Korean makes about $1000 per year.
Uit: http://listverse.com/2010(...)s-about-kim-jong-il/
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_84632629
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 16:36 schreef Stereotomy het volgende:
Trek je altijd die lijntjes langs je ogen FF :? Je hebt toch al behoorlijk donkere wimpers van jezelf :?
ten 1e; dit waren nepwimpers want moest ook nog optreden. volgens mij viel het wel mee qua opvallen maar jij ziet het natuurlijk :+
ten 2e; ik heb hetzelfde als Bluezz. altijd een lijntje, daar worden mijn ogen meer open van anders gaat het 'hangen'. wordt het soort kleiner en gek; ik word er ook moe van :?
pi_84632653
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 16:11 schreef DarkElf het volgende:
Blluezz wat zit erin???

:P
Haaaaaaai, ben net weer thuis :D Lekker een kwartier eerder & met de auto en dan ben je gewoon om half 5 thuis :P

Runderriblappen inwrijven met grootmoeders kruiden (zakje ;) ), die lekker bruin aanbraden, uien en knof erbij, nog even fruiten, ruim een halve fles rode wijn erbij en wat water, dan een uurtje pruttelen, wortel, prei en knolselderij in blokjes, stukjes, nog een uur of zo, toen kastanjechampies en nog prutteldepruttel :Y)

[ Bericht 5% gewijzigd door Blues op 29-07-2010 16:52:09 ]
pi_84632661
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 16:41 schreef DarkElf het volgende:
hele slechte foto maar dat zijn dus mijn ieniemienieweckpotjes O+

klik

en oh ja, de jam is lekker :9
schattige potjes! waar haal je die vandaan? kreeg er een keer een dessert in bij een restaurant
pi_84632715
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 16:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zoals deze:
[..]

Uit: http://listverse.com/2010(...)s-about-kim-jong-il/
ik snap toch niet dat zo iemand die alleen aan zichzelf denkt leider kan zijn van een land
pi_84632733
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 16:46 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Haaaaaaai, ben net weer thuis :D Lekker een kwartier eerder & met de auto en dan ben je gewoon om half 5 thuis :P

Runderriblappen, grootmoeders kruiden (zakje ;) ), die lekker bruin aanbraden, uien en knof erbij, nog even fruiten, ruim een halve fles rode wijn erbij en wat water, dan een uurtje pruttelen, wortel, prei en knolselderij, nog een uur of zo, toen kastanjechampies en nog prutteldepruttel :Y)
precies goed! niet te veel poespas, lekkere ingerediënten...
oh wacht je hebt ge-edit; wijn -O-
pi_84632786
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 16:17 schreef FutureFairytale het volgende:
vorig jaar:

[ afbeelding ]
Wat leuk FF *O*
Homo's O+
pi_84632789
quote:

[..]

Runderriblappen inwrijven met grootmoeders kruiden (zakje ;) ), die lekker bruin aanbraden, uien en knof erbij, nog even fruiten, ruim een halve fles rode wijn erbij en wat water, dan een uurtje pruttelen, wortel, prei en knolselderij, nog een uur of zo, toen kastanjechampies en nog prutteldepruttel :Y)
grootmoederskruiden ken ik niet. ligt dat gewoon bij de appie?

en stoofpot O+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84632801
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 16:46 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

schattige potjes! waar haal je die vandaan? kreeg er een keer een dessert in bij een restaurant
blokker.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84632831
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 16:49 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Wat leuk FF *O*
Homo's O+
homo's zijn leuk he! en lief, en gezellig O+
jammer dat homo's op mannen vallen :P
pi_84632849
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 16:48 schreef FutureFairytale het volgende:

precies goed! niet te veel poespas, lekkere ingerediënten...
oh wacht je hebt ge-edit; wijn -O-
Yups, op mijn manier vind de grootste wijnhater het lekker hoor.
ws heb je het nog nooit geproefd/gemaakt. (bovendien is de alcohol allang verdampt)
pi_84632854
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 16:49 schreef DarkElf het volgende:

[..]

blokker.
joh, zo makkelijk? :D nooit geweten.
ik ga morgen checken!! w/ thanks
pi_84632878
Leuke potjes Elf, ja grootmoederkruiden van Silvo o.i.d.
pi_84632900
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 16:50 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Yups, op mijn manier vind de grootste wijnhater het lekker hoor.
ws heb je het nog nooit geproefd/gemaakt. (bovendien is de alcohol allang verdampt)
ik proef op de één of andere manier altijd wijn in een saus, jus of stoofpot. vind het niet lekker. soms overheerst het, soms geeft het gewoon een naar smaakje. niet mijn ding :{
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 juli 2010 @ 16:52:09 #284
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84632904
quote:

[..]

blokker.
Ik zag ze staan idd :Y
pi_84632978
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:

homo's zijn leuk he! en lief, en gezellig O+
jammer dat homo's op mannen vallen :P
Ik kende een dierenmishandelende best opvliegende valse homo. Ze zijn niet allemaal lief :7
(dierenbescherming bellen had geen zin, die werden zelfs boos omdat 'hij collecte liep voor de dierenbescherming' ... 'en er hebben al eerder mensen over gebeld, u moet ophouden hem zwart te maken!!' 8)7 )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_84633058
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 16:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kende een dierenmishandelende best opvliegende valse homo. Ze zijn niet allemaal lief :7
(dierenbescherming bellen had geen zin, die werden zelfs boos omdat 'hij collecte liep voor de dierenbescherming' ... 'en er hebben al eerder mensen over gebeld, u moet ophouden hem zwart te maken!!' 8)7 )
wat een vuilak :{
pi_84633280
Oops mijn nagels zitten vol met hartjes, bloemetjes en vlinders _O-
Ach het is zomer en een bruiloft, kan niemand klagen dat het er niet vrolijk uitziet
pi_84633325
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 17:01 schreef Sarabi het volgende:
Oops mijn nagels zitten vol met hartjes, bloemetjes en vlinders _O-
Ach het is zomer en een bruiloft, kan niemand klagen dat het er niet vrolijk uitziet
Heb je een foto? *O* Ik vind dat gepriegel op nagels meestal erg mooi staan :Y
pi_84633391
me 2 :s)
  donderdag 29 juli 2010 @ 17:04:53 #290
55709 Stereotomy
pi_84633426
quote:

[..]

Runderriblappen inwrijven met grootmoeders kruiden (zakje ;) ), die lekker bruin aanbraden, uien en knof erbij, nog even fruiten, ruim een halve fles rode wijn erbij en wat water, dan een uurtje pruttelen, wortel, prei en knolselderij in blokjes, stukjes, nog een uur of zo, toen kastanjechampies en nog prutteldepruttel :Y)
Lekker :9

Stoofpotje :9
pi_84633438
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 17:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Heb je een foto? *O* Ik vind dat gepriegel op nagels meestal erg mooi staan :Y
Zal na morgen wat foto's uploaden :)
Het zijn simpele stickertjes die ik nog had liggen
Heb alleen een zielig nageltje die een stuk korter is dan de rest
pi_84633538
mmm kersen O+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84633618
quote:

grootmoederskruiden ken ik niet. ligt dat gewoon bij de appie?

KLIK
kruidenmix met zout voor rundvlees en dan staat er heel klein op : grootmoeders recept o.i.d. :9
pi_84633718
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 17:09 schreef Bluezz het volgende:

[..]

KLIK
kruidenmix met zout voor rundvlees en dan staat er heel klein op : grootmoeders recept o.i.d. :9
ah ok, ga eens neuzen of erop staat wat erin zit :P
(vind dat zakjes kruiden vrij zout zijn eigenlijk)

heb nog stoofpot in de vriezer liggen, misschien voor binnenkort eens als het regent ofzo O+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84633725
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 17:05 schreef Sarabi het volgende:
Zal na morgen wat foto's uploaden :)
Het zijn simpele stickertjes die ik nog had liggen
Heb alleen een zielig nageltje die een stuk korter is dan de rest
Vergeleken met mijn nageltjes zijn die van jou vast prachtig :*

Hier vanavond een fishpie. Ik wilde gewoon groente & vis wokken, Ross probeert er altijd iets Engels van te maken :')
pi_84633751
Zo wil hij ook altijd een kortsdeeg over stoofschotels doen en dan weer terugzetten in de oven. Allemaal wel lekker, maar allemaal ook erg dikmakend.
pi_84633769
kookt hij het dan ook zelf?

(had je nog iets gedaan met wat je vannacht gevonden had over die prednison enzo? of wacht je tot morgen?)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84633811
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 17:14 schreef DarkElf het volgende:
kookt hij het dan ook zelf?

(had je nog iets gedaan met wat je vannacht gevonden had over die prednison enzo? of wacht je tot morgen?)
Ja, hij kookt ook heel veel zelf :Y

En nee, niets mee gedaan, want eigenlijk domweg te laat. Zelfs mijn studieboek neurologie uit 1998 zegt exact hetzelfde :{ Géén orale prednison (averechts effect): via infuus toedienen.
pi_84633817
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 17:14 schreef Isabeau het volgende:
Zo wil hij ook altijd een kortsdeeg over stoofschotels doen en dan weer terugzetten in de oven. Allemaal wel lekker, maar allemaal ook erg dikmakend.
heel lekker idd :9 maar niet te vaak.

(oh ja in York (maar ook in Dover eo) viel mij op hoe dik die mensen daar over het algemeen zijn :o Vergeleken bij de Schotten bijv (maar ook zeker met Nederlanders) zijn ze echt slonziger, en vooral dikker). Vooral bij de jeugd viel het op.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84633837
lijstje maken met vragen en opmerkingen isa, dan vergeet je morgen niets. en kan je aantekeningen maken als de dr je iets te vertellen heeft.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84633840
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 17:16 schreef DarkElf het volgende:

heel lekker idd :9 maar niet te vaak.

(oh ja in York viel mij op hoe dik die mensen daar over het algemeen zijn :o Vergeleken bij de schotten bijv zijn ze echt slonziger, en vooral dikker). Vooral bij de jeugd viel het op.
Ik vond veel Engelsen ook dik :Y Eten heel veel vlees (wel lekkerder vlees dan hier moet ik zeggen) en veel pastries en dergelijke.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')