Uhm....ikquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:21 schreef DarkElf het volgende:
en voorgesneden spul kopen? wie laat zich belachelijk veel geld uit zijn zak kloppen door bijv een voorgesneden ui te kopen?![]()
1 ui kost een paar cent, even snijden is zo gedaan. voorgesneden is minder vers, er is gas bij gespoten om te vers te houden, er zit plastic omheen.....
* Sarabi steekt vinger opquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:21 schreef DarkElf het volgende:
en voorgesneden spul kopen? wie laat zich belachelijk veel geld uit zijn zak kloppen door bijv een voorgesneden ui te kopen?![]()
1 ui kost een paar cent, even snijden is zo gedaan. voorgesneden is minder vers, er is gas bij gespoten om te vers te houden, er zit plastic omheen.....
Ik kom je straks opvrolijkenquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Wakker pfff wat heb ik weer leuk gedroomd ben et helemaal blegh van
weer wat geleerd, tnxquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:19 schreef DarkElf het volgende:
Wordt niet mierzoet sol, ik maak halfzoete jam. (als je geleisuiker gebruikt ipv gewone heb je veel minder nodig... waar je anders met een pak suiker bezig bent gebruik ik maar 200 gr... scheelt aanzienlijk)
De gemiddelde Nederlander die te lui is om niet te snijden. Dat snijden van het vlees(kipfiletreepjes, rundvleesreepjes) vaak zo'n 2 euro per kg. Tenmiste bij de AH is dat zo. Voorgesneden troep is echt cashen voor de supermarkten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:21 schreef DarkElf het volgende:
Ze heeft door het slotje heen gepost in het vorige topicquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:26 schreef Bluezz het volgende:
Enneh, Pee, ik zie die post van memo helemaal niet die jij quote
Uitje niet, maar nadeel van ijsbergsla is dat je gelijk zo'n berg hebtquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind voorgesneden groenten zó goor ruikenen hoeveel moeite is het nou om zelf even een krop ijsbergsla te snijden en te wassen, of om een uitje te choppen?
Getsie, en bij dat voorgesneden vlees pleuren ze alle middelmatige stukken die ik zelf weg zou gooien, er gewoon bijquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:26 schreef borisz het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlander die te lui is om niet te snijden. Dat snijden van het vlees(kipfiletreepjes, rundvleesreepjes) vaak zo'n 2 euro per kg. Tenmiste bij de AH is dat zo. Voorgesneden troep is echt cashen voor de supermarkten.
Zelf ben ik af en toe wel makkelijk, maar probeer meestal wel vers spul te halen. Nu inkopen op de markt doen
.
Ik neem de cam mee, we fotograferen de katten en daarna gaan we een happie doenquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik geloof alleen niet dat ik in een p de foto gaan bui benaar de katten misschien wel ;p
Een goed scherp mes doet wonderen voor het snijdenquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:26 schreef borisz het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlander die te lui is om niet te snijden. Dat snijden van het vlees(kipfiletreepjes, rundvleesreepjes) vaak zo'n 2 euro per kg. Tenmiste bij de AH is dat zo. Voorgesneden troep is echt cashen voor de supermarkten.
Zelf ben ik af en toe wel makkelijk, maar probeer meestal wel vers spul te halen. Nu inkopen op de markt doen
.
Maar een krop kost net zoveel als een zak, dus wat dat betreft doet het weinig pijn als je 't dan naar de kinderboerderij brengtquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uitje niet, maar nadeel van ijsbergsla is dat je gelijk zo'n berg hebtEn ik ben in mijn uppie
Hoe lang kun je zo'n krop eigenlijk goed houden indien aangesneden?
Ik zal er eens over nadenkenquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar een krop kost net zoveel als een zak, dus wat dat betreft doet het weinig pijn als je 't dan naar de kinderboerderij brengt
Het blijft, in de koelkast en in een folietje, een dag of 4 goed, denk ik. Kun je ook wat sla op je brood doen enzo.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:32 schreef ColdFeet het volgende:
Sowieso is ijsbergsla maar smakeloos spulLekker voor de crunch, maar niet meer dan dat.
De meeste kookwinkels kunnen wel een goede slijper voor je regelenquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:31 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb hier trouwens 3 niet meer zo scherpe messen en geen messenslijper in de buurtIemand enig idee hoe ik dit kan gaan fixen
Het zijn mooie Zwillings
Werken perfect als ze goed scherp zijn
helemaal mee eens isquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:21 schreef DarkElf het volgende:
Damn...moet ik weer naar kookpuntquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De meeste kookwinkels kunnen wel een goede slijper voor je regelenLever je ze daar in en haaal je ze na een week weer op.
ik begrijp deze zin nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik geloof alleen niet dat ik in een p de foto gaan bui benaar de katten misschien wel ;p
idd. ik ben fan van gewone ouderwetse botersla. veel smakelijker.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:32 schreef ColdFeet het volgende:
Sowieso is ijsbergsla maar smakeloos spulLekker voor de crunch, maar niet meer dan dat.
stomme telefoonquote:
had hij zelf gister ook op kunnen komen bij kookpuntquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De meeste kookwinkels kunnen wel een goede slijper voor je regelenLever je ze daar in en haaal je ze na een week weer op.
Tis leuk ambachtelijk zelf knedenquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:36 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb het ook met de hand gedaan hoor anthraxx(heb wel mijn oog laten vallen op een kitchenaid maar dat wordt pas volgend jaar denk ik)
gewoon eerst door elkaar roeren, dan losjes met 1 hand de boel bij elkaar scheppen (heb je iig 1 hand vrij om wat meer bloem te pakken indien nodig) en als het bij elkaar blijft dan uitstorten op een bebloemd aanrechtblad en gaan kneden.
Tis t waard want het is superlekker brood
(oh ja ipv moutextract kun je gewoon wat honing gebruken)
je was me al voor dusquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Damn...moet ik weer naar kookpuntVervelend
Wie weet over een uurtje of 2 wel, als Pee er eenmaal is en de katjes staan er leuk op, je hebt een hapje gegeten, moet jij eens kijken hoe anders je je kan voelenquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:38 schreef Memento-Mori het volgende:
stomme telefoonmobiel fokken sucks maar nu zit ik achter mn pc maar ik zou eerst op de foto enzo maar daar heb ik geen zin in nu
Ik zit ook over een KitchenAid te denken voor mijn nieuwe huis. Alleen zijn er ook wat betaalbaardere merken voor dezelfde kwaliteit? Op zich voldoet het instap model en die zijn er al te vinden voor 350 euro (goed zoeken op internet).quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:36 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb het ook met de hand gedaan hoor anthraxx(heb wel mijn oog laten vallen op een kitchenaid maar dat wordt pas volgend jaar denk ik)
gewoon eerst door elkaar roeren, dan losjes met 1 hand de boel bij elkaar scheppen (heb je iig 1 hand vrij om wat meer bloem te pakken indien nodig) en als het bij elkaar blijft dan uitstorten op een bebloemd aanrechtblad en gaan kneden.
Tis t waard want het is superlekker brood
(oh ja ipv moutextract kun je gewoon wat honing gebruken)
Of zo'n zelf slijp machine aanschaffen voor ongeveer 100 euro (bij: http://www.knivesandtools.nl/). Moet ik ook ooit nog eens voor mijn Zwillinger set messen, maar vooralsnog is laten slijpen voor 10 euro (alle messen) goedkoper.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben meer van de hippe slasoortenquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
idd. ik ben fan van gewone ouderwetse botersla. veel smakelijker.
ik mis minilot opeensquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:39 schreef DarkElf het volgende:
vanavond ga ik eens zelf tortilla's maken trouwens. kost weinig tijd, je hebt er niet heel veel voor nodig en dus ga ik eens uitvinden hoe dat zelf moet.
Kenwood kan ook. Minder mooi en minder onverwoestbaar, maar voor het lichtere werk zeker goed genoeg, als ik de recensies zo lees.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zit ook over een KitchenAid te denken voor mijn nieuwe huis. Alleen zijn er ook wat betaalbaardere merken voor dezelfde kwaliteit? Op zich voldoet het instap model en die zijn er al te vinden voor 350 euro (goed zoeken op internet).
Wat jammer is van KitchenAid is dat ze in het buitenland maar $299 zijn. Dus nu ongeveer 210 euro. Maar ze versturen uiteraard niet buiten de US en Canada.
tuurlijk, zolang het geen witte jurk met allerlei franjes + sluier isquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:44 schreef Sarabi het volgende:
Mag ik nog even een mening vragen over iets dat niet met eten te maken heeft
Morgen ga ik naar de bruiloft van het nichtje van mijn vriend en nu heb ik weer eens een andere outfit bij elkaar bedacht (voor de 5e x)
Maar ik wil een wit shirtje aan met een zwarte opdruk (+ een oudroze rok en vestje), maar kan dat een wit shirtje?
Of moet je gewoon helemaal niets wits aantrekken naar een bruiloft (zolang je niet de bruid bent)
Minilot was altijd Miss Quichequote:
ben een beetje meligquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
god wat ben jij vervelend![]()
je zou goed hier aan de balie passenwij zijn ook zo
![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tuurlijk, zolang het geen witte jurk met allerlei franjes + sluier is
Nee, ik las al dat ze 11 kg wegen. Dat versturen gaat een duur geintje worden dan. Kun je ze net zo goed hier kopenquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kenwood kan ook. Minder mooi en minder onverwoestbaar, maar voor het lichtere werk zeker goed genoeg, als ik de recensies zo lees.
Enne: ja, zo'n KitchenAid neem je ook niet effe mee in je koffer als je terugvliegt hèIk heb er ook naar staan kijken in de VS.
Valt me al vaker op dat jij bijna alles from scratch doet. Smaakt ws ook veel beterquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:44 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben meer van de hippe slasoortenLollo rosso enzo. Maar inderdaad, botersla is ook lekkerder.
Tortilla doe ik overigens ook zelf; ik schat 60% bloem, 30% maismeel, 10% maizena (beetje op de gok met een lepel in de kom mikken), wat zout, wat olie erdoor wrijven, dan warm water erbij, 5 minuutjes kneden, bolletjes maken, laten rusten onder een theedoek, dan uitrollen en medium-heet bakken in droge koekenpan tot ze 'droog' zijn.
Maismeel maakt ze veel smakelijker (maar 100% mais is lastig kneden), maizena maakt het deeg lekker zacht.
idd is versturen duur maar heb mij er verder nog nooit in verdiept.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, ik las al dat ze 11 kg wegen. Dat versturen gaat een duur geintje worden dan. Kun je ze net zo goed hier kopen.
Maar 210 euro t.o.v. 450 euro (bij verschillende winkels) vind ik wel een behoorlijke marge. 210 euro is 250 euro incl. 19% invoerbelasting (of die is iets hoger, maar weet ik niet). Vervoerskosten komen er nog bij en natuurlijk wat marge. Maar dit vind ik wel behoorlijk.
Mja, daarom zit er ook over na te denken uiteraardquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
idd is versturen duur maar heb mij er verder nog nooit in verdiept.
kenwood is ook prima idd maar staat minder leuken kitchenaid schijnt idd meer overwoestbaar te zijn. Je schaft als het goed is maar eens in je leven zo een machine aan dus dan wil ik wel een kitchenaid.
ik heb vandaag een ik vind mezelf niet leuk bui en op foto;s wordt dat alleen maar bevestigd (vind ik) maar we zullen zienquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:42 schreef DarkElf het volgende:
even lekker douchen memo, leuke kleertjes aan, lekker ontbijtje scoren dus ondertussen ene frisse neus halen...
is ook best leuk om te doen en hoe vaker je het doet hoe simpeler het is.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Valt me al vaker op dat jij alles bijna from scratch doet. Smaakt ws ook veel beter
ja zoiets iddquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:54 schreef ColdFeet het volgende:
DE, leuk doel voor je spaarpotje in de gang
kloptquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
is ook best leuk om te doen en hoe vaker je het doet hoe simpeler het is.
Deze vakantie ook nog maar eens proberen te makenquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben meer van de hippe slasoortenLollo rosso enzo. Maar inderdaad, botersla is ook lekkerder.
Tortilla doe ik overigens ook zelf; ik schat 60% bloem, 30% maismeel, 10% maizena (beetje op de gok met een lepel in de kom mikken), wat zout, wat olie erdoor wrijven, dan warm water erbij, 5 minuutjes kneden, bolletjes maken, laten rusten onder een theedoek, dan uitrollen en medium-heet bakken in droge koekenpan tot ze 'droog' zijn.
Maismeel maakt ze veel smakelijker (maar 100% mais is lastig kneden), maizena maakt het deeg lekker zacht.
ze is helemaal niet meer op fok geloof ikquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Minilot was altijd Miss Quiche![]()
waarom is ze hier weg?
Nee. Dat had ik niet gekundquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
had hij zelf gister ook op kunnen komen bij kookpunt
Als het je irriteert, zeg er dan wat van. Of doe voortaan inkopen op kosten van de kasquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:45 schreef FutureFairytale het volgende:
oja ik sta op kantoor bekend als degene met de (geheime) snoepla. altijd goed bijgevuld, vanochtend ook weer met een pak pure scholiertjes. komt er nu een vriend van baas met 2 kinderen op bezoek. doet mn baas de la open, pakt het pak scholiertjes en dan vraagt hij of die kinderen (hij ook dus) een snoepje mogen)
Die tortilla's zijn hier bij de Delhaize zo duur dat ik wel moet; 2,69 voor 4 stuks, geloof ik. EN dan is zelfgemaakt nog lekkerder ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Valt me al vaker op dat jij bijna alles from scratch doet. Smaakt ws ook veel beter
Ik ook eigenlijk. Alleen mijn moeder vind het niet altijd even tofquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
kloptik doe ook zoveel from scratch tegenwoordig en je wordt er steeds handiger in
naah ik geef graag snoep. enige vervelende is dat ik zelf altijd opnieuw moet bijvullen omdat de rest zgn geen snoep nodig heeftquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als het je irriteert, zeg er dan wat van. Of doe voortaan inkopen op kosten van de kas
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:01 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...handmixer. Moet ik ook nog ff scoren voor Operatie Sacher
Nou, mij irriteerde dat wel op een gegeven momentquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
naah ik geef graag snoep. enige vervelende is dat ik zelf altijd opnieuw moet bijvullen omdat de rest zgn geen snoep nodig heeft![]()
bovendien zou ik het niet eens op kosten van de kas durven zetten en zo duur is het ook allemaal niet. ik geef graag, was meer van; net koekjes gehaald, nu al op
Checkquote:
Ja, tot mijn nieuwe woning. Ik ben min of meer uit mijn oude woning gezet toen mijn werkgevers besloten uit elkaar te gaan (en ik voor degene koos waar ik al een jaar mee samenwerk. Ik ben nu dan ook de enige programmeur voor hemquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:02 schreef ColdFeet het volgende:
Woon je weer bij je ouders, Anthraxx? Dat heb ik helemaal gemist
ik doe het ook steeds vaker en nigella en de kookboeken van mijn moeder uit de jaren 70 zijn daar een grote hulp bijquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
kloptik doe ook zoveel from scratch tegenwoordig en je wordt er steeds handiger in
Wel aardig van jequote:Op donderdag 29 juli 2010 12:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
naah ik geef graag snoep. enige vervelende is dat ik zelf altijd opnieuw moet bijvullen omdat de rest zgn geen snoep nodig heeft![]()
bovendien zou ik het niet eens op kosten van de kas durven zetten en zo duur is het ook allemaal niet. ik geef graag, was meer van; net koekjes gehaald, nu al op
De foto's zijn nietquote:
Taarten zien er erg lekker uit op fotosquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De foto's zijn niethoor
De cake hoop ik wel
altijd vervelend als je een aantal keer om je geld moet vragenquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, tot mijn nieuwe woning. Ik ben min of meer uit mijn oude woning gezet toen mijn werkgevers besloten uit elkaar te gaan (en ik voor degene koos waar ik al een jaar mee samenwerk. Ik ben nu dan ook de enige programmeur voor hem). Dat is niet heel netjes gegaan maar had geen zin om er tegenin te gaan, ondanks geldig huurcontract e.d. Ik heb het mijn ouders laten weten en die zeiden direct dat ik maar tijdelijk terug moest komen. Ongeacht hoe lang het zou duren (tot oktober dus
).
Ik krijg alleen nog vakantiegeld van die andere toko. Toch maar weer eens achteraan. Voor de zoveelste keer.
voor brownies wil ik wel betalen. wil je een kilo'tje franco Alphen a/d RIjn aanbieden?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, mij irriteerde dat wel op een gegeven momentIk ben er dan ook mee gestopt op kantoor. Ik bracht altijd zooi mee en de rest at het op en doneerde nooit wat. Toen heb ik de browniepot in het leven geroepen. Wil men brownies, dan moet er eerst gedoneerd worden
Maar Anna dan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, tot mijn nieuwe woning. Ik ben min of meer uit mijn oude woning gezet toen mijn werkgevers besloten uit elkaar te gaan (en ik voor degene koos waar ik al een jaar mee samenwerk. Ik ben nu dan ook de enige programmeur voor hem). Dat is niet heel netjes gegaan maar had geen zin om er tegenin te gaan, ondanks geldig huurcontract e.d. Ik heb het mijn ouders laten weten en die zeiden direct dat ik maar tijdelijk terug moest komen. Ongeacht hoe lang het zou duren (tot oktober dus
).
Ik krijg alleen nog vakantiegeld van die andere toko. Toch maar weer eens achteraan. Voor de zoveelste keer.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Dat had ik niet gekundIk weet niet wat jij hebt, maar doe eens iets minder kattig of zo? We zijn niet allemaal alwetend?
het zal me nu wel bij elkaar behoorlijk wat hebben gekost maar niet over nadenken. ik spaar ook iedere 3 weken voor nieuwe gratis hoogvliet producten voor een collega en plastic tasjes en kranten en brood/aardbeien/whatever wat ik over heb gaat ook naar hem. hij zit echt op de kost bij mijquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel aardig van je
Maar op een gegeven moment worden alle kleine dingetjes toch nog best duur, toch?
echt niet? ik denk dat je altijd welkom bent hoor bij je oudersquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:12 schreef ColdFeet het volgende:
Anthraxx, meestal is 'terug naar ouders' synoniem voor 'verbroken relatie', maar dat valt gelukkig dus meeHuurde je je huis dan via je werkgever ofzo? Wel echt heel raar en vast ook onwettig, maar ik ken dat gevoel van 'het sop is de kool niet waard'
Fijn dat je ouders zo flexibel zijn, zeg! Ik geloof niet dat ik zoiets zou hoeven proberen
Het moest op zich. Het bestemmingsplan was te duur om te laten wijzigen. Dus er moest verplicht iemand wonen. En het was een tijdelijke oplossing. Alleen die had wel langer dan 7 maanden mogen duren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:12 schreef ColdFeet het volgende:
Anthraxx, meestal is 'terug naar ouders' synoniem voor 'verbroken relatie', maar dat valt gelukkig dus meeHuurde je je huis dan via je werkgever ofzo? Wel echt heel raar en vast ook onwettig, maar ik ken dat gevoel van 'het sop is de kool niet waard'
Fijn dat je ouders zo flexibel zijn, zeg! Ik geloof niet dat ik zoiets zou hoeven proberen
Hmm als je maar op jezelf letquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het zal me nu wel bij elkaar behoorlijk wat hebben gekost maar niet over nadenken. ik spaar ook iedere 3 weken voor nieuwe gratis hoogvliet producten voor een collega en plastic tasjes en kranten en brood/aardbeien/whatever wat ik over heb gaat ook naar hem. hij zit echt op de kost bij mijmaar tis een lieve man van 67 dus doe het graag
![]()
en de collega's komen met kortingsbonnen van de Mc voor mij
(zodat ik voor hen weer kan halen)
Starlightquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het moest op zich. Het bestemmingsplan was te duur om te laten wijzigen. Dus er moest verplicht iemand wonen. En het was een tijdelijke oplossing. Alleen die had wel langer dan 7 maanden mogen duren.
Niettemin, geen zin in al dat gezeik. Nu kom ik er nog beter vanaf ook met een prachtig huisje in een mooie omgeving (tegenover de weilanden van Nijkerk) en veel leuke dorpjes in de buurt (Spakenburg; handig voor de vis) en Nijkerk. Eens zien wat wij daar vandaan kunnen plukken.
Ik ben alleen benieuwd of we onze jongste kat mee terug krijgen als we terug verhuizen. Mijn vader is nogal gek op haar.
quote:
Ik ben niet zo disco en breezersletjes achtig om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Starlight![]()
place to be voor breezerlulletjes en sletjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |