Same here, we zullen zien.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:27 schreef T-Force het volgende:
dl'ing, echt heel benieuwd of het anders is als normaal
Ik vind het wel wat hebben (dat ze elk jaar het zelfde nummer gebruiken). Een ode aan een prachtig nummer, en remixjes om het elk jaar toch net wat anders te maken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:18 schreef 16meter het volgende:
Gaan ze nu elk jaar remixes maken van Lost in Dreams?
Vind die Alpha2 remix geen slecht nummer, maar 't voegt echt niks toe.
Lost in dreams is het perfecte anthem voor Q-base, maar na een goede hardstyle remix en een nog betere hardcore versie kun je daar weinig meer mee, vind ik.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:35 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben (dat ze elk jaar het zelfde nummer gebruiken). Een ode aan een prachtig nummer, en remixjes om het elk jaar toch net wat anders te maken.
helemaal mee eens Bertquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:35 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben (dat ze elk jaar het zelfde nummer gebruiken). Een ode aan een prachtig nummer, en remixjes om het elk jaar toch net wat anders te maken.
Ik vind Pull your strings juist 1 van de beste nummers van de Psyko Punkz! Ook de melodie is gruwelijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Pull your strings: Echt zo'n PP nummer. In en Outro knallen echt zeker met de vocals die ze gebruiken, maar melodie is gewoon niet bijzonder....
Feel the Rhythm: Lekker nummer
Ik vind het een slechte ontwikkeling. het is wel leuk natuurlijk dat je je als dj meer kunt richten op effectjes en andere verrassingselementen, maar als ik bijv die set van Zany hoor...dan heb ik het idee dat ik naar een megamix zit te luisteren doordat er elke 2 min een ander nr ingestart wordt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:03 schreef Grrommit het volgende:
[..]
Ja klopt, het mixxen zoals het tegenwoordig gebeurt wordt heel makkelijk op die apparaten, maar omdat er zoveel meer mogelijkheden met die dingen zijn zullen de betere DJ's er hele vette dingen uit kunnen halen.
Dat denk ik ook de grootste angst voor de mensen nu die tegen deze dingen zijn: Dat het draaien niet meer bijzonder is omdat iedereen het kan. Maar er blijft nog steeds een verschil bestaan tussen goeie en slechtere DJ's door de mogelijkheden. Ik ben zelf dus ook een groot voorstander van midi-controllers.
En van Zany verwacht ik nog niet heel veel meteen. Denk dat hij nog even aan de knopjes moet wennen. Over een half jaartje ofzo denk ik echter wel dat er wat leuks te verwachten is![]()
quote:
Dj's die zelden een gig hebben, kunnen natuurlijk ook gewoon 5 cds branden met elk 4 verschillende tracks. Zo kan je nog steeds alles draaien maar bespaar je tijd / moeite qua branden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:14 schreef LeonH het volgende:
Stijfkoppigheid is ook een ding net zoals vinyl >>> CD. Al kan ik het voorstellen dat je cd mappen op een gegeven moment gaan uitpuilen en je nog weinig zin hebt om voor een gig 20 cd's te moeten branden met nieuwe dingen.
InCasaquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:21 schreef RiKe het volgende:
Even een stukje spammen hoor (mag vast wel)
http://partyflock.nl/party/185234:Hard_Friday.html
Daar gaan we weer
Oja, en openen betekent niet direct inhouden.......*neuriet "we got the headlock shit that will break you neck whoooohaaaa"*
Maatje van me en ik draaien samen, we stellen het geluid live af, dus dan is het wel goed te doenquote:
Leuk hoor dat spektakel maar het ziet er enorm nep uit en ik geloof dus ook niet dat hij echt geluid maakt met dat ding.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:23 schreef Da_Ripper het volgende:
Deze manier van draaien nodigt wel uit tot meer spektakel:
Noisesupressor met z'n Sonar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |