abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 augustus 2010 @ 18:43:59 #276
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_85060079
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:27 schreef T-Force het volgende:
dl'ing, echt heel benieuwd of het anders is als normaal :D
Same here, we zullen zien.
  maandag 9 augustus 2010 @ 18:49:22 #277
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_85060310
Hoor die uitgang van yellow minute remix, zo vet dat retriggen steeds van die sound :D
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_85060446
Ik vind sommige overgangen echt loeivet!
Andere vind ik totaal niet klinken.

Misschien zoals Gromit zei dat meneer Raoul het over een half jaartje beter onder de knie heeft :)
pi_85060471
1 maat heeft intro-week op de dag van decibel.
Kaartje te koop voor normale prijs dus...komt u maar!
  maandag 9 augustus 2010 @ 19:10:39 #280
308943 TVEE
boom boom papi
pi_85061087
uit verveling gifje gemaakt uit deze video: :P

[ Bericht 3% gewijzigd door TVEE op 09-08-2010 19:46:42 ]
"Iets wat ontstaat moet je niet tegengaan. Net als de wind, die ontstaat ook. Dan ga je toch ook zeilen."
pi_85061404
Gaan ze nu elk jaar remixes maken van Lost in Dreams?

Vind die Alpha2 remix geen slecht nummer, maar 't voegt echt niks toe.
pi_85061551
Even een stukje spammen hoor (mag vast wel O+ )

http://partyflock.nl/party/185234:Hard_Friday.html

Daar gaan we weer ~O>
Oja, en openen betekent niet direct inhouden.......*neuriet "we got the headlock shit that will break you neck whoooohaaaa"*
  maandag 9 augustus 2010 @ 19:35:07 #283
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_85062061
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 19:18 schreef 16meter het volgende:
Gaan ze nu elk jaar remixes maken van Lost in Dreams?

Vind die Alpha2 remix geen slecht nummer, maar 't voegt echt niks toe.
Ik vind het wel wat hebben (dat ze elk jaar het zelfde nummer gebruiken). Een ode aan een prachtig nummer, en remixjes om het elk jaar toch net wat anders te maken. :Y
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_85062131
Zo maar eens Zany luisteren. Tracklist is iig lekker!
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_85062531
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 19:35 schreef mstx het volgende:

[..]

Ik vind het wel wat hebben (dat ze elk jaar het zelfde nummer gebruiken). Een ode aan een prachtig nummer, en remixjes om het elk jaar toch net wat anders te maken. :Y
Lost in dreams is het perfecte anthem voor Q-base, maar na een goede hardstyle remix en een nog betere hardcore versie kun je daar weinig meer mee, vind ik.

Lekker in z'n waarde laten.
pi_85063079
Ga ook even 't setje zoeken van Zany, ben benieuwd.
Dit is een filmpje van 2 Techno DJs die er al langer mee draaien. Ookal kan ik niet goed horen wat er gebeurt omdat ik de nrs niet ken, je kunt het wel een beetje zien

pi_85066082
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 19:35 schreef mstx het volgende:

[..]

helemaal mee eens Bert ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_85068285
Pull your strings: Echt zo'n PP nummer. In en Outro knallen echt zeker met de vocals die ze gebruiken, maar melodie is gewoon niet bijzonder....
Feel the Rhythm: Lekker nummer :Y
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_85068734
^O^ Ik dacht dat Pull your strings niet gereleased zou worden ivm rechten van vocals oid.
pi_85069371
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Pull your strings: Echt zo'n PP nummer. In en Outro knallen echt zeker met de vocals die ze gebruiken, maar melodie is gewoon niet bijzonder....
Feel the Rhythm: Lekker nummer :Y
Ik vind Pull your strings juist 1 van de beste nummers van de Psyko Punkz! Ook de melodie is gruwelijk :9~
Maar nog steeds blijft Overclippin' het beste *;
  maandag 9 augustus 2010 @ 23:11:49 #291
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_85074229
Feel The Rhythm en Pull Your Strings O+ _O_ !
There is no rehab for stupidity.
pi_85074414
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:03 schreef Grrommit het volgende:

[..]

Ja klopt, het mixxen zoals het tegenwoordig gebeurt wordt heel makkelijk op die apparaten, maar omdat er zoveel meer mogelijkheden met die dingen zijn zullen de betere DJ's er hele vette dingen uit kunnen halen.

Dat denk ik ook de grootste angst voor de mensen nu die tegen deze dingen zijn: Dat het draaien niet meer bijzonder is omdat iedereen het kan. Maar er blijft nog steeds een verschil bestaan tussen goeie en slechtere DJ's door de mogelijkheden. Ik ben zelf dus ook een groot voorstander van midi-controllers.

En van Zany verwacht ik nog niet heel veel meteen. Denk dat hij nog even aan de knopjes moet wennen. Over een half jaartje ofzo denk ik echter wel dat er wat leuks te verwachten is :D
Ik vind het een slechte ontwikkeling. het is wel leuk natuurlijk dat je je als dj meer kunt richten op effectjes en andere verrassingselementen, maar als ik bijv die set van Zany hoor...dan heb ik het idee dat ik naar een megamix zit te luisteren doordat er elke 2 min een ander nr ingestart wordt.

Zany is dan nog iemand die tussendoor welns wat scratchte, iets wat ik echt als een toevoeging beschouw tijdens een dj-set, maar door het gebruik van Traktor lijkt me dat dit ook verdwijnt.

Daarnaast verwacht ik dat bij dj's die technisch wat minder vaardig zijn en altijd op safe spelen zoals een Technoboy, de setjes helemaal saai worden. hun overgangen zullen beter klinken maar doordat ze op safe bljiven spelen krijg je waarschijnlijk een setje voorgeschoteld waarbij het lijkt alsof je naar een voorgemixed cd'tje aan het luisteren bent.

Nee... voor mij mag het bij draaitafels en cdspelers blijven.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 00:14:02 #293
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_85077464
Ik denk dat de echte dj feeling hiermee helemaal verloren gaat.
Anderzijds zijn dit soort "revoluties" op draai gebied niet meer te stoppen. Carl Cox draait geloof ik al een tijdje op deze manier. De overstap van vinyl naar cd was voor veel dj's een shock. Totdat diegene erachter kwamen hoe handig het wel niet was om te loopen, en vlug terug naar het begin van een track te gaan. Laat staan de rest van de trucs die je met een CDJ kan. En het goedkope van een track downloaden en cd'tje branden.

De overstap naar een traktor etc (maar dan wel in zo'n set-up als Zany) zal ook weer even een hele shock zijn. Ik sta er best wel open voor om zoiets eens te proberen en te checken of het werkelijk iets is. Makkelijker, efficiënter etc.
Niet iedereen is in staat om hiermee nu al te draaien aangezien de aanschaf van een laptop plus bijbehorende controllers etc nog prijzig zijn. Stijfkoppigheid is ook een ding net zoals vinyl >>> CD. Al kan ik het voorstellen dat je cd mappen op een gegeven moment gaan uitpuilen en je nog weinig zin hebt om voor een gig 20 cd's te moeten branden met nieuwe dingen.

Ik ga me er denk ik wel eens op verdiepen :)
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 00:32:17 #294
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_85078268
Word mij me wat te snel doorgemixt dat Zany setje waardoor ik er niet echt in kan komen :{
Traktor heeft zeker potential maar dit betekent niet dat er zoveel mogelijk nummers in een mix gepropt moeten worden...

Lost in Dreams remix van A2 ook zinloos saai remixje trouwens :r
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_85079971
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:11 schreef Just_Shut_Up het volgende:
The R3bels - Keep The Rhythm O+ _O_ !
O-)

[ Bericht 0% gewijzigd door RiKe op 10-08-2010 01:31:02 ]
pi_85080922
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 00:14 schreef LeonH het volgende:
Stijfkoppigheid is ook een ding net zoals vinyl >>> CD. Al kan ik het voorstellen dat je cd mappen op een gegeven moment gaan uitpuilen en je nog weinig zin hebt om voor een gig 20 cd's te moeten branden met nieuwe dingen.
Dj's die zelden een gig hebben, kunnen natuurlijk ook gewoon 5 cds branden met elk 4 verschillende tracks. Zo kan je nog steeds alles draaien maar bespaar je tijd / moeite qua branden.

Wat betreft pro dj's die voor elke release 1 cd-r gebruiken; zij draaien de meeste releases natuurlijk meer dan 1x. Dj's die het zelfs niet meer op kunnen brengen om een paar cd'tjes te branden elke week...of om voor een bepaalde gig even een selectie te maken van cd-r's die gedraaid gaan worden, mogen voor mijn part thuisblijven.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:08:26 #297
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_85083736
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 19:21 schreef RiKe het volgende:
Even een stukje spammen hoor (mag vast wel O+ )

http://partyflock.nl/party/185234:Hard_Friday.html

Daar gaan we weer ~O>
Oja, en openen betekent niet direct inhouden.......*neuriet "we got the headlock shit that will break you neck whoooohaaaa"*
InCasa :')
pi_85090179
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 09:08 schreef JortK het volgende:

[..]

InCasa :')
Maatje van me en ik draaien samen, we stellen het geluid live af, dus dan is het wel goed te doen ;)
We weten hoe we een audio set goed moeten benutten, ZEKER in incasa :Y
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:23:22 #299
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_85091449
Ach, ik zie niet zoveel problemen met deze ontwikkeling. Het is waar dat nowadays everybody wants can be a dj ... maar de skills zullen uiteindelijk ook hier het kaf van het koren scheiden.
Deze manier van draaien nodigt wel uit tot meer spektakel:
Noisesupressor met z'n Sonar
Davide Sonar met z'n Yamaha Tenori_On
en strakjes zien we dus DJ's met zoiets op 't podium staan :P
Wat je vindt, ...
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:36:14 #300
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_85091902
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:23 schreef Da_Ripper het volgende:
Deze manier van draaien nodigt wel uit tot meer spektakel:
Noisesupressor met z'n Sonar
Leuk hoor dat spektakel maar het ziet er enorm nep uit en ik geloof dus ook niet dat hij echt geluid maakt met dat ding. :)
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')