quote:Nummer is ook niet echt voor een dansvloer bedoeld. Neem aan dat je weinig op hebt met de huidige dreamwave/glofi scene en zo?Op donderdag 21 oktober 2010 17:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nogal suf/rustig. Beetje meer power erin.
quote:Ik vind hem wel wat hebbenOp vrijdag 22 oktober 2010 08:48 schreef Butterfly91 het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Black Eyed Peas - The Time
quote:Dit is Brokencyde zonder geschreeuw en met een vrouw erbijOp zaterdag 23 oktober 2010 13:50 schreef FreeAttitude het volgende:
al een oud nummer, maar deze kan t wel eens gaan maken in de hitlijsten nu. hoor hem de laatste dagen steeds vaker voorbij komen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
"LIKE A G6" (OFFICIAL) FAR EAST MOVEMENT (FM) feat The Cataracs & Dev
quote:maar brokencyde is ook baas!Op zaterdag 23 oktober 2010 15:22 schreef Thas het volgende:
[..]
Dit is Brokencyde zonder geschreeuw en met een vrouw erbij
vind dit wel een fantastisch nummer![]()
quote:Gezien de hoeveelheid haters vind ik het heel lastig om te zeggen of je nou aan het trollen bent of nietOp zaterdag 23 oktober 2010 17:26 schreef FreeAttitude het volgende:
[..]
maar brokencyde is ook baas!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Brokencyde Sexy Bitch (David Guetta Akon cover)
quote:nee, geen trollOp zaterdag 23 oktober 2010 17:30 schreef Thas het volgende:
[..]
Gezien de hoeveelheid haters vind ik het heel lastig om te zeggen of je nou aan het trollen bent of niet
quote:hoeveel kijks dan?Op zaterdag 23 oktober 2010 01:43 schreef Metaan het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kleine Viezerik ft Mr Probz - Meisje Luister
quote:Dude, die tandenOp zaterdag 23 oktober 2010 01:43 schreef Metaan het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kleine Viezerik ft Mr Probz - Meisje Luister
quote:Hij lijkt wel een beetje op je usericon.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:22 schreef ebke het volgende:
[..]
Dude, die tanden![]()
Te triest gewoon....
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 19:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een beetje op je usericon.
quote:Ik zie nu zelfs dat dat nummer op 1 staat in de Billboard Hot 100Op zaterdag 23 oktober 2010 17:44 schreef FreeAttitude het volgende:
[..]
nee, geen trollmn last.fm staat vol met screamo en shizzle.. maar die ga ik hier niet geven natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop