Ja leuk, ga nu maar ergens anders spelen met je vooroordelen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:22 schreef eriksd het volgende:
Ambtenaren werken per definitie niet hard
nou dat viel mij vies tegen. Ik had gedacht dat ik 100 vrije dagen zou krijgen, zijn het er maar 24 op jaarbasis..quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:30 schreef kasper het volgende:
Ambtenaren hebben iig wel veel vrije dagen.
Vaak als ik naar de gemeente bel krijg ik te horen: "Ehh, nee die is er vandaag niet. Probeer het morgen eens."
Zijn er eigenlijk wel ambtenaren die een 40-urige werkweek hebben?
Werken ambtenaren weleens over?
Was hij ziek?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:36 schreef MaLo het volgende:
Mijn vader is ambtenaar, hij heeft laatst op zondag gewerkt
Nee, slechts 24.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:30 schreef kasper het volgende:
Gebruikelijk is 36.quote:Zijn er eigenlijk wel ambtenaren die een 40-urige werkweek hebben?
Ja. Dat wordt vergoed via tijd-voor-tijd en/of een overwerktoelage.quote:Werken ambtenaren weleens over?
Mijn vader is bureau-ambtenaarquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:03 schreef k_man het volgende:
[..]
Militairen en politieagenten enzo zijn ook ambtenaar, dus werken op zondag is niet raar.
Er zijn relatief veel mensen die part-time werken, dat heeft niets met vrije dagen te maken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:30 schreef kasper het volgende:
Vaak als ik naar de gemeente bel krijg ik te horen: "Ehh, nee die is er vandaag niet. Probeer het morgen eens."
Zijn er eigenlijk wel ambtenaren die een 40-urige werkweek hebben?
Werken ambtenaren weleens over?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |