kijk maar eens in je mailbox dan, die mail stuurde ik Inge op 26-6 2010quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kletskoek, ik had het daar met jou al over gehad tijdens laatste friso nog voordat jij Inge bij het toilet tegen kwam en over dat roze relnichten t shirt van Jesus loves me, and i"m gay tegen haar begon
Doe d'r maar de groetenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:41 schreef Stroekie het volgende:
Maar ja ik heb dus morgen met voorzitster Judith een meet en greet lunchdate![]()
en ze zochten nog iemand voor lomp boeren beul werk bij op en afbouwen, dus dan zijn ze bij mij aan het juiste adres
ok, trekgrapjes, en die kom je hier maken omdat?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:42 schreef Paaskonijn het volgende:
Een vriend van mij ging tien dagen naar Marokko met zijn tante, toen we vroegen wat ie ging doen zei die 'trekken'. Dat was toen best grappig.
Wat zit je toch te vitten op buitenstaanders die hier een post neerzetten zeg? Vanmiddag ook al bij HeulMacho.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ok, trekgrapjes, en die kom je hier maken omdat?
TT.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ok, trekgrapjes, en die kom je hier maken omdat?
okay dan ben ik er alsnog ingestonken want ik had die email van 13 juli als mailing gezien en niet een persoonlijke uitnodiging :>)quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kijk maar eens in je mailbox dan, die mail stuurde ik Inge op 26-6 2010
koffiekoffie.quote:
Sorry knul, kan ik het nog goed makenquote:
Ik ben niet diegene die nieuwelingen weg jaagt, en HeulMacho moet gewoon eens een keer flink gebeurt worden, dan leert ie z'n gegluur hier eens af.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat zit je toch te vitten op buitenstaanders die hier een post neerzetten zeg? Vanmiddag ook al bij HeulMacho.
Nee.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Sorry knul, kan ik het nog goed maken
Nee, maar vragen wat z ehier moeten en vragen of ze hier komen om te lachen is niet echt gastvrijquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik ben niet diegene die nieuwelingen weg jaagt,
Ik doe mijn best!quote:en HeulMacho moet gewoon eens een keer flink gebeurt worden, dan leert ie z'n gegluur hier eens af.
Beetje lopen gluren in de jongenskleedkamer en dan nog met een stalen gezicht beweren dat ie alleen voor de vrouwtjes gaat, ja daar ken ik er meer van
en opeens krijg een avondje sneak preview een hele nieuwe dimensiequote:Op donderdag 29 juli 2010 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar vragen wat z ehier moeten en vragen of ze hier komen om te lachen is niet echt gastvrij
[..]
Ik doe mijn best!
joh je meent het, driekwart van het topic zit op hem te soppenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:28 schreef Great.Expectations het volgende:
HeulMacho is wel errug cute.![]()
is HM trouwens een van die dronken TU/e studenten die verdwaald in de danssalon terecht kwamen afgelopen herfst ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar vragen wat z ehier moeten en vragen of ze hier komen om te lachen is niet echt gastvrij
[..]
Ik doe mijn best!
Trek je ook niet een beetje bij als ik mijn best doe, je moet het je niet zo aantrekken anders kun je beter vertrekkenquote:
Een beetje diversiteit is nooit wegquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:31 schreef Xiance het volgende:
ik snap ook niet wat al die hetero's nou ineens hier motten posten![]()
laat ze dan lekker in t Ang3l fan topic blijven![]()
HAAALLOOOOOO trouwens
Nee dat had ik nog wel gewetenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is HM trouwens een van die dronken TU/e studenten die verdwaald in de danssalon terecht kwamen afgelopen herfst ?
NEWBIEHATER!!!!!!1111quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Trek je ook niet een beetje bij als ik mijn best doe, je moet het je niet zo aantrekken anders kun je beter vertrekken
Echt! Wat een vooroordelen weer zeg. Dat wij als minderheidssexualiteit af en toe ZO bekrompen kunnen zijn terwijl we er vaak zelf "last" van hebben. We zouden beter moeten weten zegquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:39 schreef Xiance het volgende:
enfin.. van die hetero's die dan oh zo vies zijn van homo's en ondertussen wel hier posten/..
hoe kansloos kan je zijn!
Konijnen neuken alles wat los en vast zit?quote:
da's mooi, dat heb ik ook wel es!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt! Wat een vooroordelen weer zeg. Dat wij als minderheidssexualiteit af en toe ZO bekrompen kunnen zijn terwijl we er vaak zelf "last" van hebben. We zouden beter moeten weten zegTjonge jonge jonge zeg. Daar zakt ècht mijn broek vanaf.
Ook homo's kunnen dom zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt! Wat een vooroordelen weer zeg. Dat wij als minderheidssexualiteit af en toe ZO bekrompen kunnen zijn terwijl we er vaak zelf "last" van hebben. We zouden beter moeten weten zegTjonge jonge jonge zeg. Daar zakt ècht mijn broek vanaf.
sprak hij vol overtuiging...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ook homo's kunnen dom zijn.
Nee.quote:
Dat maak jij er nu van, eigenlijk ben ik heel liefdevol, ik ontvang je met open armen.quote:
Oh je bent zelfs volbloed familielid?quote:
Hoi, zullen we samen knoeien en dingen kapot maken en glazen tafels vermijden?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik baal van mijn onhandigheidIk laat altijs alles vallen!
Ik kan niet koken zonder dat het eten op de grond ligt of op het aanrecht.
Ik kan geen glasplaat heel houden. Ik kan niets rechtmaken wat krom is of andersom zonder me te bezeren.
STOM!!!!!!!!!!!!!!
Ang3l is verliefd?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:24 schreef Steve het volgende:
[..]
Hoi, zullen we samen knoeien en dingen kapot maken en glazen tafels vermijden?
hoe lang nog tot aan gran canaria ?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:19 schreef Deceit het volgende:
zo. ff 212 nummers gedownload om me iPod wat nieuwe nummers erbij te bezorgen
fijne vakantiequote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:23 schreef Deceit het volgende:
zucht.. morgen om half 7 opstaan en zit nu me koffer pas in te pakken..
bad timetable
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |