Ik ben niet in het bezit van zulks.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:04 schreef Vlarp het volgende:
Homo's proberen schroeven aan te draaien met een dildo! JA, DAT WERK NIE hahahaah
Heeft iemand je account gehackt Vlarp?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:04 schreef Vlarp het volgende:
Homo's proberen schroeven aan te draaien met een dildo! JA, DAT WERK NIE hahahaah
Dat probleem heeft Steef ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik snap nu trouwens ook waarom ik glazen salontafels en zo beter kan vermijden.
Die van mij heeft zelfs een bezoek van Steve overleefd!quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:04 schreef Ang3l het volgende:
Zal wel een rel kloon zijnquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft iemand je account gehackt Vlarp?
Kun je ook leuke dingen mee doenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet in het bezit van zulks.
Wel van een set imbussleutels.
Daan zie je kringen op. Duidelijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou er mokken te lomp opzetten of zo.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die van mij heeft zelfs een bezoek van Steve overleefd!
Ze zien er niet uit nee... maar soms heiligt het doel de middelenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:16 schreef Ang3l het volgende:
Onderzetters zijn voor oma's
(maar ze gaan er wel komen zodra de nieuwe tafel er is)
Onderzetters van kurk kunnen inderdaad echt niet!quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze zien er niet uit nee... maar soms heiligt het doel de middelen
Jij hebt je verjaardscadeau zeker nog niet gekregen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Onderzetters van kurk kunnen inderdaad echt niet!
Mijn teksten zijn wat langer ipv enkelquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk bij TV's avatar steeds aan de avayar van Yuri met die roze latex muis.
Als je er zo vluchtig overheen scant over het topic.
maar tis wel beter dan die gehaakte kleedjes erop.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Onderzetters van kurk kunnen inderdaad echt niet!
Ik weet dat het geen onderzetters zijn... *kijkt boos naar Steve*quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij hebt je verjaardscadeau zeker nog niet gekregen?
standaard moet je niet willen zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:40 schreef Ang3l het volgende:
Wij zijn toch ook allen niets anders dan standaard?
lekker he zo'm avomdje knutselen met je pa, goed voor je zelfvertrouwenquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik baal van mijn onhandigheidIk laat altijs alles vallen!
Ik kan niet koken zonder dat het eten op de grond ligt of op het aanrecht.
Ik kan geen glasplaat heel houden. Ik kan niets rechtmaken wat krom is of andersom zonder me te bezeren.
STOM!!!!!!!!!!!!!!
En toch was ik het die gewond raakte bij je verhuizing, en niet jijquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik baal van mijn onhandigheidIk laat altijs alles vallen!
Ik kan niet koken zonder dat het eten op de grond ligt of op het aanrecht.
Ik kan geen glasplaat heel houden. Ik kan niets rechtmaken wat krom is of andersom zonder me te bezeren.
STOM!!!!!!!!!!!!!!
het zal toch niet he, ik heb pas al mijn onderzetters weg geflikkerdquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb voor TMM ook onderzetters gekocht voor zaterdag
het is mij niet helemaal duidelijk wat het isquote:
Dan moet je le-zenquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het is mij niet helemaal duidelijk wat het is
Captain Obvious.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Move along people, there's nothing to see here!
ja deceit je mag hier ook gewoon wat zeggen, of als je erg verlegen bent alleen even zwaaien zoals Yuriquote:
O had JIJ mij getipt bij Ingequote:
sociale activering noemen ze datquote:
grappig ik mag morgen bij Judith op audientiequote:Op donderdag 29 juli 2010 22:10 schreef Ang3l het volgende:
Net terug van de eerste meeting voor het Friso-feest
Wordt best leuk denk ik. Dik vet compliment gekregen over mijn schrijfstijl, dus dat mag ik sowieso blijven doen.
En verder netwerken netwerken netwerken, want Inge zelf kent vrijwel alleen de pottenkant. Ik mag de nichtenkant doen
raad eens wie jou getipt heeft?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
grappig ik mag morgen bij Judith op audientie
kletskoek, ik had het daar met jou al over gehad tijdens laatste friso nog voordat jij Inge bij het toilet tegen kwam en over dat roze relnichten t shirt van Jesus loves me, and i"m gay tegen haar begonquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
raad eens wie jou getipt heeft?
ik doe zo veel voor het goede doel, ja dat doe ik natuurlijk niet zelf, daar heb ik zo mijn mensen voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |