Ze zijn sinds de crisis wel voorzichtiger met hypotheeken verstrekken. Dat dan weer wel. Maar garant staan van anderen kan helpen ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar jezelf laten voorlichten kan nooit kwaad... ik had ook niet gedacht dat appartement waar ik nu woon te kunnen betalen... maar een beetje creativiteit en het kon toch... mijn ouders staan voor het laatste stukje borg, daarmee heb ik veel mazzel gehad. En de maandlasten (die betaal ik wel geheel zelf) zijn het probleem vaak niet, het is de hoogte van de som die je kunt krijgen waar het vaak op stuk loopt.
Ik heb me ook voorgelicht, beste vriend van me is hypotheek adviseur bij de Rabobank..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar jezelf laten voorlichten kan nooit kwaad... ik had ook niet gedacht dat appartement waar ik nu woon te kunnen betalen... maar een beetje creativiteit en het kon toch... mijn ouders staan voor het laatste stukje borg, daarmee heb ik veel mazzel gehad. En de maandlasten (die betaal ik wel geheel zelf) zijn het probleem vaak niet, het is de hoogte van de som die je kunt krijgen waar het vaak op stuk loopt.
Hehe nee, wat moet ik nou weer in eindhoven!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:20 schreef Great.Expectations het volgende:
Mooi overzicht van de corporaties in Eindhoven, met wat voor systeem ze hanteren: http://www.ikzoekeenwoningineindhoven.nl./
Dat zouden ze voor alle gemeentes moeten hebben.
En is dat niet wat voor jou, Deceit, wonen in E. ?![]()
Daar ben ik het mee eensquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:54 schreef Xiance het volgende:
en Ang3l.. soms ben je ook echt een enorm vals kutwijf he..
Dat ik dat niet mocht vragen over zijn syf denk ikquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]Klopt. Al weet ik niet welk incident je nu precies bedoelde!
Ja, want de afstand tussen 's-H. en E. is ook enorm groot. Hoe lang is het nou rijden met de trein, 25 minuten ofzo?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:57 schreef Deceit het volgende:
En ik doelde meer op eindhoven dat ik daar niks te zoeken heb, omdat die kant geen familie woont, vrienden, werk etc.
Is dat al vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaals?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:01 schreef Deceit het volgende:
[..]
Dat ik dat niet mocht vragen over zijn syf denk ik
Ik ben al jaren verliefd op G_E.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:05 schreef Great.Expectations het volgende:
Als je ieder dagdeel verliefd bent op iemand anders, dan lijkt mij samenwonen trouwens sowieso niet zo'n goed idee.
grrmblquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:05 schreef Great.Expectations het volgende:
Als je ieder dagdeel verliefd bent op iemand anders, dan lijkt mij samenwonen trouwens sowieso niet zo'n goed idee.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben al jaren verliefd op G_E.
Maar ja, DIE woont dan al weer samen!
Ja maar ik heb echt totaal niks met Eindhovenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:02 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, want de afstand tussen 's-H. en E. is ook enorm groot. Hoe lang is het nou rijden met de trein, 25 minuten ofzo?
Ik zou dat geen gekke optie vinden, eerst huren in E., en als je een paar jaar verder bent, dan iets kopen in 's H.
Tycho Merijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:07 schreef Great.Expectations het volgende:
Ang3l, wat was de naam van die fotograaf ook al weer?
Hier is dat wat krap, maar misschien heeft Ang3l nog wel een vouwbedje over.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:08 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja maar ik heb echt totaal niks met Eindhoven
Of moet ik bij jou inwonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |