In Den Bosch werkt het zo niet volgens mij!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:07 schreef Deceit het volgende:
[..]
Oh!! ik ga even googlen of ze deze ook in denbosch hebben..
Met zo'n loting heb ik beduidend meer kans!
Werkt dat bij huur zo ja? Bij mijn koop nl ook.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:01 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
In E. waren (zijn?) er woningcorporaties die werken met loting. Je schrijft je in per complex (tegen een bedrag van een paar euro), en als er dan iets vrijkomt in dat complex wordt geloot onder de mensen die zich daarvoor hebben ingeschreven. Iedereen heeft dan evenveel kans, ongeacht hoe lang je al wacht.
Je kunt de kans op een woning wel vergroten door je voor meer complexen in te schrijven. Ik had destijds uitgerekend voor hoeveel complexen ik mij moest inschrijven om statistisch 50% kans te hebben op een woning binnen 6 maanden. En uiteindelijk bleek dat binnen 3 maanden te zijn.
Neh.. kan er ook niks over vinden.. en nooit over gehoord ook..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In Den Bosch werkt het zo niet volgens mij!
voor die paar tientjes in het jaar is dat eigenlijk geen weggegooid geldquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga straks al mijn kinderen al inschrijven in steden vanaf 't moment dat ze geboren worden
Rotsvast is toch ook vaak gemeubileerd huren? Dat zou ik echt nooit willen, met de troep van een anderquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:11 schreef Deceit het volgende:
[..]
Neh.. kan er ook niks over vinden.. en nooit over gehoord ook..
helaas pindakaas
En ik vertik het om particulier weer te huren
Dood aan Rotsvast
Hoe het nu zit weet ik niet hoor, maar zo ging het huren bij Trudo inderdaad.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Werkt dat bij huur zo ja? Bij mijn koop nl ook.
Al was het in mijn tijd nog geen loting maar "Wie het eerst komt die het eerst maalt", maar wel inschrijven op verschillende complexen.
Ik was ook veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te laat. Had meteen toen ik in Eindhoven ging studeren me in moeten schrijven. Maar ja.....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:13 schreef TheVulture het volgende:
Het beste is inderdaad om je zodra het kan jezelf in te schrijven voor een huurwoning... ik was zelf ook te laat en kon uiteindelijk sneller kopen dan huren
Ja slimmerkopen is ook van de Trudo en daar gaat het ook zo inderdaadquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:16 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hoe het nu zit weet ik niet hoor, maar zo ging het huren bij Trudo inderdaad.
Me neitherquote:En nu huur ik niet meer.
Kun je niet kopen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:07 schreef Deceit het volgende:
[..]
Oh!! ik ga even googlen of ze deze ook in denbosch hebben..
Met zo'n loting heb ik beduidend meer kans!
Volgens mij is dat een bepaalde soort mannen, die vallen voor "foute" jongens beneden de 19.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:22 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)er-dan-gedacht-.html
Wat moet je nou ook afspreken met eeen 16jarige jongen via internet?!![]()
En sowieso... wie vertrouwd er nu een Marokkaans tiener?! ()
Ik bedoel, het praat de actie niet goed... maar het maakt je, in TV's woorden, wel te dom om te poepen
Kopen is altijd beter inderdaad!quote:
Geen idee, bij was het niet iig.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rotsvast is toch ook vaak gemeubileerd huren? Dat zou ik echt nooit willen, met de troep van een ander
Dat uiteraardquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:30 schreef Great.Expectations het volgende:
Of ze denken met hun pik, dat kan ook.
Ik val op foute jongens boven de 20quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:26 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een bepaalde soort mannen, die vallen voor "foute" jongens beneden de 19.
TMM?quote:Het doet mij denken aan het verhaal van mensen die op vakantie een arm verwaarloosd zwerfhondje mee nemen huis ("want awww, zo zielig"), en dan hier aangekomen blijkt het een vals kreng te zijn met enge ziektes, die je hele huis onderschijt, de hamster van de buren doodbijt en die je uiteindelijk een fortuin kost. Als je geluk hebt.
Ja maar jezelf laten voorlichten kan nooit kwaad... ik had ook niet gedacht dat appartement waar ik nu woon te kunnen betalen... maar een beetje creativiteit en het kon toch... mijn ouders staan voor het laatste stukje borg, daarmee heb ik veel mazzel gehad. En de maandlasten (die betaal ik wel geheel zelf) zijn het probleem vaak niet, het is de hoogte van de som die je kunt krijgen waar het vaak op stuk loopt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:35 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik kan geen hypotheek afsluiten met mijn loon!
en jij hebt hiervoor vast ook wel een "behulpzame" werkgeverquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar jezelf laten voorlichten kan nooit kwaad... ik had ook niet gedacht dat appartement waar ik nu woon te kunnen betalen... maar een beetje creativiteit en het kon toch... mijn ouders staan voor het laatste stukje borg, daarmee heb ik veel mazzel gehad. En de maandlasten (die betaal ik wel geheel zelf) zijn het probleem vaak niet, het is de hoogte van de som die je kunt krijgen waar het vaak op stuk loopt.
Ik heb mijn hypothecaire lening bij een andere bank dan waar ik werk... toen was ik hier namelijk nog niet in vaste dienstquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij hebt hiervoor vast ook wel een "behulpzame" werkgever
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |