Wat lief, een persoonlijk cadeautje voor Vlarps verjaardagquote:Op donderdag 29 juli 2010 02:59 schreef Steve het volgende:
Ik kon niet slapen, dan ga je maar dingen vouwen.
Stevequote:Op donderdag 29 juli 2010 09:54 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Krijg je nou drank en een stripper vanavond?
Hij krijgt een brabo op bezoek en die worden altijd heel losbandig als ze drank op hebben.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:54 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Krijg je nou drank en een stripper vanavond?
Ik heb 1 flesje Corona in huis, maar da's voor Steve wel voldoende jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hij krijgt een brabo op bezoek en die worden altijd heel losbandig als ze drank op hebben.
We zien de foto's morgen wel dan!quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb 1 flesje Corona in huis, maar da's voor Steve wel voldoende ja
True.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hij krijgt een brabo op bezoek en die worden altijd heel losbandig als ze drank op hebben.
Brabantquote:
Vul je die voorraad wel even aan voor zaterdag?quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb 1 flesje Corona in huis, maar da's voor Steve wel voldoende ja
Welk bier wil je hebben?quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vul je die voorraad wel even aan voor zaterdag?
Oeh ik heb nog een keuze ook...wat een luxequote:
Ja, dus noem een merk. O ja, en geen hele wazig dure shit. Die mag je zelf meenemen danquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oeh ik heb nog een keuze ook...wat een luxe
Je weet de weg anders goed te vinden tegenwoordig!quote:
That's it. Ik kom niet voor je strippen vanavond als je zo goftedommes op Brabant gaat legge kankere!quote:
Dan kom je maar bij mij langsquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:21 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
That's it. Ik kom niet voor je strippen vanavond als je zo goftedommes op Brabant gaat legge kankere!
Sinds wanneer moet je jarig zijn voor een striptease?quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sluit jij even achteraan, er zijn nog tig jarigen voor u
Ik ben niet zo lastig. Haal in huis wat je altijd in huis haalt en dan heb ik het niet over de Aziatische toyboys.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, dus noem een merk. O ja, en geen hele wazig dure shit. Die mag je zelf meenemen dan
omdat je dan cadeautjes krijgt die je mag uitpakkenquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je jarig zijn voor een striptease?
Macho Brabo'squote:Op donderdag 29 juli 2010 10:21 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
That's it. Ik kom niet voor je strippen vanavond als je zo goftedommes op Brabant gaat legge kankere!
Die komen zaterdag niet, Steve is er ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben niet zo lastig. Haal in huis wat je altijd in huis haalt en dan heb ik het niet over de Aziatische toyboys.
Ik ben ook haske macho.quote:
kom je nou hiet vertellen dat je alles wat roze is en alles wat homo is vies en lelijk vind?quote:
Mond dichtquote:
Hij mot ome zegge tege de Willemsbrug en tante tege 't Poortgebouwquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mond dicht! Schmutzige havenarbeider!
Ik ben dol op Brabanders, ben zelf ook 100% volbloed brabander, en ik vier zaterdag mijn verjaardag, ben dinsdag jaren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:21 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ach, als de haven niet zou bestaan dan had Eindhoven ook niet bestaanquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mond dicht! Schmutzige havenarbeider!
Ik zeg afsluiten die haven...per direct.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, als de haven niet zou bestaan dan had Eindhoven ook niet bestaan
alles wat roze is = alles wat homo is ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kom je nou hiet vertellen dat je alles wat roze is en alles wat homo is vies en lelijk vind?
Is het nu te laat voor...quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zeg afsluiten die haven...per direct.
Het is niet dat er iets heel moois verloren gaat ofzo als het nu alsnog afgesloten wordt... mbt Rotterdam dan he!quote:
Ik bedoelde meer Eindhoven nutteloos makenquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is niet dat er iets heel moois verloren gaat ofzo als het nu alsnog afgesloten wordt... mbt Rotterdam dan he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |